beantwoord

Redeem geen reactie!!

  • 6 September 2019
  • 19 reacties
  • 635 x bekeken

Hello, ik heb twee en een half week geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat ze mijn telefoon ontvangen hebben en dat ik binnen vier werkdagen meer zou horen. We zijn nu inmiddels 15 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort of heb ik iets gehoord. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb een sms gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
icon

Beste antwoord door Malamute 6 September 2019, 21:08

Bekijk origineel bericht

19 reacties

Tele2 laat je niet in met deze oplichters! Tele2 kunnen jullie het adres en telefoonnummer geven? Een antwoordnummer is ook goed....
Reputatie 4
Hallo San2611,

Er staat hier hoe je in contact kan komen, je kan ze alleen emailen zo te zien: Contact Redeem
Reputatie 3
Hi

Redeem is inderdaad alleen per email te bereiken.
Wanneer je geen reactie hebt ontvangen van Redeem of je moet langer wachten dan dat zij per email aangeven, kunnen we er pas voor je achter aan gaan.

Gr, Bernadet
Verschillende keren gemaild met Redeem. Tot op heden geen reactie!!!
Hi

Redeem is inderdaad alleen per email te bereiken.
Wanneer je geen reactie hebt ontvangen van Redeem of je moet langer wachten dan dat zij per email aangeven, kunnen we er pas voor je achter aan gaan.

Gr, Bernadet
Verschillende keren gemaild. Nog geen reactie gehad.
Vandaag dynafix gebeld....zit op hetzelfde adres dan Redeem doen net alsof ze twee aparte bedrijven zijn. Krijg te horen dat ik alleen kan mailen... geven geen telefoonnummer. Meneer van Dynafix reageerde alsof hij een bandje was...vaker gebeld denk ik 😉 .... en dat voor maar 50 cent per minuut!!! Schande
Reputatie 4
Zo'n duur klantenservice nummer mag al sinds 2017 niet meer, hier een link met info over welke voor acties je kan ondernemen om die kosten terug te krijgen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/telefoonnummers/klantenservice-via-0900-0906-en-0909-nummers
Reputatie 7
Badge +12
Nederland: 0900-3962349 (€ 0,45 per minuut). Maar je bent geen klant van Dynafix, dus dan geldt die regel niet.. Redeem is alleen via email te bereiken.

Reputatie 4
Dat nummer is ook voor klanten dus dan geldt die regel wel.
Tevens is TS wel klant van Dynafix want Redeem = Dynafix, dat blijkt toch wel uit het emailadres.
Ook Ik heb hetzelfde probleem. Via de website van Tele2, geattendeerd om mijn oude telefoon op te sturen naar Redeem. Vervolgens sms'jes ontvangen dat het geld zou worden gestort binnen 4 werkdagen. Nu ruim 1,5 week verder nog niets. Geen reactie op via e-mail. Om dan vervolgen een klachtenregen te vinden via google als je Redeem intikt.

Schande dat dit al maanden zo gaat (blijkt uit alle klachten op deze forum) en dat tele2 deze oplichters blijft promoten. Tijd voor een gerechtelijke procedure waarbij Tele2 tevens aansprakelijk wordt gesteld!
Hi

Redeem is inderdaad alleen per email te bereiken.
Wanneer je geen reactie hebt ontvangen van Redeem of je moet langer wachten dan dat zij per email aangeven, kunnen we er pas voor je achter aan gaan.

Gr, Bernadet
Beste Bernadet,
zou jij nu wel actie kunnen ondernemen?
Reputatie 3
Ja, ik wil het voor je doorgeven maar dat is ook alles wat ik kan doen.

Zou je me dan nu wel een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.
Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Bernadet
Beste Bernadet,
22 augustus heb ik onderstaand bericht gehad.

Beste klant, we hebben je oude telefoon goed ontvangen. We gaan ’m nu bestuderen en je hoort van ons binnen 3 werkdagen. Vriendelijke groet, Redeem.


Daarna niets meer. Als ik alle klachten over dit bedrijf zie staan vraag ik mij af waarom Tele2 zijn naam hieraan verbind. Is het mogelijk om aangifte te doen en wanneer stopt Tele2 met deze dievenbende? Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft via Tele2 en mij “oude” iPhone ingeleverd bij Redeem via de site van Tele2. Telefoon kwijt en ook nog eens geen geld. Ik voel mij bestolen en hoop dat ik wat hoor.

met vriendelijke groet,
Reputatie 3
Ik heb inmiddels ook een prive bericht van je ontvangen met je gegevens. Dank je wel!
Na 1,5 maand nog steeds niets van Redeem gehoord!!! Telefoon weg en geen geld. Tele2 krijgt ook niets gedaan van dit “bedrijf” en blijft dit bedrijf op eigen site promoten. Zodra het kan ga ik bij Tele2 weg...das jammer want ben wel tevreden geweest over de service en abonnement. Maar het blijven promoten en geen druk op dit “bedrijf” kunnen uitvoeren gaat mij te ver. Nu maar het programma kassa aanschrijven en mogelijk aangifte bij de politie doen.
Reputatie 3
We kunnen inderdaad niet heel erg veel voor je betekeken.
Zoals ik je middels een prive bericht heb gemeld, heb ik je gegevens doorgegeven aan de betreffende afdeling en ze zijn doorgegeven aan Redeem
Redeem is wel bezig met uitkeren want ik heb van meerdere mensen vernomen dat ze het bedrag inmiddels hebben ontvangen. Waarom jij niet, is mij niet bekend.

Nog niets..,,

Reageer