beantwoord

Telefoon gestolen, kan sim niet blokkeren

  • 30 July 2023
  • 6 reacties
  • 199 x bekeken

Mijn telefoon is helaas gestolen en ik wil graag mijn sim blokkeren. Helaas lukt dat niet omdat ik de verificatie code per SMS krijg, maar dat lukt natuurlijk niet zonder telefoon. 

Ik ben ook nog eens in Peru en heb niet de mogelijkheid om te bellen. Hoe moet ik nu mijn sim blokkeren?

icon

Beste antwoord door Amberkempen123 2 August 2023, 19:00

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Probeer even via een social media kanaal van Tele2.  Hier op het forum spreek je in het weekend alleen met andere klanten. 

@eric bedankt voor je berichtje! Helaas geen mogelijkheid gehad om ze te berichten. Ik hoop dat maandagochtend gereageerd wordt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Amber, allereerst van harte welkom op de Community! Om het nog netjes te zeggen; jeetje, wat naar dat je toestel is gestolen… Ik heb je simkaart in ieder geval direct voor je geblokkeerd, dus maak je dan maar geen zorgen over! Neem, zodra je weer terug bent in Nederland, weer contact met ons op om een nieuwe simkaart te bestellen. 

Ik hoop dat je - ondanks de situatie met je telefoon - nog een fijn en veilig verblijf hebt in Peru. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 😊

Hey Amber, allereerst van harte welkom op de Community! Om het nog netjes te zeggen; jeetje, wat naar dat je toestel is gestolen… Ik heb je simkaart in ieder geval direct voor je geblokkeerd, dus maak je dan maar geen zorgen over! Neem, zodra je weer terug bent in Nederland, weer contact met ons op om een nieuwe simkaart te bestellen. 

Ik hoop dat je - ondanks de situatie met je telefoon - nog een fijn en veilig verblijf hebt in Peru. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 😊

 

@Marciano van Tele2 wat fijn! Heel erg bedankt!!! Zou je voor mij ook alvast een nieuwe simkaart kunnen aanvragen? 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Amber, uiteraard graag gedaan! Ook dat doe ik met alle plezier voor je. Hiervoor moet ik nog wel een strenge ID-check doen. Stuur je mij een privébericht met de antwoorden op de volgende vragen? Dan gaan we er samen doorheen en dan ontvang je binnen no time een nieuwe simkaart thuis (deze sturen we namelijk alleen naar je adres in Nederland)!

  1. Wat zijn de exacte bundels die je momenteel bij ons afneemt (bel/sms + data)?
  2. Wat is precies het bedrag van de laatst afgeschreven factuur?
  3. Kun je één telefoonnummer noemen waar je veel naar belt?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet!

====================================================================

Je kan deze antwoorden het beste via een privébericht naar Marciano sturen!!

====================================================================

Reageer