[info] Apparatuur terugsturen

  • 4 September 2020
  • 0 reacties
  • 3963 x bekeken

Reputatie 5

Jammer dat je bij ons weg gaat! Afscheid nemen is niet leuk, maar we gaan het toch soepel laten verlopen. Om van onze diensten gebruik te kunnen maken heb je apparatuur van ons geleend. Dit willen we graag terug. Dit topic geeft je informatie over het terugsturen van apparatuur voor je internet en tv abonnement.

Wat moet ik nou precies terugsturen?

Dit hangt er vanaf wat je hebt opgezegd. Hieronder een kort overzicht van onze producten en bijbehorende apparatuur die wij graag ontvangen.

  • Alle diensten: het modem (behalve de Davolink), TV-ontvanger(s), stroomadapters en slimme wifi pods.
  • Alleen TV: TV-ontvanger(s) en stroomadapter(s).
  • Slimme wifi: de pods die je van ons in bruikleen had.

 

Wat hoeft er niet retour?

Er zijn onderdelen die je mag houden. Kan je er zelf niets meer mee? Dan kun je de apparatuur inleveren bij de milieustraat of de chemokar. Dit wordt dan gerecycled en dat is natuurlijk goed voor het milieu. Daar worden wij blij van! Het gaat om deze onderdelen:

  • Afstandsbediening
  • Verbindingssets/powerplugs
  • UTP kabel
  • HDMI-kabel
  • Scart kabel
  • Netwerkkabel
  • Davolink modem

 

Moet elke type modem teruggestuurd worden?

Nopes, het Davolink modem hoeft niet terug. Elk ander modem zien wij graag terug!

https://cdn.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/07/thumb-davolink.jpg

 

Hoe stuur ik het apparatuur terug?

Als je je abonnement opzegt, ontvang je de retourdoos rond de datum van opzegging. Stop de apparatuur in de retourdoos. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft binnen 14 dagen terug. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je altijd een Track & Trace code. Bewaar die heel goed!

 

Ik heb geen retourdoos ontvangen, wat nu?

Geen nood, die kunnen moderators toesturen. Laat een reactie achter en vul je klantnummer in in jouw profiel en het is zo gepiept. Kan je daar niet op wachten, dan kan je zelf de apparatuur terug sturen. Wat je dient mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)

Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je altijd een Track & Trace code. Bewaar die heel goed!

 

Ik heb geen Davolink modem, maar in de bevestigingsmail staat dat ik het modem mag houden. Klopt dit?

Nee, dit klopt niet. De informatie in de e-mail is onjuist en wordt aangepast. Zolang je geen Davolink modem hebt geleend, kan je er vanuit gaan dat we het modem terug willen.

 

Ontvang ik een bevestiging als Tele2 de apparatuur terug heeft?

We sturen je geen bevestiging wanneer we de hardware retour hebben ontvangen. Bewaar daarom je Track & Trace code goed, zodat je dit zelf in de gaten kunt houden.

 

Wat gebeurt er als ik de apparatuur niet terugstuur?

Wanneer je de hardware niet terugstuurt zullen we 99 euro in rekening brengen per apparaat dat we niet ontvangen hebben.

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.