zijn er meer mensen die zoveel problemen hebben met de stabiliteit en de snelheid van zowel internet als tv.( de telefoon heb ik al maanden niet meer aangesloten aangezien je met bellen er steeds uit vliegt omdat je verbinding weer wegvalt)
Ik ben al meerdere keren met tele 2 klantenservice in contact geweest en dan ook geholpen,door middel van resets bij tele 2 of dat men een monteur (kostenloos) langsstuurde.
maar steeds hetzelfde liedje,,ongeveer twee maanden nadat alles weer goed loopt,,begint dat gesodemieter weer.
op dit moment is de gemiddelde verbinding 6 a 7 mbs,
zet ik mijn tv erbij aan ,,valt deze direct terug naar 1,5 mbs.
ik moet eigenlijk tot 20 mb krijgen,,nu weet ik ook dat dit in de praktijk niet mogelijk is.maar dan verbaast mij,,,bij een duurder abbonement kan ik wel gegarandeerd zelfs 50 mb krijgen.
Dit zegt in mijn ogen dat tele 2 makkelijk die 20 mb KAN leveren bij mijn abonnement, maar er gewoonweg voor kiest om dit NIET te doen,tenzij ik meer betaal.
Ik zit nu op een punt dat ik er serieus over denk om van provider te wisselen.
Gaat tele 2 hier eens een keertje een definitieve oplossing voor bedenken???
beantwoord
continue onstabiele verbinding
Beste antwoord door Anton van Tele2
Wat balen dat je steeds een instabiele en trage verbinding hebt. Het is ook niet de bedoeling dat dit natuurlijk elke keer terug komt. Ik zou daarom graag vanuit hier je verbinding willen controleren en ook zou ik graag willen kijken wat er allemaal al is gedaan. Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Dat kan via: Privébericht naar Anton.
De verbinding die jij nu het is een verbinding die wordt geleverd over een ADSL lijn. Deze lijn kan tot maximaal 20 Mbit/s aan. Hoe verder je van de centrale woont hoe langzamer het internet bij de locatie aankomt. Het duurdere abonnement (Internet Basis en Internet Extra) gaat over een VDSL lijn. Het signaal wordt dan vanuit een andere centrale verstuurd een daardoor is het mogelijk om dan bij de locatie een hogere snelheid te leveren.
Groeten Anton,
Bekijk origineel bericht- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Dat kan via: Privébericht naar Anton.
De verbinding die jij nu het is een verbinding die wordt geleverd over een ADSL lijn. Deze lijn kan tot maximaal 20 Mbit/s aan. Hoe verder je van de centrale woont hoe langzamer het internet bij de locatie aankomt. Het duurdere abonnement (Internet Basis en Internet Extra) gaat over een VDSL lijn. Het signaal wordt dan vanuit een andere centrale verstuurd een daardoor is het mogelijk om dan bij de locatie een hogere snelheid te leveren.
Groeten Anton,
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.