beantwoord

voicemail standaard bericht erop zetten

  • 19 November 2019
  • 5 reacties
  • 836 x bekeken

Ik wil mijn voicemail veranderen. Het is nu namelijk alleen hoi. Ik bel de voicemail, ik krijg het hoofdmenu en ga naar de naam inspreken. Dan krijg ik vervolgens de optie om het te beluisteren en dat doe ik. Vervolgens krijg ik de opties opnieuw beluisteren en opnieuw inspreken of klaar en druk dan op sterretje. Omdat ik m goed vind druk ik op sterretje en vervolgens kom ik in het hoofdmenu uit. Ik ben klaar dus hang op. Echter er is niks veranderd. Wat doe ik verkeerd?

icon

Beste antwoord door Malamute 23 November 2019, 13:01

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een standaard bericht waarbij de computer alles uitspreekt kan niet. Je kiest voor een naam uitspreken bij ' dit is de voicemail van.... spreek een bericht in na de toon' of een volledig eigen boodschap 

Ja dat weet ik. Ik heb ook m'n naam ingesproken. En als ik nu mijn voicemail opent dan zegt ie ook dat mijn ingesproken naam + standaard bericht mijn voicemail is. Maar als mensen mij bellen krijgen ze alleen hoi.

Reputatie 4

Je kan proberen om eerst terug te gaan naar de standaard begoeting wat bij Tele2 Geen begoeting heet.

Als dat wel werkt kan je daarna kijken of de begoeting opnieuw instellen via Alleen naam instellen wel werkt.

 

Malamute, hoe doe je dat? Als ik de vm bel krimg ik geen optie 'geen begroeting'.

Als ik ga naar mijn huidige krijg ik daar degene te horen die ik wil. Maar als anderen mij bellen krijgen ze die niet

Reputatie 4

Hallo Manon, volgens deze klantenservice webpagina https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/voicemail-aan-en-uitzetten/ zou je daar een optie voor moeten krijgen als je op 3 drukt in het hoofdmenu van je voicemail menu.

 

Als je die optie niet krijgt of als dat niet lukt kan je beter even de klantenservice bellen, die kunnen dit vast wel voor je wijzigen.

Reageer