Overdag is zowel de vast internet als wifi prima maar tussen 21 en 23u is het download onder de 5 Mbs (overdag 29Mbs).
Het heeft mij al een paar uur gekost vanwege het bellen met Tele2. Alle standaard procedures worden doorlopen etc etc. Maakt allemaal niet uit qua verbetering. Vervolgens wordt er later door iemand anders nog een check gedaan met dezelfde vragen en uiteindelijk is er overdag een Tele 2 monteur gestuurd die niks gevonden heeft.
Al bijna een maand geleden heb ik te horen gekregen dat het door een speciale afdeling wordt opgepakt(KPN?). Als ik nu met Tele2 bel krijg ik te horen dat ze ermee bezig zijn. Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Zeer vervelend en langdurig dit. Het is nu 1,5 week geleden dat ik tevergeefs gebeld heb met de vraag om nieuwe informatie. Ik weet niet of het al bij de KPN is neergelegd. Eerst werd gezegd een paar werkdagen.......
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bekijk origineel bericht