beantwoord

Abonnement koppelen na contractovername

  • 30 May 2023
  • 2 reacties
  • 49 x bekeken

Goedendag!

Ik heb onlangs mijn contract overgezet van mijn moeder naar mij bij mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud. Nu is dat vandaag ingegaan maar kan ik mijn 06-nummer niet koppelen omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Ik kan deze bij het oude account niet meer terugvinden.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door allesanne 31 May 2023, 17:06

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Anne, van harte welkom op de Community en leuk om te horen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Er stond inderdaad nog een oud MijnTele2-account aan jouw nummer gekoppeld. Ik heb deze direct voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt dus zo meteen via deze link een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ook als je nog ergens hulp bij nodig hebt, hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Hey Anne, van harte welkom op de Community en leuk om te horen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Er stond inderdaad nog een oud MijnTele2-account aan jouw nummer gekoppeld. Ik heb deze direct voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt dus zo meteen via deze link een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ook als je nog ergens hulp bij nodig hebt, hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Heel erg bedankt! Hij doet het!

Reageer