Hallo.
Mijn internet valt met zeer grote regelmaat uit. Dit is iets wat de laatste maand/ anderhalve maand bijna dagelijks gebeurd. Daarmee valt ook het tv signaal uit.
Er brand bij geen internet signaal helemaal geen lampje. En dat komt terug soms binnen 1 minuut. Soms pas na 5 minuten. Ook brand er regelmatig een rood lampje bij mijn internet op de modem. Ik kan dan wel tv kijken maar heb geen internet.
Ik heb niets veranderd aan de binneninstallatie.
Kunnen jullie mij helpen wat dit eventueel kan zijn of het zelfs oplossen.
Mvg Richard
beantwoord
Internet valt steeds uit soms geen lampje soms rood lampje
Beste antwoord door Kevin van Tele2
HĂ© Richard,
Vervelend dat je zo veel storingen hebt, ik begrijp dat je dit erg graag opgelost wil hebben. Je geeft aan dat een reset niet geholpen heeft zoals theocoppes heeft aangeraden, heb je ook al contact gehad met de klantenservice? en zo ja wat is daar besproken?
Zo niet dan wil ik je bij deze vragen hoe je modem hebt aangesloten, zou je antwoord kunnen geven op het volgende?
- Waar zit het hoofdaansluitpunt van KPN (woonakmer/hal/meterkast/kelder)?
- Hoe lang is de kabel van het modem naar dit hoofdaansluitpunt?
- Heb je een spliter, aansluitdoosje, kroonsteentjes aangesloten tussen het modem en het hoofdaansluitpunt?
- Is de kabel van het modem naar het hoofdaansluitpunt rond of plat?
Ik hoor het graag!
Groet, Kevin
Erg jammer dat je op deze manier je bericht afsluit, is dat nou echt nodig?
Bekijk origineel berichtVervelend dat je zo veel storingen hebt, ik begrijp dat je dit erg graag opgelost wil hebben. Je geeft aan dat een reset niet geholpen heeft zoals theocoppes heeft aangeraden, heb je ook al contact gehad met de klantenservice? en zo ja wat is daar besproken?
Zo niet dan wil ik je bij deze vragen hoe je modem hebt aangesloten, zou je antwoord kunnen geven op het volgende?
- Waar zit het hoofdaansluitpunt van KPN (woonakmer/hal/meterkast/kelder)?
- Hoe lang is de kabel van het modem naar dit hoofdaansluitpunt?
- Heb je een spliter, aansluitdoosje, kroonsteentjes aangesloten tussen het modem en het hoofdaansluitpunt?
- Is de kabel van het modem naar het hoofdaansluitpunt rond of plat?
Ik hoor het graag!
Groet, Kevin
Rvd11t schreef:
Pffffff. LOS DIT OP!!!!
Erg jammer dat je op deze manier je bericht afsluit, is dat nou echt nodig?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.