[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54016 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hi @Jromy_xx ik verwachtte dat PostNL je uiterlijk 17 oktober een exacte datum zou laten weten, maar door de langere levertijd van het door jou gekozen toestel is het nu lastig in te schatten. Dit kan tussen nu en 6 november zijn. 

Hey @soof volgens mij heb je me een verkeerd ordernummer gegeven. Dit is een oudere en geannuleerde bestelling. Geef me even je nieuwe ordernummer door, dan kom ik z.s.m. bij je terug. 

Hey @wehate thanks voor je bericht! Ik doe m’n best om iedereens verwachtingen zo duidelijk mogelijk te houden. Ik verwacht voor jou dat PostNL tussen nu en 27 oktober een exacte bezorgdatum aan je laat weten. 

Hi @Naninevanvessem tof dat je de goude Pro Max hebt besteld! Op 10-10 is er om 13:41 een bevestigingsmail naar je gestuurd en op 11-10 is er om 13:42 een betalingsherinnering gemaild. Heb je deze inmiddels binnen? Kijk anders even in je spambox. Mocht je deze nog niet binnen hebben, stuur me dan even je e-mailadres en een mogelijk back-up e-mailadres waar ik de mails nog heen kan sturen. Je bestelling is in ieder geval in werking gezet, dus geen zorgen!

Fijne dag allemaal!

hi klopt sorry, ordernummer is 75793390.

Hey, ook ik heb een SMS gehad over een langere levertijd. Eerst kon ik tussen 14 oktober (vandaag) en 21 oktober een bericht van Post NL verwachten. Wanneer gaat dat nu worden? Moet ik hier gewoon een week bovenop rekenen?

 

Hier is nog een keer mijn bestelnummer voor de zekerheid: 75598995

Reputatie 7
Badge +12

Hey @soof ah gelukkig! Je hebt echt het meest populaire toestel gekozen. Deze is sinds gisteren vertraagd. Jouw toestel wordt door AMP geleverd en ik verwachtte dat zij tussen 19 en 26 oktober contact met je op zouden nemen. Echter door de vertraging kan dit tussen 2 en 16 november worden. Het is erg lastig te zeggen, maar ik zou voor de zekerheid uitgaan van 16 november.

Hey @Quinnex dat is helemaal correct! De kans is zeker aanwezig dat ‘ie alsnog tussen vandaag en de 21e komt hoor, maar ga voor de zekerheid alsjeblieft uit van de 28e. Jouw toestel wordt door PostNL bezorgd.

Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact met jullie hebben opgenomen? Ik hoor het graag!

Alvast een heel fijn weekend. 😊

Ook mijn levertijd is aangepast, wanneer kan ik

hem nu verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jelletv jouw toestel zal geleverd worden door PostNL en ik zou denken dat ze tussen 24 en 31 oktober contact met je opnemen om de exacte leverdatum te laten weten. Echter is de levertijd van dit toestel met 1 week verlengd. Het kan dus zo zijn dat het een weekje later wordt en dat ze tussen 24 oktober en 7 november contact met je opnemen. Het zou ook kunnen dat je direct op 24 oktober iets hoort, maar ga voor de zekerheid uit van 7 november. 😄

Fijn weekend!

Hey @soof ah gelukkig! Je hebt echt het meest populaire toestel gekozen. Deze is sinds gisteren vertraagd. Jouw toestel wordt door AMP geleverd en ik verwachtte dat zij tussen 19 en 26 oktober contact met je op zouden nemen. Echter door de vertraging kan dit tussen 2 en 16 november worden. Het is erg lastig te zeggen, maar ik zou voor de zekerheid uitgaan van 16 november.

Hey @Quinnex dat is helemaal correct! De kans is zeker aanwezig dat ‘ie alsnog tussen vandaag en de 21e komt hoor, maar ga voor de zekerheid alsjeblieft uit van de 28e. Jouw toestel wordt door PostNL bezorgd.

Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact met jullie hebben opgenomen? Ik hoor het graag!

Alvast een heel fijn weekend. 😊

Ik heb net bericht gehad van POST NL met een track. En trace. Deze is een beetje onduidelijk maar volgensmij is het de Iphone. En deze word morgen eindemiddag geleverd.

