Ik heb vandaag AMP groep bij mij voor de deur gehad. Ze zeiden dat mijn bankrekeningnummer niet klopt. En dat ik 1 cent moest betalen. Maar ik heb al 1 cent betaald. En daarom krijg ik me simkaart niet!
Kunnen jullie mij helpen?
Mvg,
Sjoerd Blokland
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo Sjoerd,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt besteld bij ons! Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat AMP 4 februari weer komt om de bestelling te leveren. Je hebt al 1 cent betaald, wanneer heb je dit gedaan? Als je mij jouw bankrekening nummer stuurt in een privébericht dan controleer ik die voor je. Heb je misschien met een ander rekeningnummer de bestelling geplaatst?
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt besteld bij ons! Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat AMP 4 februari weer komt om de bestelling te leveren. Je hebt al 1 cent betaald, wanneer heb je dit gedaan? Als je mij jouw bankrekening nummer stuurt in een privébericht dan controleer ik die voor je. Heb je misschien met een ander rekeningnummer de bestelling geplaatst?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.