Skip to main content
Ik ben mijn PUK Code kwijt... Is dit iets waarmee ze mij in de winkel kunnen helpen?
Hoi Joris.k,



Ik wil de pukcode ook voor je opzoeken



Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .



Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,



Arjan
Bedankt!
Het is zeker te proberen, neem dan wel een legitimatie bewijs mee.
Is dit niet iets wat ze in de winkel op kunnen zoeken wanneer ik bepaalde informatie meeneem?
Ik krijg wel facturen in de mail, maar wanneer ik op de MijnTele2 omgeving inlog met hetzelfde e-mailadres zie ik nergens facturen of andere informatie omtrent mijn abonnement...
Dan is het heel raar dat je geen mijn.tele2.nl omgeving hebt. Zie je ook geen facturen dan?

Bel morgenochtend anders even de klantenservice. Die kunnen wellicht op je mobiele nummer zoeken.
abonnement
Is het een abonnement of een prepaid kaar?
En het pasje heb ik helaas niet meer
Nee, er is geen product geactiveerd in de MijnTele2 omgeving...

Deze staat ook in je Mijn Tele2 omgeving of op het pasje waar je destijds je simkaart uit hebt gedrukt. Lukt het met één van deze twee mogelijkheden?

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel: