Skip to main content
beantwoord

simkaart niet geleverd door fout bankrekening zegt AMP

  • 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 121 x bekeken

Hoi,

 

Ik heb vandaag AMP groep bij mij voor de deur gehad. Ze zeiden dat mijn bankrekeningnummer niet klopt. En dat ik 1 cent moest betalen. Maar ik heb al 1 cent betaald. En daarom krijg ik me simkaart niet!

 

Kunnen jullie mij helpen?

 

 

Mvg,

Sjoerd Blokland

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo Sjoerd,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt besteld bij ons! Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat AMP 4 februari weer komt om de bestelling te leveren. Je hebt al 1 cent betaald, wanneer heb je dit gedaan?
Als je mij jouw bankrekening nummer stuurt in een privébericht dan controleer ik die voor je. Heb je misschien met een ander rekeningnummer de bestelling geplaatst? 

Ik hoor graag van je! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2021

Hallo Sjoerd,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt besteld bij ons! Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat AMP 4 februari weer komt om de bestelling te leveren. Je hebt al 1 cent betaald, wanneer heb je dit gedaan?
Als je mij jouw bankrekening nummer stuurt in een privébericht dan controleer ik die voor je. Heb je misschien met een ander rekeningnummer de bestelling geplaatst? 

Ik hoor graag van je!