Modem en/of adapter is sinds gisteren 'dood'
Reageert nergens meer op.
Gelieve een nieuwe toe te sturen.
Bvd
Modem en/of adapter is sinds gisteren 'dood'
Reageert nergens meer op.
Gelieve een nieuwe toe te sturen.
Bvd
Hi
Hoi! Ik zie inderdaad geen verbinding meer sinds zaterdag ~17:00, dus ik heb je een nieuw modem gestuurd. Dit zal een nieuwer model zijn dan de vorige, het ZTE modem. De aansluitingen aan de achterkant zien er hetzelfde uit, dus ik hoop dat je er uit komt met het installeren.
Zoniet heb je hier een handleiding: https://assets.tele2.nl/e2229de988/zte-modem-handleiding-internetbellen.pdf
Ok, super bedankt
Alvast bedankt!
Ivm vakantie hebben we het nieuwe modem pas later kunnen installeren. Er waren wat installatie problemen, maar ondertussen opgelost en gelukt met de installatie. Het oude modem zal ik morgen via post nl retourneren
Hi MJ, super fijn dat het is gelukt met de installatie! Heerlijk, vakantie is veel belangrijker en ik hoop dat je ervan hebt genoten. Wel goed dat je het oude modem niet bent vergeten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.