Hallo,
ik heb zowat precies hetzelfde probleem.
ik heb 13/08/2022 een nieuw toestel gekocht bij een verlenging van mijn abonnement en deze direct afbetaalt.
Het toestel zou dinsdag 16/08/2022 geleverd worden maar toen was ik niet thuis dus zou die woensdag 17/08/2022 afgeleverd worden bij een PostNL punt.
Dat is dus nogsteeds niet gebeurt en in de app van postNL staat dat hij nog onderweg is.
4x contact gehad met postNL en steeds wordt er gezegd “ja hij moet nog binnen komen.” Vandaag nog een keer gebeld en er wordt nu gezegt dat de bezorger hem heeft afgeleverd maar dat het postNL punt zegt dat ze niks ontvangen hebben. Dat ik zelf met tele2 bellen moet bellen om een onderzoek te starten en dat heb ik ook gedaan.
Tele 2 gaat pas contact opnemen met Post NL nadat ik de gemailde brief uitgeprint en ondertekend heb terug gestuurd.
Ik ben het hier totaal niet mee eens want ik moet nu naar de Primera om een formulier uit te gaan printen, onderteken en opsturen. Omdat PostNL een pakket is kwijtgeraakt waarvan Tele2 de verzender is en ik dus geen invloed op heb.
Dan kan het ook nog eens 2 weken duren voordat het onderzoek start en dan is er hopelijk een kans dat ik mijn telefoon eindelijk een keer krijg of mijn geld terug krijg.
Ik vind dit echt schandalig dat alles naar mij geschoven word, dat ik alles mag regelen en dat niet de verantwoording bij jullie(Tele2) of postNL gelegd wordt, ik kan nu nog eens zomaar 2 weken wachten op antwoord en op een hopelijke oplossing.
ik verwacht eigelijk dat de bestelling geannuleerd wordt en ik mijn geld terug krijg, of dat er een nieuwe telefoon opgestuurd wordt. Dat jullie onderling een onderzoek starten waar die telefoon gebleven is en dit samen oplossen. Want dit is niet mijn probleem maar er wordt nu wel verwacht dat ik een maand zonder telefoon zit waar ik bijna 800 euro voor betaald heb.
Beste antwoord door j.onderwater
Bekijk origineel bericht