[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

hallo, nog een keer om een betere uitleg te geven.

 

ik heb woensdag 14-9 om ongeveer 14:30/15:00 mijn iphone 14 pro max goud, 128 gb besteld, en heb ook alleen een bevestigings mail verder nog niks, wanneer kan ik een mailtje verwachten voor de bezorging? en wanneer zou hij bezorgt kunnen worden? ik wil ook graag wat meer duidelijkheid.

ordernummer :75526231

kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven hoe en wat? 

 

Reputatie 7
Badge +12

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

ja dat is waar, alleen ik heb verder nog helemaal niks van tele2 gehoord qua hoe en wat dus daar wil ik wat meer duidelijkheid over.

wel bedankt voor de reactie!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

Reputatie 1

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

Bellen .. maar waarom wilje ht annuleren

Reputatie 1

Hoi , bij mijn iphone 14 pro max 512 paars staat er levertijd van 2-3 weken is dat waneer het bij tele2 word geleverd of bij mij ...ik heb ht 13 september besteld ??..?

Reputatie 7
Badge +12

Levertijden worden opgegeven als levering naar de klant. Daar kan dus een dag tot ontvangst tussen zitten, daarom wordt er 2 tot 3 weken gecommuniceerd.

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Hey manouk  ik heb de promax 512 paars 13 sep besteld is er wachtijd verschil tussen 09.9 en 13.9  ?

Waneer kan ik hem verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

De tabel geeft aan dat dit toestel de kortste levertijd heeft,  twee tot drie weken. Je hebt hem 13 september besteld, dus zou hij tussen 27 september en 4 oktober beschikbaar moeten komen. 

Reputatie 1

Wanneer komt weer een  update aan de levertijden ?

Reputatie 7
Badge +12

Dat doen ze om de paar dagen, als een aanpassing nodig is. De laatste update is van gisteren 18:00.

Reputatie 1

Hoi goedenmorgen , ik heb net gebeld met tele 2 ze hebben mij verteld dat de levertijd 4-5 weken isvoormij omdat ik later besteld heb het gaat om de pro max 512 paars  .elkde dag zeggen ze wat anders ..ik heb ht besteld op 13.09 wat is nou ongeveer de echte levertijd voor mij ??..

Reputatie 7
Badge +12

De echte levertijd kan Tele2 je niet geven, alleen indicatie volgens de tabel die ze hier publiceren. De telefoons zijn op. Ze zijn afhankelijk van de leveringen van Apple en die zijn ook niet in beton gegoten.. Het is dus een kwestie van afwachten totdat je de mail krijgt dat je toestel geleverd gaat worden.

ik heb op 11 september de iphone 14 pro max 128gb besteld, in de kleur deep purple met als bestel nummer 75412307, enig idee wanneer ik deze kan verwachten? mvg,

 

Reputatie 7
Badge +12

ik heb op 11 september de iphone 14 pro max 128gb besteld, in de kleur deep purple met als bestel nummer 75412307, enig idee wanneer ik deze kan verwachten? mvg,

 

Die telefoon heeft volgens de tabel 4-5 weken levertijd.  

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.

Hi er zijn niet zo veel veranderingen ..waneer komt levertijd van besteld op 13.09 ??

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

Mag ik vragen waar je dit hebt gelezen ? Want ik kan er niks over vinden ?

Reputatie 1

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

Waarhebje dit gelezen?

Reputatie 1

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

??waar hebje dit gelezen

Reputatie 7
Badge +12

@Farukdemiroglu Bumps zijn volgens de forumregels  niet toegestaan. 

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

Mag ik vragen waar je dit hebt gelezen ? Want ik kan er niks over vinden ?

weet ik zo niet meer maar dit was zo’n nieuw artikel op een tech website, kan zelf dat artikel ook niet meer vinden….. weet ook niet zeker of het waar is vandaar een ? achter dat ze 26e leveren.. en of dit indd ook geld dan voor providers etc

hoi!

ik zag dat apple 26 september weer nieuwe iphones levert? dit geld ook voor leveringen aan providers? en kan het dan zijn dat de leveringen dan weer wat sneller en eerder komen?

 

Waarhebje dit gelezen?

ik kan zelf het artikel ook niet meer vinden, was op een tech website die heel veel info ook over iphones en nieuwe telefoons heeft, vandaar ook een ? er achter omdat ik niet zeker weet of het wel of niet waar is, dacht mischien heeft tele 2 hier ook meer info over..