[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Ik heb op 12 september de 14 Pro Max besteld in zwart en met 128GB opslag, hoe kan het nou dat jullie hem eerder hebben en later hebben besteld hahaha

Ik heb op 12 september de 14 Pro Max besteld in zwart en met 128GB opslag, hoe kan het nou dat jullie hem eerder hebben en later hebben besteld hahaha

mischien door de kleur? en opslag? ik heb de goud 128 gb mischien is zwart meer besteld of is die levering langzamer?

Ik heb op 09 september 15:30 de 14 Pro Max besteld in zwart en met 128GB opslag. Nu staat bij de levertijden: bestel datum 11-09 4-5 weken. Ik heb voor 11-09 besteld wat wordt mijn levertijd dan? Zijn alle bestellingen voor de 11 dan al uitgeleverd? 

Ik heb vanmiddag eindelijk een mail gekregen van AMP group dat ik mijn bestelling in kan plannen het gaat om iPhone pro Max 128 GB paars. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel iets te horen krijgen. Ik vond de service van tele2 echt onwijs slecht is voor mij persoonlijke de laatste keer dat ik een toestel neem bij een provider heb mijn les geleerd beter bij Apple 

Ik heb vanmiddag eindelijk een mail gekregen van AMP group dat ik mijn bestelling in kan plannen het gaat om iPhone pro Max 128 GB paars. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel iets te horen krijgen. Ik vond de service van tele2 echt onwijs slecht is voor mij persoonlijke de laatste keer dat ik een toestel neem bij een provider heb mijn les geleerd beter bij Apple 

wanneer heb je deze besteld als ik vragen mag?

 

Ik heb vanmiddag eindelijk een mail gekregen van AMP group dat ik mijn bestelling in kan plannen het gaat om iPhone pro Max 128 GB paars. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel iets te horen krijgen. Ik vond de service van tele2 echt onwijs slecht is voor mij persoonlijke de laatste keer dat ik een toestel neem bij een provider heb mijn les geleerd beter bij Apple 

wanneer heb je deze besteld als ik vragen mag?

 

09-09 14:10

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

Er waren een paar troll-accounts in dit topic actief die zich voordeden als Tele2 moderators waar jullie mee hebben gepraat. Let a.u.b. goed op met wie je praat en aan wie je je gegevens stuurt. Johrick, Manouk, Alisha en ik zijn de enige moderators hier en je kunt ons herkennen aan de correcte naam, het Tele2 logo in de avatar en de titel Moderator. 

@Farukdemiroglu Ik heb je bestelling er even bijgepakt en voor jou wachten we nog op voorraad van je toestel. Ik zie dat de levertijd staat op 2-3 weken, dus ik zou uitgaan van 3 weken en dan verwacht ik dat je rond 4 oktober mail krijgt over de bezorging.

Hey @Ahsjdjd ik zie dat de status van jouw bestelling op ‘in afleverproces koerier’ staat. Door een fout in het systeem kan ik de details van je bestelling op dit moment niet inzien, maar heb je inmiddels de bezorgafspraak gemaakt via AMP? Of heb je een bezorgdatum van PostNL gehad?

Hey @floor1234 het door jou gekozen toestel heeft een levertijd van 4-5 weken, ik verwacht dat je tussen 7 en 14 oktober je bezorgafspraak kunt maken. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

@madeleine914 Voor jou geldt hetzelfde als Floor, ik verwacht dat jij de bezorgafspraak tussen 8 en 15 oktober kunt maken.

Ik hoop dat ik jullie hiermee meer duidelijkheid heb gegeven en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die gloednieuwe iPhone zal het wachten waard zijn! 

Groetjes,

Marciano

Heeft iemand rond 16 september de iPhone 14 Pro Max Space Zwart 128 GB besteld en deze al binnen gehad of een melding voor een afspraak maken gehad? 

.

Heeft iemand rond 16 september de iPhone 14 Pro Max Space Zwart 128 GB besteld en deze al binnen gehad of een melding voor een afspraak maken gehad? 

