beantwoord
Internet valt steeds uit en nat type 3
Dsl valt steeds uit waardoor internet uit valt heel iritant want dan doet de internet het 5 min en dan daarna gaat het weg en is de verbinding een half uur weg heb al na klantenservice gebelt maar geen voor uit gang en als ik inlog in de modem dan kan ik zien hoeveel data er is gebruikt bij de dsl en dan staat er ook een maximale hoeveelheid bij en dan valt het uit en ik heb nat type 3 wat niet klopt want deze modem hoort geen nat type 3 te hebben iemand die kan helpen aub
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Ten eerste fijn om te horen dat het gelukt is met de tips/links van @Cypher , topper!
Wegvallend wifi is en blijft lastig, de beste oplossing is om een kabel aan te sluiten. Gezien je geen muren tussen het modem en de PS4 hebt lijkt mij dit in jouw situatie ook mogelijk? Mocht het niet gaan lukken met een kabel dan kun je ook de volgende twee pagina's raadplegen voor tips om je wifi te verbeteren:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-bereik-uitbreiden-en-versterken/
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-snelheid-verbeteren/
Had je daar al gekeken? Hopelijk heb je daar nogniets iets aan! *edit - typefoutje aangepast*
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtWegvallend wifi is en blijft lastig, de beste oplossing is om een kabel aan te sluiten. Gezien je geen muren tussen het modem en de PS4 hebt lijkt mij dit in jouw situatie ook mogelijk? Mocht het niet gaan lukken met een kabel dan kun je ook de volgende twee pagina's raadplegen voor tips om je wifi te verbeteren:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-bereik-uitbreiden-en-versterken/
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-snelheid-verbeteren/
Had je daar al gekeken? Hopelijk heb je daar nog
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.