Skip to main content
Antwoord

Bestelde modem annuleren

  • October 19, 2021
  • 6 reacties
  • 90 x bekeken

Ik heb vanmiddag contact gehad omdat ik geen tv en telefoon meer had, er werd geconcludeerd dat mijn modem kapot was omdat hij ook niet in mijn modem kon komen. Maar mijn modem doet het opeens weer en er zou een nieuwe modem toe gestuurd worden. Wat moet ik nou doen?

 

Beste antwoord door Floor109

Ik kan die bestelling wel voor je annuleren, zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? En ik heb dan nog even toestemming nodig om je gegevens in te zien

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • Antwoord
  • October 19, 2021

Ik kan die bestelling wel voor je annuleren, zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? En ik heb dan nog even toestemming nodig om je gegevens in te zien


  • Auteur
  • Starter
  • October 19, 2021

Mijn klantnummer is [verborgen door moderator].

 

 


  • Auteur
  • Starter
  • October 19, 2021

Ik heb mijn profiel aan gepast.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • October 19, 2021

Ik heb het modem en de retourdoos voor je geannuleerd :)


  • Auteur
  • Starter
  • October 20, 2021

Wel wat laat, maar bedankt voor alle moeite, super.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • October 20, 2021

Ik kan het pas annuleren zodra de order is ontvangen en verwerkt door ons distributiecentrum 😉 Meestal pas na 19:00, maar eind goed al goed