09-09 zelfde model besteld nog geen melding of afspraak ontvangen

Reputatie 1

Hi! Wat is ongeveer de levertijd als je op de 17e van september een iPhone pro Max 128 GB in dieppaars hebt besteld? Moet je dan echt op eind oktober rekenen, of kan dit eerder zijn in geval van een restock?

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro Max op 9 september besteld, hij geeft nog steeds aan dat ik moet wachten op de voorraad, hoelang gaat dit nog duren?? Aangezien ik nu al 3 weken wacht op mijn nieuwe toestel. 

Reputatie 1

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro Max op 9 september besteld, hij geeft nog steeds aan dat ik moet wachten op de voorraad, hoelang gaat dit nog duren?? Aangezien ik nu al 3 weken wacht op mijn nieuwe toestel. 

Welke kleur en hoeveel gb

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro Max op 9 september besteld, hij geeft nog steeds aan dat ik moet wachten op de voorraad, hoelang gaat dit nog duren?? Aangezien ik nu al 3 weken wacht op mijn nieuwe toestel. 

Welke kleur en hoeveel gb

Zilver, 128 gb

Reputatie 1

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro Max op 9 september besteld, hij geeft nog steeds aan dat ik moet wachten op de voorraad, hoelang gaat dit nog duren?? Aangezien ik nu al 3 weken wacht op mijn nieuwe toestel. 

Welke kleur en hoeveel gb

Zilver, 128 gb

Die duurt lang denk ik   4weken minimaal

Reputatie 1

Net gebeld .. en gehoord dat apple vertraging heeft met leveren

Net gebeld .. en gehoord dat apple vertraging heeft met leveren

is er nog verteld hoelang die vertraging kan duren?

 

Reputatie 1

Net gebeld .. en gehoord dat apple vertraging heeft met leveren

is er nog verteld hoelang die vertraging kan duren?

 

Aan de telefoon vertelde een werknemer van tele 2 dat het nog 2 weken kan duren maaarr daarna belde ik weer en toen vertelde een andere persoon gewoon uiterlijk dinsdag

Is er een indicatie wanneer ik mijn 14 pro Max space black 128gb ontvang? Ik zie aardig veel mensen die hem al hebben en hem om en nabij de zelfde datum heeft gesteld (12 sep) 

Order nummer 75440772

 

ik hoor het graag

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @nelliex, ik heb direct met je meegekeken naar je bestelling en ik zou uitgaan van 4-5 weken. Ik verwacht dat je tussen 15 en 22 oktober bericht krijgt van AMP over je bezorging. Ik zou uitgaan van 22 oktober en door het weekend wellicht enkele dagen later.

Hi @roommmx voor jou ligt de geschatte bezorgdatum tussen 10 en 17 oktober. Jij ontvangt binnen die periode van PostNL bericht over de exacte leverdatum.

Hey @JesperB ik verwacht dat jij tussen 10 en 17 oktober bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Ik zou uitgaan van 17 oktober.

Ik hoop dat ik jullie met deze info iets meer duidelijk heb gegeven en ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. Laat het me ook vooral weten als jullie hem hebben ontvangen. Ik hoor het graag! 😊

Reputatie 1

Waneer levert apple weer ? Ik heb 13 september 14 promax 512 gb besteld paars . En morge moest ik uiterlijk ontvangen  . En nogsteeds niks gehoord, ik word wel boos nu!! 

ik had op 11/09/2022 de iphone 14 pro max in het paars besteld, zojuist een sms ontvangen van de amp, en deze word donderdag geleverd.

Reputatie 1

ik had op 11/09/2022 de iphone 14 pro max in het paars besteld, zojuist een sms ontvangen van de amp, en deze word donderdag geleverd.

Gelukkig! , en hoeveel gb was het ?

Reputatie 1

Wie wacht er nog op 512 gb paars ?

ik had op 11/09/2022 de iphone 14 pro max in het paars besteld, zojuist een sms ontvangen van de amp, en deze word donderdag geleverd.

Gelukkig! , en hoeveel gb was het ?

128GB