Skip to main content
beantwoord

Modem valt regelmatig uit

  • 26 december 2019
  • 9 reacties
  • 248 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 6 reacties

Sinds ongeveer een week herstart onze modem meerdere keren per dag.

Ik heb de stekker er al meerdere keren uitgehaald om te resetten.

De stekker uit de stekkerdoos gehaald en rechtstreeks in het stopcontact gedaan.

We hebben al een paar jaar dat de modem af en toe uitvalt.

 

We worden er een beetje moe van, en hopen dat er een oplossing voor is.

 

Groet, Lonneke

Beste antwoord door theocoppes

Voor een echte reset laat je de stekker aangesloten en drukt met een pennetje op het resetknopje totdat er opnieuw opgestart wordt. Je kunt morgen bellen of tele2 een lijnmeting wil doen. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2019

Voor een echte reset laat je de stekker aangesloten en drukt met een pennetje op het resetknopje totdat er opnieuw opgestart wordt. Je kunt morgen bellen of tele2 een lijnmeting wil doen. 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 26 december 2019

Bedankt, ik heb het gelijk gedaan.

Hoop dat hij het nu de hele dag blijft doen.

Anders morgen idd even tele2 bellen.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 26 december 2019
Lon13 schreef:

Bedankt, ik heb het gelijk gedaan.

Hoop dat hij het nu de hele dag blijft doen.

Anders morgen idd even tele2 bellen.

Het resetten heeft niet geholpen.

Hij is net weer uitgevallen en opnieuw opgestart, 3e keer vandaag.

Morgen maar weer bellen.


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 26 december 2019

Misschien ondertussen aan een nieuw modem toe? Welke modem heb je? 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 26 december 2019
theocoppes schreef:

Misschien ondertussen aan een nieuw modem toe? Welke modem heb je? 

We hebben een Technicolor TG789BVN


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Hallo Lonneke,

 

Wat vervelend dat je modem elke keer restart. Valt het modem echt helemaal uit of valt het signaal even weg. Ik wil graag de verbinding vanuit hier nakijken. Kun je mij de volgende gegevens doorsturen. 

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 27 december 2019
Anton van Tele2 schreef:

Hallo Lonneke,

 

Wat vervelend dat je modem elke keer restart. Valt het modem echt helemaal uit of valt het signaal even weg. Ik wil graag de verbinding vanuit hier nakijken. Kun je mij de volgende gegevens doorsturen. 

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Het power lampje gaat rood branden en daarna gaat het wereldbolletje rood branden en start hij weer op. Dit is gisteren 5 of 6 keer gebeurd en hebben we nu een week elke dag last van.


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Kun je dan de gegevens naar me toe sturen via de link? Dan kan ik het even goed nakijken.

 

Groeten Anton


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 27 december 2019
Anton van Tele2 schreef:

Kun je dan de gegevens naar me toe sturen via de link? Dan kan ik het even goed nakijken.

 

Groeten Anton

ik zit nu in de wacht bij tele2 aan de telefoon.