Laatst heb ik de OnePlus 8 Pro gekocht. Sinds ik in het bezit ben van deze telefoon ondervind ik veel problemen met de samenwerking tussen Tele2 en OnePlus.
Zodra ik een internetverbinding over het 4G netwerk heb, ben ik niet meer telefonisch bereikbaar. Zodra ik een Wi-Fi verbinding heb ben ik wel bereikbaar en zodra ik in mijn instellingen de 4G verbinding uitzet zodat ik alleen nog maar gebruik kan maken van 2G en 3G ben ik ook wel telefonisch bereikbaar.
Wat het erg bijzonder maakt is dat als ik gebeld word, de persoon die mij belt geen overgangstoon hoort en ook niet de melding krijgt dat dit nummer niet bereikbaar is. Hij hoort gewoon helemaal niks. Nadat ik meerdere keren met Tele2 telefonisch contact heb gehad, beweren zij dat deze telefoon niet in hun netwerk ondersteunt word. Dit lijkt mij erg belachelijk, aangezien zij deze telefoon ook zelf verkopen met een duur abonnement. Vandaar dat ik toch nog eens op deze manier probeer om een oplossing te vinden en vooral ook tegen iedereen die deze telefoon wil kopen wil zeggen koop deze NIET bij Tele2.