Ik had wel nog een vraagje. Moet ik zelf in person aanwezig zijn of mag mijn vriendin die morgen thuis is de telefoon ook in ontvangst nemen? 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Quinnex, wat super tof dat jij jouw toestel snel binnen gaat krijgen, spannend! Je moet wel zelf aanwezig zijn om jouw toestel aan te nemen. Zij zullen dan ook jouw legitimatie vragen, leg dus alvast klaar. Alvast héél veel plezier met je nieuwe toestel! 😊

Ik heb vorige week met jullie gebeld, toen werd er gezegd dat er bij mijn order niet meer stond “wachten op voorraad” wat dus inhoudt dat het toestel er is. Er werd verteld dat ik tussen vorige week maandag en vandaag de 17e bericht zou krijgen van AMP. Nou bel ik net weer met jullie en wordt er verteld dat het toestel nog niet op voorraad is. Ik heb hem op 12 september besteld.

Het gaat om een Iphone 14 pro max spaceblack
Ordernummer: 75436363

Vind het erg jammer dat er verschillende dingen worden gezegd. 4 weken lang stond er dat ik 4 tot 5 weken moest wachten en nou 5 weken later wordt er gezegd dat ik nog een week moet wachten. Straks zijn we 2 maanden verder en heb ik nog geen nieuw toestel.

Ik heb vorige week met jullie gebeld, toen werd er gezegd dat er bij mijn order niet meer stond “wachten op voorraad” wat dus inhoudt dat het toestel er is. Er werd verteld dat ik tussen vorige week maandag en vandaag de 17e bericht zou krijgen van AMP. Nou bel ik net weer met jullie en wordt er verteld dat het toestel nog niet op voorraad is. Ik heb hem op 12 september besteld.

Het gaat om een Iphone 14 pro max spaceblack
Ordernummer: 75436363

Vind het erg jammer dat er verschillende dingen worden gezegd. 4 weken lang stond er dat ik 4 tot 5 weken moest wachten en nou 5 weken later wordt er gezegd dat ik nog een week moet wachten. Straks zijn we 2 maanden verder en heb ik nog geen nieuw toestel.

Ik snap je echt! super vervelend dat er zo een lange levertijd is. Ik zit al een week zonder telefoon omdat ie kapot is en nu kan ik nog een maand wachten door de verlengde levertijden. Het is ook gewoon dat ik al een aanbetaling heb gedaan

 

Hey ,

I ordered Iphone 14pro max dark purple 256GB on  16SEP ,4 weeks past , no inforamtioj update at all, and my friend ordered same phone via KPN on 21SEP aready received ! I wonder what happend here ? May I know where can I check my phone delivery status ?  at least let us know how kong it will be delayed?

Ordernummer: 75625724
Datum: 16-09-2022

 Hi! Ik heb een week geleden mijn telefoon besteld, wanneer kan ik deze verwachten?

 

76455709
[verborgen door moderator]

 

 

Pff.. wacht al vanaf 16/9  op max 128gb(black).

duurt het nog lang?????????????joehoeeee tele2 doe er is iets aan….levering apple…joehoe?????

Hoi!

Ik heb ruim 4 weken geleden mijn nieuwe abonnement afgesloten.

Destijds was er een levertijd van 4-5 weken, welke verhoogd is naar 4-6 weken.

Ik houd regelmatig zelf m’n bestelstatus in de gaten, maar het zou fijn zijn als we hierover op de hoogte zouden worden gehouden vanuit Tele2.

 

Ik heb sinds het plaatsen van mijn bestelling helaas niets meer vernomen, is er iets van een update wat betreft de voorraad en/of levering van de 14 Pro Max toestellen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Milan

Hey guys, het klopt inderdaad dat sommige toestellen een langere levertijd van 1 week hebben. Let op, dit betekent niet per se dat dit ook voor iedereen geldt, maar houd er alsjeblieft wel rekening mee. Hieronder jullie indicaties:

@Ksenia AMP zal jouw toestel bezorgen. Ik verwacht dat ze tussen vandaag en de 25e contact met je opnemen om de bezorgafspraak te maken. Voor jou zou dit eigenlijk tussen 11 en 18 oktober zijn, dus ik hoop dat dit alsnog rond de 18e wordt, maar pin me er niet op vast. 

Hey @Aleksandr voor jou verwachtte ik dat je tussen 17 en 24 oktober bericht zou krijgen van AMP. Het door jouw gekozen toestel heeft nu een langere levertijd van 6-8 weken, door de grote vraag naar dit toestel. Dit maakt een specifiekere indicatie erg lastig en zoals ik hierboven zei betekent dit niet perse dat jij 3 weken langer moet wachten. Om je toch een indicatie te geven, zou ik uitgaan tussen 17 okt en 14 nov. Laat het me alsjeblieft weten als AMP contact met je heeft opgenomen!

