F.A.Q

[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 35 reacties
  • 5066 x bekeken
[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra
Reputatie 5
Badge +6

 In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra!

 


 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 reacties

Allereerst niet erg netjes dat de preorder klanten niet netjes worden geïnformeerd over dit. 

 

Hoe gaan jullie dit doen met Samsung samen? De buds pro actie loopt slechts tot 10 april. Een reden waarom ik voor Samsung ben gegaan en voor jullie had gekozen omdat ie vanaf 25 feb geleverd zou worden.

Wat een gigantische slechte service dit. De actie van de galaxy buds pro loopt t/m 10 maart en het toestel is leverbaar vanaf 11 maart. Dit kunnen jullie toch niet maken!!! 25 februari is wel heel wat anders dan 11 maart, wat een scam dit!!! 

Voel me ook aardig bedonderd, aangezien de levertijd 25 februari zou zijn. 

 

 

Ik vind het ook jammer dat wij op deze manier dit te horen krijgen. Ik had gehoopt vandaag een mail te ontvangen van jullie koerier. 
Ik had de rode versie besteld, maar op zich is de zwarte ook prima. Toen wilde ik net mijn contract annuleren en de zwarte bestellen (256GB versie), maar nu zijn de toestelprijzen ook veel duurder. Is het mogelijk om met de oude prijzen de zwarte te bestellen?

 

*Het is trouwens verwarrend dat jullie 2 datumsystemen gebruiken.

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik wil dit ook graag weten. Dit kan doorslaggevend zijn om de bestelling te annuleren..

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik wil dit ook graag weten. Dit kan doorslaggevend zijn om de bestelling te annuleren..

Precies voor mij dus ook. Ik wilde graag de combi hebben als dit niet gegarandeerd wordt dan laat ik het voor wat het is.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! En ik ga er dan ook alles aan doen om jullie zo veel mogelijk duidelijkheid te geven. 

@evani, je hoeft je hier geen zorgen over te maken, om gebruik te mogen maken van deze actie moet je het toestel uiterlijk 10-3 hebben besteld. Het claimen van de buds daarentegen kan t/m 21-4 via deze pagina. Mochten de toestellen overhoop toch later komen, gaan wij er natuurlijk alles aan doen om dit bij Samsung aan te kaarten. Het gaat dus helemaal goedkomen! 

@Arie187 ook voor jou geldt het bovenstaande! 😊

@Mehenash, ook voor jou geld het bovenstaande. 

@Michael Rob, ik kan het gevoel dat je hebt heel goed voorstellen. Wij doen er dan ook alles aan om zo snel en transparant mogelijk naar jullie te communiceren. Zodra er een nieuwe update is over de levertijden, laten we dat natuurlijk weten! 

Waarom zijn de data weer aangepast naar 25 februari?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @evani

Wat scherp van je! Ik heb vanmiddag een foutje gemaakt waardoor het verkeerde overzicht online is gekomen. Het huidige overzicht dat nu online staat is de actuele informatie. Zodra er nieuwe updates zijn, zal ik die natuurlijk met jullie delen! 

​​​​​Ik wens je voor nu een goed weekend toe. 

Ik vind het ook jammer dat wij op deze manier dit te horen krijgen. Ik had gehoopt vandaag een mail te ontvangen van jullie koerier. 
Ik had de rode versie besteld, maar op zich is de zwarte ook prima. Toen wilde ik net mijn contract annuleren en de zwarte bestellen (256GB versie), maar nu zijn de toestelprijzen ook veel duurder. Is het mogelijk om met de oude prijzen de zwarte te bestellen?

 

*Het is trouwens verwarrend dat jullie 2 datumsystemen gebruiken.

Ja de eenmalige betaling is ineens gestegen met 120 euro best wel raar van Tele2

Ik vind het ook jammer dat wij op deze manier dit te horen krijgen. Ik had gehoopt vandaag een mail te ontvangen van jullie koerier. 
Ik had de rode versie besteld, maar op zich is de zwarte ook prima. Toen wilde ik net mijn contract annuleren en de zwarte bestellen (256GB versie), maar nu zijn de toestelprijzen ook veel duurder. Is het mogelijk om met de oude prijzen de zwarte te bestellen?

