beantwoord

Modem geïnstalleerd maar geen internet

  • 2 March 2019
  • 3 reacties
  • 249 x bekeken

Gisteren rond een uur of 5 sms gekregen dat de modem er eerder is dan verwacht en dat ik hem mag installeren, dat op de juiste manier gedaan te hebben volgens de instructie boekje (type 2) heb ik 24 uur verder nog steeds geen internet, heb al gereset en alles maar nog steeds geen resultaat. Lampjes van internet en stroom branden wel groen. Ook verbonden met wifi maar werkt niet.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 18 March 2019, 14:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé Richard,

Mocht je nog steeds geen verbinding hebben zou je mij dan een privébericht willen sturen zodat ik je verder kan helpen aan een oplossing?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Zou je mij ook alvast antwoord kunnen geven over je aansluitsituatie? Je geeft namelijk aan dat je het modem hebt aangesloten op het type2 aansluitpunt volgens de handleiding, dit is echter vaak een aftakking van het hoofdaansluitpunt. Heb je de woning al verder onderzocht op 1 van de andere type aansluitpunten? De meest voorkomende plekken zijn woonkamer/meterkast/kelder.

Groet, Kevin
Goeiedag Kevin, heb ook al naar de isra punt gekeken bij de ptt bakje. Ook daar geprobeert om aan te sluiten maar dan brandt de L1 lamp voor dsl nog steeds. Dus vraag me af als ik al internet heb of als ik het verkeerd aansluit. Stuur vanmiddag wel mijn gegevens mocht ik nog geen verbinding hebben.
Mvg,
Reputatie 5
Hé Richard,

Omdat je mij geen bericht hebt gestuurd wil ik graag aannemen dat het inmiddels al gelukt is, hopelijk kun je dit bevestigen!

Groet, Kevin