F.A.Q

[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 35 reacties
  • 5066 x bekeken
[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra
Reputatie 5
Badge +6

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 


 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 reacties

Graag had ik geweten of ik bij de eerste batch zat. Niet dus. Wanneer wordt de tweede batch verstuurd? 

Slecht dit gewoon. 

Wat belachelijk weer!

En weer op de laatste dag en dan 6 tot 7 weken extra wachten.

Jullie kunnen mij echt niet meer wijs maken dat dit niet eerder bekend was.

Wat een slechte service...

Gisteren werd er nog verteld bij de klantenservice dat er dikke kans was dat ie gewoon geleverd zou worden. Nu moet ik weer via het forum hier lezen dat het niet zo is.

 

6 tot 7 weken is echt belachelijke service op deze manier. 

Bij deze iemand blij gemaakt, die krijgt hem nu wat eerder.. Mooi gecancelled bij tele2. Jammer maar helaas. 

Reputatie 1

Wat belachelijk weer!

En weer op de laatste dag en dan 6 tot 7 weken extra wachten.

Jullie kunnen mij echt niet meer wijs maken dat dit niet eerder bekend was.

Wat een slechte service...

 

Precies,

 

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa
Geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.
Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

 

Reputatie 1

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra


Topic laatst aangepast op 11-03-2022 08:55

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa  geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.


Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra


Topic laatst aangepast op 11-03-2022 08:55

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa  geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.


Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

Dat u deze keer zo laat besteld heeft dat u lang moet wachten op uw bestelling heeft weinig te maken met service. Het is hetzelfde als u halverwege een festival gaat klagen dat u achteraan in de lange rij moet wachten tot iedereen die eerder was dan u geweest is. Als het dit jaar toevallig zo is dat de telefoon enorm veel populairder is dan normaal dan betekent dit dat net als elk jaar net zoveel mensen hem wel optijd krijgen. Nu hoort u misschien niet bij de gelukkige die er vroeg bij waren maar dit betekent niet dat dit de schuld is van Samsung noch tele2. Volgende keer misschien eerder wezen met bestellen. 

Reputatie 1

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra


Topic laatst aangepast op 11-03-2022 08:55

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa  geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.


Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

Dat u deze keer zo laat besteld heeft dat u lang moet wachten op uw bestelling heeft weinig te maken met service. Het is hetzelfde als u halverwege een festival gaat klagen dat u achteraan in de lange rij moet wachten tot iedereen die eerder was dan u geweest is. Als het dit jaar toevallig zo is dat de telefoon enorm veel populairder is dan normaal dan betekent dit dat net als elk jaar net zoveel mensen hem wel optijd krijgen. Nu hoort u misschien niet bij de gelukkige die er vroeg bij waren maar dit betekent niet dat dit de schuld is van Samsung noch tele2. Volgende keer misschien eerder wezen met bestellen. 

 

Ook goedenavond,

Heeft u mijn reactie wel goed gelezen? Een nogal vreemd antwoord zonder fatsoenlijke aanhef.

1. Het gaat voornamelijk over communicatie van Tele2. Niet slinks de afleverdatum veranderen van de S22 ultra maar fatsoenlijk je klant informeren. Zie de overige reacties van uw klanten. We kopen geen blikje cola maar de duurste gsm van Samsung van €1449.

2. Samsung heeft kunnen leren van de uitrol van de Samsung Fold die ook een grote chaos tot gevolg had. Samsung hult zich in een hooghartig stilzwijgen en test zijn S22 serie niet volledig te testen voor in massaproductie gaan.

.3 Volgens mij besluit een klant tot en dure aankoop na zorgvuldig bestudering van de beschikbare informatie en de verlengdatum van zijn abonnement, nier u. De klant dus die uw salaris betaald. Dus een wat minder hooghartige houding zou uw passen. Want uw klanten kunnen in de problemen komen door het meerdere keren veranderen van afleverdatums. Misschien een accountmanager of klantbenadering cursus volgen? Want ik heb besteld en betaald en niet gekregen wat er werd voorgespiegeld.

