-
-
Aan het warmlopen
-
2 reacties
Ik kreeg 2 weken geleden een mail dat Tele2 het jammer vond dat ik wegging met een eindafrekening van de resterende abonnementskosten. Nu heb ik mijn abonnement nooit stopt gezet dus heb ik meteen telefonisch contact op genomen met de klantenservice. Deze jongen zei dat mijn abonnement helemaal niet werd afgesloten en dat er niets aan de hand was. Ik heb meerdermaals aangegeven dat ik die mail had ontvangen en mij er toch echt zorgen over maakte. Hij zei nogmaals dat het niet het geval was en dat de mail foutief was verzonden. Voor het ongemak had hij zelfs korting op mijn huidige abonnementskosten afgesloten met mij.
Nu, 2 weken later. Zit ik zonder internet. Hoezo, "er is niets aan de hand, mail is foutief verzonden". Op mijn tele2.nl zie ik nog steeds mijn huidige abonnement lopen. Betaling gaat via automatisch incasso en elke rekening is betaald. Ik heb nooit opgezegd, maar zit nu wel zonder internet en een eindafrekening... Het is ook altijd wat als ik de klantenservice van Tele2 bel, ze beloven van alles, maar uiteindelijk is alles wat verteld wordt nooit de waarheid en moet de klant op de hete kolen zitten