beantwoord

Reparatie batterij iphone en garnatie apple store

  • 8 September 2019
  • 5 reacties
  • 576 x bekeken

Hallo!

Mijn batterij van mij iphone 7 staat op 78%, dus ik moet een nieuwe batterij! Zit het vervangen van deze batterij in de garantie? Mijn abonnement duurt tot Mei 2020 en is begonnen mei 2018

Daarnaast woon ik zelf in Rotterdam, en heb ik een apple store en een tele 2 store in de buurt. Weet iemand of het mogelijk is om mijn batterij te laten vervangen bij de apple store op de garantie van mijn abonnement? Ik vindt het namelijk zonde van de tijd om hem door tele 2 te laten opsturen, terwijl er een apple zaak in de buurt zit. En ik heb daar geen tijd voor want heb me telefoon hard nodig voor me werk!

Marlies
icon

Beste antwoord door pipodeclown 9 September 2019, 00:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Omdat de accu een onderdeel is die gewoon kan slijten onder normaal gebruik, het is maar de vraag als een vervanging onder garantie valt.

Maar je kunt het beste naar de Apple store lopen en vragen...
Reputatie 7
Vervanging van de batterij valt niet onder garantie. Vervangen kost bij Apple EUR 49. Daar heb je geen nieuwe telefoon voor. https://support.apple.com/nl-nl/iphone/repair/service/battery-power
Maak van tevoren een afspraak of stuur je toestel op.
Reputatie 7
Badge +8
Ga niet naar een ander bedrijf om (goedkoop) een nieuwe batterij te laten plaatsen. Dit kan het einde van je Handy inluiden!
78% lijkt me wel een goede score. Over drie jaar 50%, misschien wil je dan wel meer dan een batterij.
Reputatie 4
@Marlies26 Hallo Marlies, een batterij wordt gezien als een accessoire en valt daardoor niet onder de garantie. Tevens kun je in Tele2 winkels niet meer terecht voor reparatie omdat deze op korte termijn zullen sluiten.
Ik adviseer de tip van pipodeclown of kijk hier eens voor meer informatie.

Groet Petra
Reputatie 4
Aangezien er geen reacties meer zijn ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra