[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54016 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Wie wacht er nog op 512 gb paars ?

ik heb gisteravond op een forum gelezen dat er omtrend de 512gb modellen erge vertraging was bij apple, kan het forum helaas niet teruglezen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Farukdemiroglu als ik naar de actuele levertijden kijk, verwacht ik dat jij elk moment bericht zal ontvangen van AMP voor de bezorgafspraak. Morgen wacht je precies 3 weken en als ik kijk naar de ervaring vorig jaar, is de kans groot dat je vandaag of morgen iets hoort. Natuurlijk kan het ook iets langer duren, maar laten we daar nog even niet vanuit gaan. Laat je het me weten als AMP je heeft gemaild? Ik hoor het graag van je!

Tof om te horen dat jouw toestel donderdag bezorgd wordt. Veel plezier ermee! @yp14promax 

Ik heb de zilvere 256GB op 13.09 besteld, maar in het schema staat al 14.09 terwijl ik nog niks heb gehoord. Hoe zit dat?

Reputatie 1

Ik heb de zilvere 256GB op 13.09 besteld, maar in het schema staat al 14.09 terwijl ik nog niks heb gehoord. Hoe zit dat?

Ik snap ook niks meer :(

Reputatie 1

Vandaag zijn de levertijden aangepast en uiterlijk vandaag moest ik hm hebben.promax  512 gb paars  op 13 sep besteld  ... ik snap er niks meer van...

Beste heer/ mevrouw,

 

Ik heb 14-09-2022 een bestelling gedaan voor de Iphone 14 pro max 128GB zwart. Wanneer wordt deze geleverd? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Dave 

Ik vraag me af wanneer ik mijn Iphone 14 Pro Max 128GB binnenkrijg heb m op 24-09 besteld 

 

75882879

Ik heb de space black iphone 14 pro max 128gb besteld op 23-09. iemand enig idee wanneer ik em binnen krijg?

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, ik geef jullie met alle plezier een indicatie, maar let op; het blijft een schatting. Het kan altijd iets langer duren, maar daarentegen kan het ook altijd wat eerder zijn!

@DaveH0481 Ik verwacht dat je tussen 12 en 19 oktober bericht ontvangt van AMP.

@Blade Voor jou verwacht ik dat je tussen 22 en 29 oktober bericht krijgt van AMP. De 29e is een weekend, dus ga uit van enkele dagen later.

@Denizer Ik verwacht dat je tussen 21 en 28 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop jullie hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven. Ga wel uit van de laatste datum die ik hierboven heb gegeven om teleurstelling te voorkomen. Laten jullie het me weten als AMP contact met jullie heeft opgenomen? Ik hoor het graag! 😄

Ik heb een zilveren 256GB besteld op 13.09 wanneer kan ik hem verwachten?

75501249

Update vanuit mijn bestelling!

Ik had op 16 september de iPhone Pro Max 128 GB in zwart/space grey besteld en hij komt morgen binnen! Zin in! 

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro max zwart 256 op 13 September besteld. Is er iemand die me wel wat duidelijkheid kan geven want ik vind dit ‘schema’ zo onduidelijk en de manier waarop tele2 niks van zich laat horen ook nou niet echt bepaald ‘geruststellend’ ik baal enorm van de manier van zaken doen

groetjes, Noah 

Reputatie 1

Heeft niemand hier paarse 512 gb besteld ?

Hi, kan je mij ook een indicatie geven wanneer ik ongeveer mijn toestel kan verwachten? Klantnummer 1.20575216 - iPhone 14 pro max 1tb paars. Dank je alvast 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hey, Ik heb op 16 September mijn IPhone 14 Pro Max 256gb in Space black besteld. En ik ben ook benieuwd wanneer ik hem ongeveer kan verwachten.

Ik denk dat ik rond 20 oktober hem ongeveer kan verwachten maar ik zie ook dat mensen hun iphone  binnen beginnen te krijgen die rond dezelfde tijd hebben besteld.

