beantwoord

Zal Apple’s Visual Voicemail ooit beschikbaar worden voor Tele2 klanten?

  • 3 October 2019
  • 5 reacties
  • 2035 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Beste Forum,

De vraag is al verschillende keren gesteld, telkens met een antwoord/reactie van andere Tele2 gebruikers. Maar ik ben benieuwd of iemand vanuit de organisatie kan laten weten of we de Visual Voicemail van Apple ooit kunnen verwachten als Tele2 klanten?

🔗 Visual Voicemail

icon

Beste antwoord door eric 3 October 2019, 13:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Die vraag wordt ook gesteld over de Apple Esim..
Tele2 en T-mobile zijn nu samen, maar het blijven twee doelgroepen. Dus T-Mobile met alle toeters en bellen, Visual voicemail, e-sim, 4G roaming etc. tegen een wat hogere prijs en Tele2 met "de best deal" qua prijs en vooral focus op 1 standaard product.

De reden dat je niets van Tele2 medewerkers hoort is omdat zij op het forum nooit aankondigingen doen van nieuwe producten en proposities. Ze antwoorden in algemene termen als" er is nog geen nieuws, mocht dat er zijn, dan vermelden we dat"..

Maar als je graag wat over hebt voor Visual voicemail, dan zou je inderdaad naar T-mobile kunnen overstappen.
Bedankt voor de uitleg Eric!

Heb jij toevallig enig idee of je het klant voordeel behoud wanneer je van Tele2 overstapt naar T-Mobile? Zit nu al heel wat jaren bij Tele2 en zou ergens zonde zijn als ik dat verlies door over te stappen.
Reputatie 7
Badge +12
Als je T-mobile thuis en T-mobile mobiel combineert is er wel een mogelijkheid om klantvoordeel (grotere bundel/ meer snelheid etc.) te verkrijgen. Tele2 kent niet van die klant voordeel mogelijkheden.

Bij een combinatie van T-mobile thuis en Tele2 mobiel geldt geen klantvoordeel van T-mobile. Dan zal je dus alles daar moeten onderbrengen.
Reputatie 3
Hi Tito,

er is nog geen nieuws, mocht dat er zijn dan vermelden we dat 😇

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat er geen reacties meer binnengekomen zijn, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag 🙋