[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54016 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Ik heb speciaal een account aangemaakt, ik ga helemaal stuk :’). Waarom reageren mensen op deze troll, “Telle 2” ook. Beter dan Netflix dit. 

 

Laat je niet uit de tent lokken door nep medewerkers. Morgen horen we vast meer van betrouwbare bronnen 😉

Goedenavond Danny,

 

Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is?

 

Dank!

Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses 

 

Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer 

Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses 

 

Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer 

Ja onze excuus voor het ongemak het enorm druk geweest probeer u eens in onze schoenen te verplaatsen met deze hoge werk druk

Dan neem je toch niet al die bestelling aan. Heb je zelf in de had toch 

Goedenavond Tele2,

 

Ik hoop dat jullie deze nepaccounts alsjeblieft kunnen blokkeren? Ik wil graag een antwoord van een echte medewerker :)

 

Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is? Ik ga er vanuit dat er morgen weer echte medewerkers aanwezig zijn

 

Alvast bedankt!

Hey Danny,

 

Telefonisch besteld! :)

Hey Danny,

 

Heel erg bedankt voor je reactie en de duidelijke informatie!

 

Ik wens je een hele fijne avond :)

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren 

Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..

Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing 

0640768698

Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven

Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..

 

Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren 

Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren 

Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..

Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing 

0640768698

Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven

Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..

 

Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren 

Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.

Sorry dit was een nep account, ik heb er inmiddels een melding van gemaakt! Voor jou geld hetzelfde: Nog even wachten op je toestel!

Met vriendelijke groet,

 Danny Team Tele2 

Ohh ik was echt bang geworden dankjewel danny  <3  waneer zal ik dan een bericht krijgen over maken van een afspraak

Reputatie 1

Beste Faroukdemi, 

vind u het goed als we morgen contact met u opnemen?

Yess

Hoi Danny,

 

Ik heb zondag om 3:00 mijn telefoon abonnement verlengd voor de

iPhone 14 Pro Max Zwart 128 GB met ordernummer: 75407891

 

Wanneer kan ik deze verwachten hoor het graag van je !

 

Gr Omar

Hallo Danny,

 

Ik heb op 9 september 16:30 een goude iphone pro max 256gb besteld. Heb je voor mij een indicatie van wanneer ik deze kan verwachten? 

 

Groeten,

 

Rowan

Goedendag,

 

ik heb 9 september om 14:15 de iphone 14 pro max gold besteld. Enig idee wanneer ik bericht krijg van postNL voor een eventuele levering!?

 

ik zie graag een reactie tegemoet.

 

met vriendelijke groet,

 

OL

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Ik zie dat in het plaatje de datum “vanaf 16 september”, is veranderd in “4-5 weken”. Wat zegt dit over al eerder bestelde iPhones? Of geldt dit alleen als je hem nu bestelt? 

Hi! Zou er ook kunnen gekeken worden naar mijn bestelling of levertijd? Had hem zondag om 18.28 besteld! Met ordernummer 75424597

wanner kan ik mijn telefoon verwachten, ik heb de Iphone 14 pro max 128GB in het zwart afgelopen zaterdag ochtend besteld.  

Hallo,

Kan er ook gekeken worden naar mijn bestelling? Nog geen mail gehad mbt afspraak en bezorging.

 

iPhone 14 pro max, 128gb, zwart. Besteld 9-9-2022, om 18:30u. Ordernr.: 75352003

 

Groeten,

Huseyin

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, vanochtend zijn we erachter gekomen dat er gisteravond een aantal accounts zijn geweest die zich voordeden als Tele2 medewerkers. Dit is echter niet het geval en daardoor heb je wellicht informatie gekregen die niet correct is. Je kunt de echte Tele2 medewerkers herkennen aan de Tele2-badge bij hun profielfoto.

Ik zal zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden, mogen er onverhoopt toch wat vragen blijven liggen, stel ze alsjeblieft opnieuw, dan help ik je natuurlijk verder!