Skip to main content
beantwoord

nieuwe simkaart maar activeren lukt niet

  • 12 januari 2021
  • 5 reacties
  • 202 x bekeken

Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet. Dit omdat ik geen sms kan krijgen omdat hij niet geactiveerd is. Ik kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?

Beste antwoord door Roland24

Hallo Cas, bedankt voor je reactie.

 

Ik heb vanochtend gebeld met een medewerker van de klantenservice. Zij heeft de simkaart geactiveerd en kan weer volledig gebruik maken van jullie diensten. Toch bedankt voor de reactie.

 

Groet, Roland

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 12 januari 2021

Bel dan even met een andere telefoon naar de klantenservice. Die kunnen het direct invoeren.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 12 januari 2021

Dat is leuk, maar welke telefoon? Ik heb op dit moment (zeker tot 20:00u) geen mogelijkheid om te bellen....


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 12 januari 2021

Dan zijn ze er ook morgen ochtend weer. Je kunt ook de chat optie op de website proberen en dan vragen' om een medewerker te spreken'.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 13 januari 2021

Hey @Roland24,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2021

Hallo Cas, bedankt voor je reactie.

 

Ik heb vanochtend gebeld met een medewerker van de klantenservice. Zij heeft de simkaart geactiveerd en kan weer volledig gebruik maken van jullie diensten. Toch bedankt voor de reactie.

 

Groet, Roland