beantwoord

Inkomend gesprek niet op te nemen

  • 12 June 2019
  • 7 reacties
  • 3241 x bekeken

Laatst was ik mijn telefoon kwijt en heb toen mijn simkaart laten blokkeren en uit voorzorg op afstand mijn gegeven laten wissen. Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart en ook mijn telefoon weer gevonden.

Het rare is nu dat als ik gebeld wordt ik de telefoon niet kan opnemen en ook kan ik niet zien wie/welk nummer mij belt.

Als ik een simkaart van een andere telefoon in mjn telefoon doe is het precies hetzelfde; ik kan de oproep niet opnemen en ik kan ook niet zien wie er belt. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe kan de oproep wel worden opgenomen.

Her lijkt er dus op dat er een instelling in mijn telefoon niet goed staat. Ik heb mijn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar ook dit helpt niet.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 14 June 2019, 00:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Welke telefoon heb je?
Ik heb een Samsung Galaxy S8
Reputatie 7
Badge +8
Ik weet weinig van Samsung, maar op de plek waar je de telefoon op afstand hebt gewist, mijn Samsung of iets dergelijks moet je de telefoon weer vrij van blokkades maken.
Reputatie 4
Hallo buurenm, ten eerste natuurlijk fijn dat je je toestel terug hebt gevonden.

Kun jezelf wel bellen? Waar heb je je gegevens laten wissen en om welke gegevens gaat het precies?
Het is in ieder geval duidelijk dat het een toestel probleem betreft.
Informeer ook eens bij Samsung

Groet Petra
Reputatie 7
Helpt dit? https://publish.samsungsimulator.com/simulator/64272f62-d779-4395-8f55-3d6f4ce50b51/#!topic/boefproof_activeren_op_je_galaxy_s5_/heractiveringsvergrendeling_uitzetten
Reputatie 4
Is het probleem inmiddels opgelost Buurenm?
Reputatie 4
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra