S23 Ultra cashback + Buds2 Pro

  • 25 May 2023
  • 9 reacties
  • 423 x bekeken

Beste,

Afgelopen dinsdag heb ik de samsung galaxy s23 ultra besteld met 429 euro voordeel op basis van het volgende:

- 200 euro cashback

- galaxy buds2 pro t.w.v. 229 euro

De 200 euro cashback heb ik inmiddels aangevraagd via de website van samsung.

Die van de buds staan hier echter niet bij. Uit navraag bij Samsung heb ik begrepen dat deze actie er alleen was voor consumenten die de telefoon direct bij Samsung hebben besteld en sturen mij dus ook terug naar Tele 2.

Gezien ik deze telefoon heb gekocht op basis van deze twee acties, hoe nu verder?

Mvg

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hey @Gjkoene@Thomas1996 en @Sdezeeuw, deze informatie stond inderdaad fout in de webshop, maar ik snap volkomen dat jullie met deze vraag zitten. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens: volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer. Dan ga ik direct voor jullie aan de slag! 😄

@Bluelight Superfijn om te horen dat het voor jou al is opgelost!

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je nog een opgave van die actie? C.q. stond dat in de bevestiging van je order? Want dit soort acties worden altijd vanuit de fabrikanten gevoerd. De bijbehorende actievoorwaarden zijn heel strikt.

Hi,

Het stond op de website van tele2 zelf. Het is er inmiddels weer vanaf maar kan het nog wel terugvinden op Google.

 

Beste,

 

ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung accepteer mijn factuur niet omdat er Tele2 opstaat en geen T-mobile.

 

hierdoor worden de galaxy buds niet helaas niet verstrekt terwijl dit wel de reden is dat ik toch heb verlengd.

Ik heb hetzelfde probleem.

Vanochtend gebeld met Tele2, die verwezen mij door naar Samsung Promotions.

Daarheen gebeld en die zeiden dat Tele2 de actie heeft ingetrokken en dat ik hen weer moest bellen.

Dat heb ik gedaan en ik heb ook aangegeven screenshots te hebben van de actie op de website van Tele2. Die jongen van Tele2 die ik sprak zei dat het goed moest komen als ik de screenshots kan uploaden in de chat op de website. Maar ik wordt nu via Tara niet doorverbonden met een collega, dus kan ik de screenshots niet doorsturen. (hieronder maar geupload).

 

Ik baal enorm, want ik heb de telefoon bij Tele2 gekocht, juist omdat deze 2 acties daar golden.

25 mei gekocht en de screenshot gemaakt. 27 mei ontvangen en gelijk de actie ingevuld, stond toen ook nog op de website van Tele2. Op die actiepagina ingevuld bij T-Mobile, omdat Tele2 daar volledig onder valt. En vanochtend afgekeurd, omdat ie niet bij T-Mobile is gekocht.

Dat terwijl de actie toch daadwerkelijk op de site van Tele2 werd promoot.

 

 

Goedemiddag mede klanten.

Ik heb een uitgebreid gesprek gehad met "Gijs" via de chat. Hij heeft het nagevraagd en onderzocht.

Het was de bedoeling dat de actie ook zou gelden voor Tele2 (als onderdeel van).

Vanwege een fout vanaf de kant van Samsung, geldt op dit moment de actie alleen voor T-Mobile abonnementen.  

T-Mobile en Tele2 zijn in gesprek met Samsung om hier een oplossing voor te vinden. Tot heden is deze er nog niet.

"Gijs" belt mij volgende week terug met hopelijk goed nieuws, mocht hij eerder iets weten doet hij dat ook.

Groetjes!

 

@Gjkoene @Bluelight @Thomas1996 

Goedemiddag mede klanten.

Ik heb een uitgebreid gesprek gehad met "Gijs" via de chat. Hij heeft het nagevraagd en onderzocht.

Het was de bedoeling dat de actie ook zou gelden voor Tele2 (als onderdeel van).

Vanwege een fout vanaf de kant van Samsung, geldt op dit moment de actie alleen voor T-Mobile abonnementen.  

T-Mobile en Tele2 zijn in gesprek met Samsung om hier een oplossing voor te vinden. Tot heden is deze er nog niet.

"Gijs" belt mij volgende week terug met hopelijk goed nieuws, mocht hij eerder iets weten doet hij dat ook.

Groetjes!

 

@Gjkoene @Bluelight @Thomas1996 

Goedemiddag @Sdezeeuw @Gjkoene @Thomas1996 ,

 

Ik heb zojuist gechat met Sanne van Tele2 die gaf in het kort aan dat het een T-Mobile only actie was.

Maar na mijn bovenstaande bericht en wachtende tot een medewerker via de chat mij te woord kon staan, heb ik ook gemaild met Samsung Promotions (email adres staat rechtsonder op die actie pagina voor de Galaxy Buds2 Pro). Ik heb mijn verhaal uitgelegd, registratienummer erbij vermeld en mijn screenshot als bewijs meegestuurd

 

Tijdens de chat met Sanne werd ik gemaild door hen dat mijn aanvraag uit coulance alsnog is goedgekeurd. Met daarbij gezegd dat Tele2 er inderdaad niet meer mee adverteert. Dit had Tele2 volgens Samsung aan moeten geven en dat is niet gebeurd, dat is ook de fout van Tele2 (aldus Samsung Promotions).

 

Ik heb inmiddels mijn bevestiging ontvangen en voor mij is de zaak daarmee afgedaan. 

Mocht het voor jullie bij Tele2 niet lukken, is het misschien een optie om het daar ook te vermelden. 

Hopelijk lukt het voor jullie ook.

 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gjkoene@Thomas1996 en @Sdezeeuw, deze informatie stond inderdaad fout in de webshop, maar ik snap volkomen dat jullie met deze vraag zitten. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens: volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer. Dan ga ik direct voor jullie aan de slag! 😄

@Bluelight Superfijn om te horen dat het voor jou al is opgelost!

Hoi!

 

@Marciano van Tele2 ik loop tegen hetzelfde "probleem" aan. Ik heb mijn S23 Ultra op 24-05 besteld onder dezelfde voorwaarde. Wat kan ik doen? Mag ik ook een prive berichtje sturen? 

 

Hoor het graag! Groetjes Melissa

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Melissa1606, absoluut. Stuur me even een priveberichtje met je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN én je ordernummer. Dan komt het helemaal goed! 💪🏻

Reageer