Skip to main content

[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

eric schreef:

@Farukdemiroglu Bumps zijn volgens de forumregels  niet toegestaan. 

Wat bedoeld u precies

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 24 september 2022
Farukdemiroglu schreef:
eric schreef:

Wat bedoeld u precies

bumps is heel vaak de zelfde vraag stellen op een forum, soort van spam van dezelfde vraag, volgensmij als ik het goed heb

myrthesie schreef:
Farukdemiroglu schreef:
eric schreef:

Wat bedoeld u precies

bumps is heel vaak de zelfde vraag stellen op een forum, soort van spam van dezelfde vraag, volgensmij als ik het goed heb

Oke duidelijk

Ik zie dat  sommige winkels 14 pro max 'en al weer op voorraad heeft  .. mischieen horen we morgen goed nieuws van tele2 voor mensen die wachten  joepieee

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 25 september 2022
Farukdemiroglu schreef:

Ik zie dat  sommige winkels 14 pro max 'en al weer op voorraad heeft  .. mischieen horen we morgen goed nieuws van tele2 voor mensen die wachten  joepieee

ik ben benieuwd, morgen is dan als t goed is die nieuwe levering van apple, als die info klopt

myrthesie schreef:
Farukdemiroglu schreef:

ik ben benieuwd, morgen is dan als t goed is die nieuwe levering van apple, als die info klopt

Hoop ik ja:) komt goed

Hallo allemaal heeft iemand 13 september besteld en al ontvangen ??

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 26 september 2022

Ik begrijp niet zo goed hoe deze updates werken. Het wordt iedere dag geüpdatet maar er lijkt weinig verschil te komen in het plaatje. Is het niet handiger dat we een document kunnen inzien met Besteldatum-->Verwachte levering week 42 bijvoorbeeld? Ik denk dat mensen dan meer hebben om vast te houden! 

• 4 reacties
  • 26 september 2022
Farukdemiroglu schreef:

Ik heb een pro max dieppaars besteld op 9 september rond 16.00 uur. Nog steeds geen terugkoppeling m.b.t. Een mogelijke afspraak. 

Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:

Ik heb een pro max dieppaars besteld op 9 september rond 16.00 uur. Nog steeds geen terugkoppeling m.b.t. Een mogelijke afspraak. 

Oh jammer. En hoeveel gb ?

• 4 reacties
  • 26 september 2022
Farukdemiroglu schreef:
Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:

128 GB. Een familielid had precies dezelfde in het zwart besteld, ook op 9 september. Hij heeft het vorige week al ontvangen. Ik denk dat de dieppaarse modellen langer duren..

Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:
Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:

128 GB. Een familielid had precies dezelfde in het zwart besteld, ook op 9 september. Hij heeft het vorige week al ontvangen. Ik denk dat de dieppaarse modellen langer duren..

Hmm is echt spannend

Apoc
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 26 september 2022

10 september besteld. 
nu net een mailtje dat hij morgen komt. 

iPhone 14 pro Max goud 128 gb

Apoc schreef:

10 september besteld. 
nu net een mailtje dat hij morgen komt. 

iPhone 14 pro Max goud 128 gb

Gefeliciteerd veel plezier met je toestel

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 26 september 2022

yesss, sms & mail binnen van amp, woensdag word hij bezorgt!!!🥳

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 26 september 2022
Farukdemiroglu schreef:

ik heb 14 sept besteld en nu sms en mail binnen voor een afspraak

Heeft iemand wel 512 gb binnen? Afgelopen dagen ?

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 27 september 2022
Farukdemiroglu schreef:

er klopt sowieso niks meer van. 😞 ik heb zelf de iphone 14 pro 128gb besteld op 13 september en @myrthesie heeft haar iphone 14 pro max op 14 september besteld en zij heeft inmiddels al een afspraak kunnen maken.. wel heel chill voor haar of course! maar meer van in het tabel (waar letterlijk iedere moderator of bemoeial) naar verwijst staat bij mij en de pro max allebei 4-5 weken. er zit gewoon geen logica meer in :’).

mvdwal schreef:
Farukdemiroglu schreef:

er klopt sowieso niks meer van. 😞 ik heb zelf de iphone 14 pro 128gb besteld op 13 september en @myrthesie heeft haar iphone 14 pro max op 14 september besteld en zij heeft inmiddels al een afspraak kunnen maken.. wel heel chill voor haar of course! maar meer van in het tabel (waar letterlijk iedere moderator of bemoeial) naar verwijst staat bij mij en de pro max allebei 4-5 weken. er zit gewoon geen logica meer in :’).

😭😭😭

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 27 september 2022
Farukdemiroglu schreef:
mvdwal schreef:
Farukdemiroglu schreef:

er klopt sowieso niks meer van. 😞 ik heb zelf de iphone 14 pro 128gb besteld op 13 september en @myrthesie heeft haar iphone 14 pro max op 14 september besteld en zij heeft inmiddels al een afspraak kunnen maken.. wel heel chill voor haar of course! maar meer van in het tabel (waar letterlijk iedere moderator of bemoeial) naar verwijst staat bij mij en de pro max allebei 4-5 weken. er zit gewoon geen logica meer in :’).

😭😭😭

ja is echt zo jammer.. vooral omdat we er gewoon echt een flinke prijs voor betalen aangezien het dure toestellen zijn.. en dan wordt je vervolgens zo behandeld :’)

mvdwal schreef:
Farukdemiroglu schreef:
mvdwal schreef:
Farukdemiroglu schreef:

😭😭😭

ja is echt zo jammer.. vooral omdat we er gewoon echt een flinke prijs voor betalen aangezien het dure toestellen zijn.. en dan wordt je vervolgens zo behandeld :’)

Ja helaas  . Ik heb net gebeld en 512 gbs zijn nieens op vooraad gekomen

• 4 reacties
  • 27 september 2022
Farukdemiroglu schreef:

Hoi, ik wil even delen dat ik net een mailtje heb ontvangen voor een bezorgafspraak! Vanaf donderdag is het binnen. Had op 9 september besteld. 

Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:

Hoi, ik wil even delen dat ik net een mailtje heb ontvangen voor een bezorgafspraak! Vanaf donderdag is het binnen. Had op 9 september besteld. 

Wauww guzel .. ikben echt blij voor je .🙂ik hoop dat ik ook vandaag mailtje krijg

• 4 reacties
  • 27 september 2022
Farukdemiroglu schreef:
Gizem schreef:
Farukdemiroglu schreef:

Wauww guzel .. ikben echt blij voor je .🙂ik hoop dat ik ook vandaag mailtje krijg

Jep ook mailtje binnen! Dank je wel. Komt goed! 

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 27 september 2022
mvdwal schreef:
Farukdemiroglu schreef:

ja ik vind het ook onlogisch, ik heb de 14 pro max 128 gb goud, maar ik vind t niet overkomen als first in first out