Voorts kan ik u de site van de ACM aanbevelen, zeer lezenswaardig. Zeker gezien uw opmerkingen die uw bedrijf en Samsung in grote problemen kan brengen. Even rustig nadenken en dan fatsoenlijk reageren graag. En anders gaat dit hele relaas, ondersteund door foto's, online en dan bedoel ik openbaar en niet op deze plaats. Ik zie de reactie van Samsung al voor me.

Ik zie u reactie met belangstelling tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 

Willem Francoise 

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra


Topic laatst aangepast op 11-03-2022 08:55

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa  geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.


Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

Dat u deze keer zo laat besteld heeft dat u lang moet wachten op uw bestelling heeft weinig te maken met service. Het is hetzelfde als u halverwege een festival gaat klagen dat u achteraan in de lange rij moet wachten tot iedereen die eerder was dan u geweest is. Als het dit jaar toevallig zo is dat de telefoon enorm veel populairder is dan normaal dan betekent dit dat net als elk jaar net zoveel mensen hem wel optijd krijgen. Nu hoort u misschien niet bij de gelukkige die er vroeg bij waren maar dit betekent niet dat dit de schuld is van Samsung noch tele2. Volgende keer misschien eerder wezen met bestellen. 

Veelste kort door de bocht met die houding mogen ze dus doen wat ze willen en wij moeten niet klagen. 

 

De hele afhandeling is slecht vanuit tele2. Het niet informeren van je klant is schandalig. Het is geen pakje boter dat je koopt.

Volgende keer gewoon even fatsoenlijk je klanten informeren en niet met vage tijden posts komen. 

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra


Topic laatst aangepast op 11-03-2022 08:55

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Woehoee! Samsung heeft weer de leverdatum van hun nieuwe toptelefoon S22 serie uitgesteld. 
Daar moet je achter komen via een stiekem aangepaste leverdatum op een Tele2-site, notabene op de eerst genoemde afeverdatum van 11 maart 2022. Wat een arrogante manier van communiceren met een klant, een persoonlijk bericht kan er kennelijk niet af.

De imagoschade van Samsung zelf moet nu wel enorm zijn. Echter ook van Samsung Nederland en Samsung Europa  geen enkel bericht. Wat een blunder op internationaal niveau en ook hier een enorme arrogantie bij een mondiaal opererende multinational. Dit hoeven ze in de USA niet te proberen en dat weet Samsung.

Dit hele onprofessionele handelen gaat nu de richting van wanprestatie op.
Ik vraag mij af hoe de consumentenorganisaties in Nederland hier mee omgaan.
De gezamelijke Nederlandse telecom bedrijven zouden hier ook een rol in kunnen spelen maar zijn kennelijk te afhankelijk van Samsung.


Als Samsung en/of Tele2 voor de derde keer mijn leveringsdatum van mijn Samsung S22 ultra verzet zal ik een klacht deponeren bij de ACM.

Verder ben ik erg benieuwd naar de lessons learned van alle berokkenen 

W. Francoise 
 

Dat u deze keer zo laat besteld heeft dat u lang moet wachten op uw bestelling heeft weinig te maken met service. Het is hetzelfde als u halverwege een festival gaat klagen dat u achteraan in de lange rij moet wachten tot iedereen die eerder was dan u geweest is. Als het dit jaar toevallig zo is dat de telefoon enorm veel populairder is dan normaal dan betekent dit dat net als elk jaar net zoveel mensen hem wel optijd krijgen. Nu hoort u misschien niet bij de gelukkige die er vroeg bij waren maar dit betekent niet dat dit de schuld is van Samsung noch tele2. Volgende keer misschien eerder wezen met bestellen. 

 

Ook goedenavond,

Heeft u mijn reactie wel goed gelezen? Een nogal vreemd antwoord zonder fatsoenlijke aanhef.

1. Het gaat voornamelijk over communicatie van Tele2. Niet slinks de afleverdatum veranderen van de S22 ultra maar fatsoenlijk je klant informeren. Zie de overige reacties van uw klanten. We kopen geen blikje cola maar de duurste gsm van Samsung van €1449.