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben! 

Bestelnummer 75598995

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik geef jullie graag iets meer info! Let wel op dat dit een indicatie blijft. Het kan altijd langer of korter duren!

@Lola20 @Noah_ritter ik verwacht dat jullie tussen 11 en 18 oktober bericht krijgen van AMP voor de bezorging!

Hey @Yangmao ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober van PostNL te horen krijgt wanneer ze jouw toestel leveren. 

Hi @Quinnex ik snap volkomen dat je nieuwsgierig bent! PostNL zal jouw toestel afleveren en ik verwacht dat dit tussen 14 en 21 oktober zal gebeuren.

Ga wel uit van de uiterste datum die ik hierboven heb gezet, om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem allemaal snel in handen hebben. Laten jullie het me weten als PostNL en AMP van zich hebben laten horen? Ik hoor het graag van jullie en wens jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe toestellen! 😊

 

 

Thanks, had er al rekening mee gehouden, maar stiekem hoop je toch dat het wat eerder wordt! 🙏

Hey guys,

Ik geef jullie graag iets meer info! Let wel op dat dit een indicatie blijft. Het kan altijd langer of korter duren!

@Lola20 @Noah_ritter ik verwacht dat jullie tussen 11 en 18 oktober bericht krijgen van AMP voor de bezorging!

Hey @Yangmao ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober van PostNL te horen krijgt wanneer ze jouw toestel leveren. 

Hi @Quinnex ik snap volkomen dat je nieuwsgierig bent! PostNL zal jouw toestel afleveren en ik verwacht dat dit tussen 14 en 21 oktober zal gebeuren.

Ga wel uit van de uiterste datum die ik hierboven heb gezet, om te teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem allemaal snel in handen hebben. Laten jullie het me weten als PostNL en AMP van zich hebben laten horen? Ik hoor het graag van jullie en wens jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe toestellen! 😊

 

 

Super bedankt voor het snelle checken! En ik zal het zeker laten weten wanneer ik iets gehoord heb! 

“Danmaarden” heeft zelfde datum(16sept) als mij besteld Iphone 14 pro max 128gb) en hij/zei krijgt hem vandaag al en ik pas over twee weken volgens een service medewerker die ik heb gesproken🤔 raar….en jammer…

Reputatie 1

“Danmaarden” heeft zelfde datum(16sept) als mij besteld Iphone 14 pro max 128gb) en hij/zei krijgt hem vandaag al en ik pas over twee weken volgens een service medewerker die ik heb gesproken🤔 raar….en jammer…

Bro die service medewerkers  weten niks  8 van de 10 wat ze zeggen  klopt niet .. bij mij zei eentje over 4 weke terwijl ht 2-3 weke wachttijd is plus ik wacht al 3 weken

Ja erg jammer man…. Net gevraagd bij MediaMarkt maar die hebben het zelfde probleem met de levering van de nieuwe Iphone’s..(ook daar kan je een abonnement afsluiten tele2)

Reputatie 1

Ja erg jammer man…. Net gevraagd bij MediaMarkt maar die hebben het zelfde probleem met de levering van de nieuwe Iphone’s..(ook daar kan je een abonnement afsluiten tele2)

Beste is via belsimpel een t mobile abonoment nemen daart tuurt met pro max 2-4 dage

Hey Marciano, 

Als je nog een keertje een rondje doet checken zou je dan voor mij ook willen kijken?

Ik heb een 14 Pro Max 128GB Paars besteld. Klantnummer is als t goed is gelinkt aan het account.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MortySmith,

Tuurlijk, ik kijk graag voor je! Jouw bezorging gaat via PostNL en ik verwacht dat zij je tussen 12 en 19 oktober een specifieke bezorgdatum zullen geven. Ik zou uitgaan van 19 oktober, maar het kan natuurlijk altijd sneller gaan, maar ook iets langer duren. Ik hoop natuurlijk dat eerste! 😄