beantwoord

Decoder probleem

  • 10 November 2023
  • 8 reacties
  • 127 x bekeken

Hallo ,
Verleden week ging mijn Tele2 decoder kapot . Heb Tele2 gebeld , erg lang in de wacht en er zou een nieuwe gestuurd worden .
De tweede decoder in mijn slaapkamer was niet kapot en deed het gewoon .
Eind van de week de nieuwe decoder ontvangen en aangesloten maar kreeg de melding dat het maximale aantal decoders was aangesloten , klik op Ok en daarna weer deze melding .
Dus weer gebeld en nog langer in de wacht , er was door jullie nog een aanpassing nodig ivm het ip-adres ! Daarna kreeg ik weer beeld . Echter nu krijg ik eerder genoemde foutmelding op de tv in de slaapkamer . Heb alles al gereset ook het modem maar de melding blijft .
Heb geen zin in om weer lang in de wacht gezet te worden , daarom mijn vraag , Kan ik dit probleem zelf oplossen ?
Mvg.

Hans

 

icon

Beste antwoord door Des2000 20 November 2023, 15:17

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Nee, dat kan je niet zelf. De defecte decoder staat nog in de administratie en moet worden verwijderd. In verband met het weekend zal je waarschijnlijk hier niet voor maandag door een moderator kunnen worden geholpen. Je kan beter nogmaals bellen. Ook melden op X (twitter) wil nog wel eens helpen.

Kan een moderator hier dan naar kijken ?

 

Graag hulp 

@Marciano van Tele2  Heb je deze gezien?

Ja gezien maar geen oplossing

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Je zou even contact op moeten nemen met de klantenservice van Tele2. 

De klantenservice kan de oude tv decoder verwijderen uit het systeem .

Dan zou het allemaal weer goed moeten werken.

Als je al je gegevens invoerd in je community profiel dan kan een moderator er sneller helpen.

Greetzz 

 

Des

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik had het graag zelf gedaan, maar ik kan niet in onze Thuis-systemen. Je kunt daarom inderdaad het beste even bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444! 😄

Na bellen is mijn probleem opgelost .

 

Reageer