beantwoord

Sip server

  • 24 August 2022
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

Geachte,

Ik heb de voip gegevens (sip) nodig om dit in te kunnen stellen op een fritzbox, kunt u mij deze mailen, wat er op de site staat van bel naar 0207544444 werkt helaas niet want niemand van de helpdesk medewerkers snapt wat ik bedoel en kan mij niet verder helpen?

Deze gegevens hebben wij nog nodig:

Voorbeeld:
Sip account: ???????
Authorization Username: ???????
Password: ?????????

>> deze gegevens kan je opvragen via onze klantenservice, deze zijn bereikbaar op: 0207544444

Als ook deze gegevens:

Endpoint start channel: ??????????? >> deze gegevens kan je opvragen via onze klantenservice, deze zijn bereikbaar op: 0207544444

Alles over de vrije modemkeuze

Eigen modem instellen
Wil je een eigen modem gebruiken? Wij raden sterk aan om allereerst het modem van Tele2 aan te sluiten, voordat je je eigen modem aansluit. Op deze manier kunnen de diensten makkelijk worden geactiveerd en ben je zeker van een veilige internetdienst tijdens gebruik van dit modem. Als je een eigen modem wil installeren, dan helpen wij je daar graag mee. Zie daarvoor de informatie op deze pagina. Het is goed dit eerst te lezen voordat je je eigen apparatuur koopt.

Wat ondersteunen we wel en niet als je een eigen modem hebt

In het modem dat je van Tele2 in bruikleen krijgt, zijn de instellingen voor internet, TV en bellen al aanwezig. Met dit modem kun je dus meteen aan de slag. Ga je een eigen modem gebruiken? Dan is het belangrijk om te weten dat je zelf verantwoordelijk bent voor het instellen van je eigen modem. Op deze pagina helpen we je graag op weg met de juiste instellingen, maar wij zijn niet aansprakelijk voor het correct en veilig werken van je eigen modem. We bieden geen extra ondersteuning voor het instellen van je eigen modem. Hiervoor verwijzen we je naar de leverancier van je eigen modem.

Eigen modem? Jij zorgt voor de juiste apparatuur

Je zorgt voor een modem dat voldoet aan de veiligheidseisen. Wij zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor jouw eigen modem.

Je stelt zelf het eigen modem in

Gebruik je een modem van Tele2? Dan hebben wij dit al voor je gedaan en hoef je niets in te stellen.

Hulp nodig? Sluit dan het Tele2 modem aan

Alleen met een aangesloten Tele2 modem kunnen wij onderzoek doen. Werken je diensten wel met je Tele2 modem maar niet met het eigen modem? Kijk dan de instellingen van je eigen modem na of vraag hulp van andere klanten op ons forum.

Dit moet je weten voordat je een eigen modem koopt

Het instellen van een modem is ingewikkeld, net zoals een mummie. Snap je niet wat op deze pagina staat? Dan raden we je aan om je eerst in dit onderwerp te verdiepen. Kijk hiervoor op de website van de fabrikant van jouw modem. Eventueel kan je ook op ons forum terecht. Hier kunnen andere klanten jou helpen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 August 2022, 14:15

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Peter,

Allereerst van harte welkom op onze Community!

Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik dit graag zelf voor je opgezocht, maar gelukkig hebben we toppers hier op de Community die je wellicht kunnen helpen. Let op, zij werken niet op de Community, dus het kan even duren voordat ze reageren. 😄

@Jesse @Des2000 kunnen jullie deze gegevens toevallig opzoeken? Of moet er toch echt nog een keer naar de klantenservice gebeld worden?

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Best lastig dat dit niet gewoon in de portal op te zoeken is.

Reputatie 6
Badge +7

Het zat aardig verstopt toen ik er nog werkte, maar Jesse kan hier vast bij helpen. Wel jammer dat de klantenservice zo'n vraag niet herkent..

Reputatie 7
Badge +12

Hey Peter,

Ik heb zojuist reactie gehad van mijn collega. Dit zijn telefonie gegevens. Deze zijn echter versleuteld opgeslagen en daardoor kunnen wij deze nog niet vrijgeven, simpel weg omdat we die gegevens zelf niet kunnen inzien. Gebruik je geen telefonie, dan is dit uberhaupt niet nodig.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven.

Groetjes,

Marciano

Reageer