beantwoord

Port forward werkt niet davolink 2020

  • 23 August 2019
  • 55 reacties
  • 1280 x bekeken

Goedemorgen,

Ik probeer al 2 dagen een steam server op te zetten met de oude davolink 2020 modem.
ik heb echt alles geprobeerd maar portforward (virtual servers) werkt gewoon niet. en ben er wel vrij zeker van dat het aan de modem ligt. wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Malamute 23 August 2019, 10:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

55 reacties

Als die poorten echt nog geblokkeerd zijn moet Tele2 het oplossen volgens de regels die de EU heeft opgelegd.

Wat is netneutraliteit?

In Europa mogen internetaanbieders verschillende vormen van internetverkeer niet verschillend behandelen. Dat betekent: niet blokkeren en niet onnodig beperken.


Tele2 heeft toch ook zelf een klantenservice pagina opgezet hoe je portforwarding instelt, bijzonder vreemd dat de Tele2 klantenservice dan telefonisch beweert dat het niet mogelijk is.


Waarschijnlijk gaan ze dit toch niet oplossen dus overstappen naar Caiway is een prima optie, vriend van mij heeft Caiway en daar staan de poorten gewoon open van buitenaf.


mooi, nee iemand had nog met het hoofdbureau van tele2 gebelt en ze konden er niks aan doen zeiden ze. erg jammer. ik heb tele2 al opgezegt maar het blijft nog een maand actief. vind ik niet erg want ik ga morgen caiway aanvragen via de coax en dat is voor mij 120mbps inplaats van 13mbps van tele2 via de dsl lijn. dus dan heb ik tijdelijk 2 internet providers 1 via coax 1 via dsl lijn.

Hartstikke bedankt Malamute voor het helpen. en ik zal nog ff posten als port forward werkt en de server draait!
Als die poorten echt nog geblokkeerd zijn moet Tele2 het oplossen volgens de regels die de EU heeft opgelegd.

Wat is netneutraliteit?

In Europa mogen internetaanbieders verschillende vormen van internetverkeer niet verschillend behandelen. Dat betekent: niet blokkeren en niet onnodig beperken.


Tele2 heeft toch ook zelf een klantenservice pagina opgezet hoe je portforwarding instelt, bijzonder vreemd dat de Tele2 klantenservice dan telefonisch beweert dat het niet mogelijk is.


Waarschijnlijk gaan ze dit toch niet oplossen dus overstappen naar Caiway is een prima optie, vriend van mij heeft Caiway en daar staan de poorten gewoon open van buitenaf.


hi malamute.

ik heb tele2 opgezegd en heb nu een Caiway abbonement! het is veel sneller internet 120mbps en port forward lukt ook nu. en de server draait! met poort 27015 en 7778. ☺️
Reputatie 4
Hoi Thias360,

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het nu wel werkt. ☺️

Het lag dus i.d.d. aan de illegale poortblokkade van Tele2. 😡
Hoi Thias360,

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het nu wel werkt. ☺️


Het lag dus i.d.d. aan de illegale poortblokkade van Tele2. 😡


Ja...
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.