[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi ​​​​​​ @tomasz95, ik geef je hier graag meer uitleg over! De datum die ervoor staan betekenen vanaf datums, dus mocht jij op of na die datum hebben besteld, kan jij er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken binnen hebt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, let me know!

Hi ​​​@etbutterfly, je kunt in het overzicht bekijken wanneer je jouw toestel in huis kunt verwachten! Mocht er nog iet onduidelijk zijn, hoor ik het natuurlijk graag!

Hi ​​​@Leri, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

Hi ​​​@huseyinc, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

Hoi allemaal, ik heb ook op 9/9 besteld en bij mijn bestelstatus staat sinds gisteren dat hij is overgedragen aan de koerier. Net even contact gehad via de chat en hij is idd al bij PostNL. Je krijgt vanzelf een mailtje als hij is verwerkt en onderweg is. Ik zou dus, als je op 9/9 hebt besteld, ff je bestelstatus checken want het kan dus meevallen.

Reputatie 1

Goedenmiddag ik heb afgelopen dinsdag iphone 14 pro max 512 gb paars besteld  . Waneer kan ik een afspraak mail verwachten van  koerier ?

Reputatie 5
Badge +6

Woehoe, wat fijn dat het toestel inmiddels al bij PostNL ligt, @Mogaru. Alvast heel veel plezier met het toestel! 

Hi ​​​@Farukdemiroglu, op dit moment geldt er een levertijd van 2-3 weken op het toestel dat jij hebt besteld. Zodra het toestel bij de bezogdienst ligt, zul jij een mail vanuit hen ontvangen! 

Hoi Johrik,

Ik heb om 14:00 op 9 Sept telefonisch een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze 16 September geleverd te krijgen, ik ga er nu al vanuit dat ik hem vandaag in ieder geval niet meer krijg, maar een levertijd van 4 weken vind ik wel te gek worden, anders had ik hem elders besteld..

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is?

Ordernummer: 75355350

Dank!

Goedenmiddag ik heb afgelopen zaterdag iphone 14 pro max 256gb paars besteld  . Waneer kan ik een afspraak mail verwachten van koerier ?

Ik heb net een mailtje van PostNL gekregen dat mijn iphone 14 pro max (goud 256gb) morgen wordt geleverd. Besteld op 9 september rond half 5.

Jullie mogen mensen wel beter informeren dan dit. Eerst een compleet gebrek aan informatie en dan wordt hier gezegd dat het wel eens 5 weken kan duren. Even wachten is niet erg, maar duidelijkheid lijkt me toch niet zo moeilijk? 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @fam van geelen, goed dat je je vraag nogmaals stelt! Ik heb meteen voor je gekeken en zie dat het op dit moment nog wachten is op voorraad. Ik hoop met je mee dat je het toestel snel in huis hebt, ik raad je aan om je mail goed in de gaten te houden, want zodra het toestel zal worden bezorgd, zullen wij je een mail sturen! 

Hi ​​​@madeleine914, Wat leuk dat je het toestel hebt besteld! Op dit moment kan het 4-6 weken duren totdat jij het toestel binnen krijgt. Ik raad je aan om net zoals Fam van Geelen je mail goed in de gaten te houden. 

Mochten jullie beide nog vragen hebben, hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Johrick

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Zo zuur dit. Mijn bestelling 09-09-2022 geplaatst rond een uur of 15:00. Door iets technisch is er iets mis gegaan met iDeal waardoor de betaling niet voltooid kon worden met het bericht, probeer later opnieuw. Zaterdag toch maar contact opgenomen, moest de bestelling er opnieuw in worden gezet.. Betekent dit nou, omdat je het hebt over first in, first out, dat ik mijn plekje van de vrijdag kwijt ben en geen kans meer heb op de eerdere levering? #sad

Reputatie 5
Badge +6

Hi @AnassAbarkan77, ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben! Ik geef je die dan ook graag. Ik zie dat het voor jou nu nog alleen maar wachten is op voorraad. Ik heb je zojuist een nieuwe mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het is alleen nu nog wachten totdat wij je toestel binnen hebben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat natuurlijk graag.

​​​Hi @Squeak, wat je zegt klopt inderdaad. De bestelling is zoals je zegt inderdaad uit het systeem gehaald en er is een nieuwe erin gezet. Dit betekend dus dat je niet voor aan in de rij staat. Sorry voor het ongemak en ik hoop met je mee dat het toestel sneller in huis is dan de aangegeven levertijd! 

hai Johrick, 

ik had een toezegging gekregen van jullie medewerker op 09-09 dat de week na 16-09 mijn telefoon geleverd zou worden maar zo als ik het lees zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn. Is er misschien een mogelijkheid dat jij kan kijken waar ik een beetje in de wachtrij sta ??? 

