Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?
Hi Ahsjdjd,
Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!
Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?
Met vriendelijke groet,
Danny Team Tele2
Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen
Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??
Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld
Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars
Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd
Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas
Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd dat bij de bezorger kan betalen..
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas
Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd dat bij de bezorger kan betalen..
Kanje even mijn status checken..
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas
Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd dat bij de bezorger kan betalen..
Kanje even mijn status checken..
Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar
Wat gaat er nu gebeuren dan ? want afspraak is afspraak
Ik heb speciaal een account aangemaakt, ik ga helemaal stuk :’). Waarom reageren mensen op deze troll, “Telle 2” ook. Beter dan Netflix dit.
Laat je niet uit de tent lokken door nep medewerkers. Morgen horen we vast meer van betrouwbare bronnen .
Goedenavond Danny,
Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.
Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is?
Dank!
Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over
Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?
Hi Ahsjdjd,
Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!
Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?
Met vriendelijke groet,
Danny Team Tele2
Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen
Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??
Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld
Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars
Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd
Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn
Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses
Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer
Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over
Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?
Hi Ahsjdjd,
Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!
Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?
Met vriendelijke groet,
Danny Team Tele2
Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen
Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??
Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld
Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars
Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd
Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn
Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses
Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer
Ja onze excuus voor het ongemak het enorm druk geweest probeer u eens in onze schoenen te verplaatsen met deze hoge werk druk
Dan neem je toch niet al die bestelling aan. Heb je zelf in de had toch
Goedenavond Tele2,
Ik hoop dat jullie deze nepaccounts alsjeblieft kunnen blokkeren? Ik wil graag een antwoord van een echte medewerker :)
Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.
Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is? Ik ga er vanuit dat er morgen weer echte medewerkers aanwezig zijn
Alvast bedankt!
Hey Danny,
Telefonisch besteld! :)
Hey Danny,
Heel erg bedankt voor je reactie en de duidelijke informatie!
Ik wens je een hele fijne avond :)
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas
Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd dat bij de bezorger kan betalen..
Kanje even mijn status checken..
Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar
Wat gaat er nu gebeuren dan ? want afspraak is afspraak
Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren
Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..
Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing
0640768698
Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven
Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..
Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren
Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.
Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?
De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar
Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp
ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas
Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd dat bij de bezorger kan betalen..
Kanje even mijn status checken..
Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar
Wat gaat er nu gebeuren dan ? want afspraak is afspraak
Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren
Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..
Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing
0640768698
Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven
Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..
Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren
Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.
Sorry dit was een nep account, ik heb er inmiddels een melding van gemaakt! Voor jou geld hetzelfde: Nog even wachten op je toestel!
Met vriendelijke groet,
Danny Team Tele2
Ohh ik was echt bang geworden dankjewel danny <3 waneer zal ik dan een bericht krijgen over maken van een afspraak
Beste Faroukdemi,
vind u het goed als we morgen contact met u opnemen?
Yess
Hoi Danny,
Ik heb zondag om 3:00 mijn telefoon abonnement verlengd voor de
iPhone 14 Pro Max Zwart 128 GB met ordernummer: 75407891
Wanneer kan ik deze verwachten hoor het graag van je !
Gr Omar
Hallo Danny,
Ik heb op 9 september 16:30 een goude iphone pro max 256gb besteld. Heb je voor mij een indicatie van wanneer ik deze kan verwachten?
Groeten,
Rowan
Goedendag,
ik heb 9 september om 14:15 de iphone 14 pro max gold besteld. Enig idee wanneer ik bericht krijg van postNL voor een eventuele levering!?
ik zie graag een reactie tegemoet.
met vriendelijke groet,
OL
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Ik zie dat in het plaatje de datum “vanaf 16 september”, is veranderd in “4-5 weken”. Wat zegt dit over al eerder bestelde iPhones? Of geldt dit alleen als je hem nu bestelt?
Hi! Zou er ook kunnen gekeken worden naar mijn bestelling of levertijd? Had hem zondag om 18.28 besteld! Met ordernummer 75424597
wanner kan ik mijn telefoon verwachten, ik heb de Iphone 14 pro max 128GB in het zwart afgelopen zaterdag ochtend besteld.
Hallo,
Kan er ook gekeken worden naar mijn bestelling? Nog geen mail gehad mbt afspraak en bezorging.
iPhone 14 pro max, 128gb, zwart. Besteld 9-9-2022, om 18:30u. Ordernr.: 75352003
Groeten,
Huseyin
Hi allemaal, vanochtend zijn we erachter gekomen dat er gisteravond een aantal accounts zijn geweest die zich voordeden als Tele2 medewerkers. Dit is echter niet het geval en daardoor heb je wellicht informatie gekregen die niet correct is. Je kunt de echte Tele2 medewerkers herkennen aan de Tele2-badge bij hun profielfoto.
Ik zal zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden, mogen er onverhoopt toch wat vragen blijven liggen, stel ze alsjeblieft opnieuw, dan help ik je natuurlijk verder!