We hebben al 5 dagen geen internet en tv. Nooit problemen gehad en opeens was er geen verbinding. Contact gehad met tele 2 helpdesk en vanochtend is er een monteur geweest. Nieuwe modem gekregen, want we hadden een oude. Volgens de monteur zou de lijn goed werken dus zou het aan de modem kunnen liggen. Maar na de modem aangesloten te hebben knippert het dsl lampje nog steeds. Wie kan ons helpen??? We komen er niet uit en niemand van tele 2 lijkt het antwoord te weten. Intussen blijven we met dit probleem zitten.
Dus daar zit het fout, vreemd dat monteur vertrokken is met een niet werkende verbinding,..
Daar kan je een klacht over indienen, monteur mag pas vertrekken na een werkend signaal en niet eerder!
Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Heel erg bedankt alvast. We gaan dit oplossen!
Groeten Anton,
Bedankt voor alle gegevens. De monteur heeft dit niet goed gedaan. Hij had het beter op het aansluitpunt en in de centrale moeten testen. Onze excuses daarvoor. Heb je het nieuwe en goede modem op dit moment aangesloten? Dat is wel belangrijk om te doen, want dan kan de KPN monteur dat ook zien. Ik heb namelijk opnieuw een bericht doorgezet naar de KPN. Zij moeten nog een keer een monteur onderzoek laten doen. Ik meet namelijk dezelfde metingen weer. Wij kunnen meten hoe ver jij van de centrale woont. Dat is ongeveer 1550 meter. Het signaal stopt echter bij 1030 meter. Dat is niet genoeg. Het probleem ligt daarom volgens de metingen buiten jouw huis. Dat moet een KPN monteur oplossen.
Ik zorg ervoor dat we dit in de gaten houden en met je contact opnemen. Je krijgt een SMS om een nieuwe afspraak te maken met de KPN monteur. Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat je een ander modem van ons hebt gekregen, maar dat dit ook niet werkt. Ik hoop dat het snel is opgelost.
Groeten Anton
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Bedankt voor je bericht.
De modem is goed aangesloten. We hadden al een sterk vermoeden dat dit probleem van buitenaf komt. Fijn dat je het in de gaten blijft houden, we wachten af op een sms. We hopen ook dat het gauw opgelost zal zijn. Ik loop nu ook achter met mijn werk vanwege dit probleem. Maar goed. We houden contact. Bedankt voor je moeite.
Groeten
Shefira
Groeten Anton
Groeten Anton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.