2. Samsung heeft kunnen leren van de uitrol van de Samsung Fold die ook een grote chaos tot gevolg had. Samsung hult zich in een hooghartig stilzwijgen en test zijn S22 serie niet volledig te testen voor in massaproductie gaan.

.3 Volgens mij besluit een klant tot en dure aankoop na zorgvuldig bestudering van de beschikbare informatie en de verlengdatum van zijn abonnement, nier u. De klant dus die uw salaris betaald. Dus een wat minder hooghartige houding zou uw passen. Want uw klanten kunnen in de problemen komen door het meerdere keren veranderen van afleverdatums. Misschien een accountmanager of klantbenadering cursus volgen? Want ik heb besteld en betaald en niet gekregen wat er werd voorgespiegeld.

Voorts kan ik u de site van de ACM aanbevelen, zeer lezenswaardig. Zeker gezien uw opmerkingen die uw bedrijf en Samsung in grote problemen kan brengen. Even rustig nadenken en dan fatsoenlijk reageren graag. En anders gaat dit hele relaas, ondersteund door foto's, online en dan bedoel ik openbaar en niet op deze plaats. Ik zie de reactie van Samsung al voor me.

Ik zie u reactie met belangstelling tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 

Willem Francoise 

Misschien heeft u mij verkeerd begrepen. Allereerst begrijp ik niet waarom u tegen mij spreekt alsof ik werk voor tele2 of samsung. Ik ben namelijk iemand die ook zit te wachten op mijn telefoon. De reden voor mijn reactie is daarom vanwege uw zin over het graag horen van anderen in het zelfde schuitje als u. Ik neem aan dat u het nieuws kijkt en daardoor weet waarom er te weinig telefoons zijn. Maar laat ik mijn statement uitbreiden. 

U bent aan het praten over dat u niet wist dat er vertraging zou zijn voor de telefoons. Ik ben ook een klant en daarom wist ik dit natuurlijk ook niet. Alleen mijn 1e gedachte was niet waarom ze dit niet eerder hadden kunnen vertellen maar meer wat de oplossing zou zijn. Ik weet niet wat uw professie is maar ik hoop dat u kan begrijpen dat bij een pre order de verkoper niet zal zeggen dat een product uitverkocht is of lange levertijd zal hebben. Tele2 en Samsung willen namelijk een product zo veel mogelijk verkopen. Ik met u ben ook niet blij met de vertraging maar mijn insteek is anders. U bent namelijk wel zelf verantwoordelijk voor uw eigen keuzes. Wat ik hiermee wil zeggen is dat u zelf had kunnen kiezen om na de 1e vertraging uw telefoon te cancelen. Nu neem ik aan dat dit niet gebeurt is wat voor mij betekent dat u de telefoon nogsteeds graag wilt. Zo niet had u misschien voor de iPhone moeten gaan. Na de 1e vertraging is er geen onduidelijkheid meer geweest dus de valse beschuldigingen van meerdere malen vertragen is onzin. De telefoons besteld VANAF 9 februari werden vertraagd tot eind maart (globaal bekeken). Dit betekend dat u uw telefoon al zou hebben gehad als u toen besteld had. Nu staat er dat de telefoons (globaal) na 25 februari besteld worden geleverd over een aantal weken. Maar dit betreft dus niet meer de telefoons besteld VOOR 25 februari. Mocht u nog onduidelijkheid vinden in mijn bericht hoop ik dat u begrijpt dat ik geen enkele connectie heb met tele2 noch samsung dus mag u mij op fouten wijzen zoveel u wilt. Ik laat het hierbij. Mocht ik u op uw tenen getrapt hebben of volgens u onzin hebben verteld kunt u dit melden bij uw volgende bericht. Ik zeg alleen wel dat ik waarschijnlijk niet erop ga reageren omdat ik weinig behoefte heb aan een dialoog over Welles en nietes vragen. Ik wens u nog een fijne nacht. Hopelijk ontvangt u uw telefoon snel.