Skip to main content

SIM-kaart activeren

  • 24 december 2020
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

Om mijn SIM te kunnen activeren heb ik een Tele2 Account nodig, om dat Account aan te kunnen maken heb ik een werkende telefoon nodig.. Wie heeft deze loophole bedacht?

 

Nu is het dus ook nog kerst en kan ik de klantenservice zelfs niet met iemand anders zijn telefoon bellen…

 

Heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 28 december 2020

Hoi Mike, welkom op onze Community! Fijne kerst gehad? Ik help je om je simkaart te activeren! Als je jouw klantnummer toevoegt aan je profiel kijk ik direct met je mee in het systeem. Geef je een seintje als het zo ver is? 


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 9 januari 2021

Het zelfde verhaal. Activeren lukt niet. 

Help help!


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 9 januari 2021

Heb je de klantenservice al gebeld? Maandag zijn ze er anders weer.