Skip to main content
beantwoord

simkaart activeren lukt niet


Mijn nieuwe abonnement zou vandaag ingaan en mijn oude is gestopt. Ik ben een nieuwe klant, alles zou automatisch gaan zei een medewerker gisteren aan de telefoon. Vandaag blijkt dat ik dus geen bereik heb en op mijn oude simkaart ook niet meer. Ik kan dus geen code ontvangen via SMS maar kan jullie ook niet bellen. Hoe activeer ik mijn simkaart en word ik weer bereikbaar?

Beste antwoord door eric

Chat even met de klantenservice via de webchat. Dan type je 'medewerker spreken'.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2021

Chat even met de klantenservice via de webchat. Dan type je 'medewerker spreken'.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 3 maart 2021

Hey @NicoleKth 

Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met activeren van jouw simkaart.

Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik kan de simkaart meteen voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht.  Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas Ook kan je het regelen via de tip van Eric: https://www.tele2.nl/klantenservice#contact!

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar! 


Reageer