Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.
We krijgen een foutmelding ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. maar dit werkt niet
We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi.
Beste antwoord door PetraH
PetraH schreef:
Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.
We krijgen een foutmelding ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. maar dit werkt niet
We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi.
HET PROBLEEM IS OPGELOST. Alle zenders in ons pakket werken weer. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice. En wat bleek, de app stond niet meer in onze gegevens bij Tele2. We moesten de app van onze televisie verwijderen en opnieuw uit de appstore downloaden en installeren. Hierna stond deze weer in ons account. Waarna bij controle van de zenders bleek dat de 30 zenders die we niet meer konden kijken het nu weer wel doen.
Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.
We krijgen een foutmelding ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. maar dit werkt niet
We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi.
HET PROBLEEM IS OPGELOST. Alle zenders in ons pakket werken weer. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice. En wat bleek, de app stond niet meer in onze gegevens bij Tele2. We moesten de app van onze televisie verwijderen en opnieuw uit de appstore downloaden en installeren. Hierna stond deze weer in ons account. Waarna bij controle van de zenders bleek dat de 30 zenders die we niet meer konden kijken het nu weer wel doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.