 

Hi ​​​​​​ @tomasz95, ik geef je hier graag meer uitleg over! De datum die ervoor staan betekenen vanaf datums, dus mocht jij op of na die datum hebben besteld, kan jij er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken binnen hebt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, let me know!

Hi ​​​@etbutterfly, je kunt in het overzicht bekijken wanneer je jouw toestel in huis kunt verwachten! Mocht er nog iet onduidelijk zijn, hoor ik het natuurlijk graag!

Hi ​​​@Leri, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

Hi ​​​@huseyinc, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

hi Johrick,

 

ik heb bestelnummer 75380239, kan je kijken of er misschien al iets meer info over beschikbaar is? gisteren telefonisch contact gehad met je collega en die gaf aan dat ik vandaag een mail zou moeten ontvangen mbt de levertijd. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

hi Johrick, 

Heb jij wel de mogelijkheid om te zien wat wat de status van mijn bestelling is want op de website krijg ik elke keer een fout melding ??

 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 

Reputatie 5
Badge +6

Tuurlijk kan ik dit voor je nakijken, @Ahsjdjd! Ik heb meteen voor je gekeken en zie dat de status op dit moment nog staat op: wachten op voorraad. De bestelling staat er dus goed in! Mocht je nog meer vragen hebben, hoor ik het graag.

Hi! Ik kn zelf niet de status zien van mijn bestelling :,) zou je die kunnen bekijken zodat ik weet waar ik aan toe ben - 75424597 is mn bestelnummer

Om jullie een goed beeld te geven van hoe het bij mij ging :

Op pre-order dag verlengd met een zwarte Pro Max 128GB besteld om 14:13-14:15. Meteen betaald met iDEAL en vandaag bericht van PostNL gekregen dat die morgen komt.

 

Stond sinds woensdag als bestelstatus overgedragen aan AMP, maar PostNL bezorgt hem. 
 

Ordernummer 7531xxxx

 

 

Hier een nieuwe Tele2 klant. Op 09-09-2022 om stipt 14:00 werd ik gebeld door iemand van Tele2 om de bestelling in order te maken voor mijn Pro Max. Direct betaald ook.

Vanmiddag AMP voor de deur, er klopte 1 cijfer niet in hun systeem / mijn rijbewijs, die is verkeerd ingevoerd door de medewerker van Tele2. Bestelling DIRECT geannuleerd en ze liepen zonder pardon weg. 

Nu opnieuw moeten bestellen, opnieuw moeten betalen en nu kan ik 4-6 weken wachten op een nieuwe. Meerdere keren de klanten service van Tele2 en AMP aan de telefoon gehad en er is gewoon niemand die je verder wilt helpen. Er werd mij ook verteld dat het nog wel 6 weken kon duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik sta hier echt versteld van. 

Dan ben je als eerste, doe je alles goed en sta je nog met lege handen. 

Reputatie 7
Badge +12

@iProspartan118, wat vervelend.  Misschien heb je een cijfer verkeerd voorgelezen of heeft de medewerker het niet goed gehoord, dit soort fouten maakt niemand expres. Wat wel zo is dat het om heel veel geld gaat en fraude hebben providers ook veel mee te maken. Dus als er iets niet klopt is het echt niet mogelijk om dat 'op straat' te gaan corrigeren,  de hele molen zal opnieuw doorlopen moeten worden.

Hi @AnassAbarkan77, ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben! Ik geef je die dan ook graag. Ik zie dat het voor jou nu nog alleen maar wachten is op voorraad. Ik heb je zojuist een nieuwe mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het is alleen nu nog wachten totdat wij je toestel binnen hebben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat natuurlijk graag.


hoe kan het zijn dat mensen moeten wachten zoals ik op voorraad als we een pre order hebben gedaan? En ben nog zelfs 1 van de eerste en moet nu 4 tot 5 weken wachten?

wel heel erg vreemd vindt ik het al 6 jaar klant van tele2. 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 
 

 

 

Ik heb nog niks ontvangen, misschien dat het later vandaag komt en anders nog even wachten. Als ik voor maandag niks heb ontvangen annuleer ik m gewoon ! 

 

hallo!!

ik heb afgelopen woensdag (14-09-2022) de iphone 14 pro max besteld, wanneer kan ik een mailtje verwachten? 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 256gb op dinsdag 13-9 om 15:57 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Alleen een bevestiging mail van de bestelling van Tele2. Kan iemand mij daar misschien mee helpen?

Ordernummer: 75494609

 

Zou graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid