Ik heb een tijd terug een nieuwe simkaart ontvangen omdat tele2 is over gegaan op een ander 4g netwerk. Deze had ik miegen activeren, maar niet gedaan. Ik ben hierdoor van het netwerk af (gegooid) en ik kreeg een mail (8-1) dat er een nieuwe kaart onderweg is. Deze is tot op heden niet bezorgd en bij navraag klantenservice ook niet (eens) verstuurd. Medewerker wilde wel kijken of hij dr nieuwe simkaart (die ik vergeten ben te activeren) alsnog kon activeren, maar die had ik niet bijdehand. Na thuiskomst geprobeerd te bellen met klantenservice maar er zijn steeds 26 tot 32 wachtenden voor mij. Ik bel nu met pre-paid telefoon dus het is erg kostbaar om zolang aan de lijn te blijven. Kan iemand alsnog mijn simkaart activeren of mijn huidige (oude)? Zonder dat ik op 32 wachtenden moet wachten? Grt Marieke
Simkaart activeren
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.
Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart met behulp van de tip van
Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.