 

*Het is trouwens verwarrend dat jullie 2 datumsystemen gebruiken.

Ja de eenmalige betaling is ineens gestegen met 120 euro best wel raar van Tele2

Klopt. Ik vind het wel jammer dat wij niet het mogelijkheid krijgen om te switchen naar een andere kleur.

Reputatie 7
Badge +12

Switchen van kleur bestaat helaas niet. Het is annuleren en opnieuw beginnen. Aanbiedingen komen en gaan. Die kunnen inderdaad anders worden. Als je alleen een andere kleur wilt kun je dat ook met een hoesje oplossen. 

Reputatie 1

Wat een boze reacties allemaal, iedereen moet toch weten dat pre orders en de daaraan verbonden levertijden altijd een indicatie zijn. Samsung is verrast door de grote hoeveelheid orders.  Dan de oortjes heel simpel de actie blijft voor iedereen lopen de besteldatum is de datum die geld voor de actie Heb dit al zo vaak3egemaakt en nooit problemen. Maak je geen zorgen over de actie dat komt allemaal goed. 

 

Wat een boze reacties allemaal, iedereen moet toch weten dat pre orders en de daaraan verbonden levertijden altijd een indicatie zijn. Samsung is verrast door de grote hoeveelheid orders.  Dan de oortjes heel simpel de actie blijft voor iedereen lopen de besteldatum is de datum die geld voor de actie Heb dit al zo vaak3egemaakt en nooit problemen. Maak je geen zorgen over de actie dat komt allemaal goed. 

 

Gaat om de afhandeling. De ochtend zelf vand e 25ste geen bericht of niks van Tele2. Dus lijkt me wel zo netjes / klant vriendelijk om gewoon even wat te laten weten en niet om 14:00 op de dag zelf. 

Ik zie weer een update van het levering schema. Echter de 512Gb versies ontbreken. Is dat omdat ze direct geleverd zullen worden of schuift de leverdatum nog verder op? Ik ben heel benieuwd.

De levertijden zijn nogal aan het fluctueren. Ik heb ze elke dag gecheckt en 2x is het versprongen tussen 11 maart en eind maart. Ik begrijp dat het een indicatie is maar ik neem aan dat deze veranderingen niet willekeurig gebeuren. Mijn vraag is daarom of er redenen zijn voor het ineens vervroegen van sommige toestellen in de indicatie van de levertijd. 

Reputatie 1

Houd er maar rekening mee dat het later wordt de levertijden gelden enkel voor degene welke het toestel 9/2 hebben besteld. Heb je een toestel de 10e besteld kan het nog veel later worden. De S22 ultra zal al het best verkopende toestel van Swing ooit worden al zijn er belangrijkere dingen in de wereld op dit moment. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren op diverse forums en sites al gelezen dat Samsung veel problemen heeft met de chipset en er waarschijnlijk een aanpassing gaat komen ivm dreigende tekorten. Ben benieuwd of volgende week de S22 ultra geleverd gaat worden

 

Reputatie 1

De levertijden zijn nogal aan het fluctueren. Ik heb ze elke dag gecheckt en 2x is het versprongen tussen 11 maart en eind maart. Ik begrijp dat het een indicatie is maar ik neem aan dat deze veranderingen niet willekeurig gebeuren. Mijn vraag is daarom of er redenen zijn voor het ineens vervroegen van sommige toestellen in de indicatie van de levertijd. 

Puur de batch.

Zoveel vraag zoveel aanpassingen. Een bedrijf maakt toestellen in een batch. Is bv de groene 512 besteld a 1000 stuks draaien ze die batch als dan plots meer bestellingen binnenkomen van dezelfde kleur en chipset draaien ze de lijn door IPV switchen naar bv rode. Zo efficientmogelijk de lijn draaiende houden. Dat is de reden van de fluctuerende levertijden. 

