beantwoord

telefoon laadt niet op

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 80 x bekeken

Beste mensen,

 

Mijn telefoon laadt niet op. Ik heb deze telefoon amper 2 maanden. Nu heb ik hem naar Samsung reparatie gestuurd en die zeggen dat ik opgegeven heb dat de display stuk is en tweede probleem is dat de telefoon niet oplaadt. Dit valt dus buiten de garantie en zal ik 140 euro moeten betalen. Alleen ik wil dat de telefoon gerepareerd wordt en het scherm/display is een tweede probleem.(dat is ook nadien gekomen). Ik weet nu niet wat ik moet doen omdat contact met samsung heel lastig is.

 

icon

Beste antwoord door eric 26 October 2020, 21:54

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als er onderliggende schade is, zoals een kapot display, dan zou het kunnen dat dit van invloed is op het oplaad probleem. We hebben vaker gezien dat je niet kunt eisen dat ze maar 1 ding onder garantie oplossen terwijl het schade deel blijft zitten.

 

Als er onderliggende schade is, zoals een kapot display, dan zou het kunnen dat dit van invloed is op het oplaad probleem. We hebben vaker gezien dat je niet kunt eisen dat ze maar 1 ding onder garantie oplossen terwijl het schade deel blijft zitten.

 

Oke wat is jou advies?

 

Jouw advies….

 

Reputatie 7
Badge +12

140 euro betalen voor reparatie of alleen onderzoek kosten betalen en dan krijg je de telefoon weer terug. Dat is natuurlijk jouw eigen keus, kan niet in jouw portemonnee kijken.

Reageer