F.A.Q.

[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 3 reacties
  • 1841 x bekeken
[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22+
Reputatie 5
Badge +6

In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22+!

 


 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

 Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Wat slecht dit, doe je een pre-order krijg je dit.

Gister nog gebeld en alles was volgens tele2 op schema.

Nu is het de 25ste en moet ik ineens nog een x aantal weken wachten?

Dit moesten ze toch al eerder weten.…

Ik heb echt geen zin om zolang te wachten op de ultra voor mij en mijn vrouw, het kost me al genoeg.

Ik ga denk ik maar kijken of ik het ergens anders eerder kan krijgen.

Nogmaals ik ben heel erg teleurgesteld hierin en voel me behoorlijk bedonderd. 

Wat slecht dit, doe je een pre-order krijg je dit.

Gister nog gebeld en alles was volgens tele2 op schema.

Nu is het de 25ste en moet ik ineens nog een x aantal weken wachten?

Dit moesten ze toch al eerder weten.…

Ik heb echt geen zin om zolang te wachten op de ultra voor mij en mijn vrouw, het kost me al genoeg.

Ik ga denk ik maar kijken of ik het ergens anders eerder kan krijgen.

Nogmaals ik ben heel erg teleurgesteld hierin en voel me behoorlijk bedonderd. 

Ja ik chatte gister ook met een medewerker om het na te vragen, die was er zo van overtuigd dat vanaf de 25e mailtjes uit zouden gaan voor een bezorg afspraak. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Marinus Scheffer & @Oumsmak, wij doen er natuurlijk alles aan om jullie zo snel mogelijk de toestellen te kunnen leveren. Hierin zijn wij volledig afhankelijk van Samsung hoeveel toestellen er beschikbaar zijn. Als wij dit eerder hadden geweten, hadden wij dit natuurlijk direct met jullie gedeeld, zoals nu! Mochten er nieuwe updates zijn, delen we dit natuurlijk zo snel mogelijk met jullie.