Houd er maar rekening mee dat het later wordt de levertijden gelden enkel voor degene welke het toestel 9/2 hebben besteld. Heb je een toestel de 10e besteld kan het nog veel later worden. De S22 ultra zal al het best verkopende toestel van Swing ooit worden al zijn er belangrijkere dingen in de wereld op dit moment. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren op diverse forums en sites al gelezen dat Samsung veel problemen heeft met de chipset en er waarschijnlijk een aanpassing gaat komen ivm dreigende tekorten. Ben benieuwd of volgende week de S22 ultra geleverd gaat worden

 

En dat was waarom ik dus vroeg naar de actie van Samsung. Want als dit het geval is dan kunnen sommige mensen nog tot eind april gaan wachten. Dan is de actie voorbij… 

Reputatie 1

Houd er maar rekening mee dat het later wordt de levertijden gelden enkel voor degene welke het toestel 9/2 hebben besteld. Heb je een toestel de 10e besteld kan het nog veel later worden. De S22 ultra zal al het best verkopende toestel van Swing ooit worden al zijn er belangrijkere dingen in de wereld op dit moment. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren op diverse forums en sites al gelezen dat Samsung veel problemen heeft met de chipset en er waarschijnlijk een aanpassing gaat komen ivm dreigende tekorten. Ben benieuwd of volgende week de S22 ultra geleverd gaat worden

 

En dat was waarom ik dus vroeg naar de actie van Samsung. Want als dit het geval is dan kunnen sommige mensen nog tot eind april gaan wachten. Dan is de actie voorbij… 

Dat klopt niet je besteldatum is leidend en al krijg je het pas in november dan nog geldt de actie 

Houd er maar rekening mee dat het later wordt de levertijden gelden enkel voor degene welke het toestel 9/2 hebben besteld. Heb je een toestel de 10e besteld kan het nog veel later worden. De S22 ultra zal al het best verkopende toestel van Swing ooit worden al zijn er belangrijkere dingen in de wereld op dit moment. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren op diverse forums en sites al gelezen dat Samsung veel problemen heeft met de chipset en er waarschijnlijk een aanpassing gaat komen ivm dreigende tekorten. Ben benieuwd of volgende week de S22 ultra geleverd gaat worden

 

En dat was waarom ik dus vroeg naar de actie van Samsung. Want als dit het geval is dan kunnen sommige mensen nog tot eind april gaan wachten. Dan is de actie voorbij… 

Dat klopt niet je besteldatum is leidend en al krijg je het pas in november dan nog geldt de actie 

Dat klopt niet de actie loopt tot een bepaalde tijd en binnen een bepaalde tijd moet je het registeren daarna dus gewoon pech. Zelfs Samsung gevraagd hoe het zit.

Reputatie 1

Houd er maar rekening mee dat het later wordt de levertijden gelden enkel voor degene welke het toestel 9/2 hebben besteld. Heb je een toestel de 10e besteld kan het nog veel later worden. De S22 ultra zal al het best verkopende toestel van Swing ooit worden al zijn er belangrijkere dingen in de wereld op dit moment. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren op diverse forums en sites al gelezen dat Samsung veel problemen heeft met de chipset en er waarschijnlijk een aanpassing gaat komen ivm dreigende tekorten. Ben benieuwd of volgende week de S22 ultra geleverd gaat worden

 

En dat was waarom ik dus vroeg naar de actie van Samsung. Want als dit het geval is dan kunnen sommige mensen nog tot eind april gaan wachten. Dan is de actie voorbij… 

Dat klopt niet je besteldatum is leidend en al krijg je het pas in november dan nog geldt de actie 

Dat klopt niet de actie loopt tot een bepaalde tijd en binnen een bepaalde tijd moet je het registeren daarna dus gewoon pech. Zelfs Samsung gevraagd hoe het zit.

AAls jij het zegt zal het wel ik koop elk half jaar een ander toestel en heb vaak meegemaakt dat vooral bij Samsung alles later uitvalt. Heb nog nooit naast een actie gegrepen terwijl sommige toestellen 2 maanden later werden geleverd. Maak jij je maar druk ik weet wel beter.

Reputatie 1

Wees gerust vandaag wordt mijn toestel afgeleverd via stay connected welke met amp de levering doen. Ik heb deze direct besteld toen het online kwam. 

Hoewel ik vandaag mijn telefoon heb gekregen wil ik nog wel even aangeven dat ik de communicatie de afgelopen weken nogal teleurstellend. Een forum met vage levering tijden is niet echt de manier om te communiceren. Dit ben ik niet van jullie gewend Tele2. Maar fouten zijn om er van te leren en ik ben nog altijd tevreden over jullie.