Hey @Thom2804 voor jou geldt hetzelfde als voor Aleksandr, ik verwacht stiekem dat PostNL je tussen 20 en 27 oktober een exacte datum laat weten, echter kan het zijn dat dit nu vertraagd is naar 3 - 17 november. Ik hoop dat mijn verwachting werkelijkheid wordt!

Bedankt voor je antwoord, ik zal het vanzelf wel zien, zal mooi zijn als je verwachting werkelijkheid wordt!

Zo te zien is je voorspelling uitgekomen @Marciano van Tele2 :D

Vandaag is mijn bestelling geüpdate met het volgende:
 

Nu alleen nog afwachten tot AMP met mij contact opneemt, is dus geen PostNL zoals jij wel dacht.

Hey guys, het klopt inderdaad dat sommige toestellen een langere levertijd van 1 week hebben. Let op, dit betekent niet per se dat dit ook voor iedereen geldt, maar houd er alsjeblieft wel rekening mee. Hieronder jullie indicaties:

@Ksenia AMP zal jouw toestel bezorgen. Ik verwacht dat ze tussen vandaag en de 25e contact met je opnemen om de bezorgafspraak te maken. Voor jou zou dit eigenlijk tussen 11 en 18 oktober zijn, dus ik hoop dat dit alsnog rond de 18e wordt, maar pin me er niet op vast. 

Hey @Aleksandr voor jou verwachtte ik dat je tussen 17 en 24 oktober bericht zou krijgen van AMP. Het door jouw gekozen toestel heeft nu een langere levertijd van 6-8 weken, door de grote vraag naar dit toestel. Dit maakt een specifiekere indicatie erg lastig en zoals ik hierboven zei betekent dit niet perse dat jij 3 weken langer moet wachten. Om je toch een indicatie te geven, zou ik uitgaan tussen 17 okt en 14 nov. Laat het me alsjeblieft weten als AMP contact met je heeft opgenomen!

Hey @Thom2804 voor jou geldt hetzelfde als voor Aleksandr, ik verwacht stiekem dat PostNL je tussen 20 en 27 oktober een exacte datum laat weten, echter kan het zijn dat dit nu vertraagd is naar 3 - 17 november. Ik hoop dat mijn verwachting werkelijkheid wordt!

Bedankt voor je antwoord, ik zal het vanzelf wel zien, zal mooi zijn als je verwachting werkelijkheid wordt!

Zo te zien is je voorspelling uitgekomen @Marciano van Tele2 :D

Vandaag is mijn bestelling geüpdate met het volgende:
 

Nu alleen nog afwachten tot AMP met mij contact opneemt, is dus geen PostNL zoals jij wel dacht.

Zo te zien komt hij morgen al met PostNL, heb een mailtje gekregen dat er een nieuw pakketje naar mij toe komt, staat alleen geen naam bij, maar moet haast wel van Tele2 zijn aangezien ik niets anders via PostNL verwacht.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers, niet leuk om te horen dat je verkeerde informatie hebt ontvangen! Ik zie dat bij jouw bestelling inderdaad de status 'wachten op voorraad’ mist, dit betekent niet dat het toestel er dan wel is. Ik durf niet te zeggen waarom deze status mist in het systeem. Het door jou gekozen toestel heeft een verlenging van +1 week. De indicatie die je eerder hebt gekregen (tussen 10 en 17 okt) lijkt mij helemaal prima met de actuele levertijden. Echter door de verlenging kan het tot de 24e duren voordat je iets hoort. Let op: dit blijft een schatting, het kan altijd later, maar laten we er nu vanuit gaan. Kijk het nog even een weekje aan, ik heb goede hoop dat het dan helemaal goed komt.

Reputatie 7
Badge +12

Hi  @loyeve, it's true that there is no communication, while we wait for stock. I'm doing my best to give everyone an accurate indication of when to expect your phone. For you, I expect that PostNL will contact you between today and the 28th about the exact delivery date. Any moment now! Please let me know once they contacted you. 😊

Hey @Fredkwartet ik verwacht dat PostNL tussen 7 en 21 november contact met je opneemt voor de exacte bezorgdatum. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MuratY, ik weet dat je al lang wacht. Houd er rekening mee dat het door jou gekozen toestel 1 week verlenging heeft. Ga dus uit van de indicatie die ik je heb gegeven +1 week. Dat kan dus elk moment zijn tot de 28e, maar let op; het kan altijd langer duren, maar laten we daar nog niet vanuit gaan!

Hey @Milan.m, het klopt inderdaad dat er niet veel gecommuniceerd wordt, terwijl we op de voorraad wachten. Goed dat je dit topic hebt gevonden, ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik zie dat je jouw status sinds een half uur op afleverproces staat. Heb je van PostNL al een T&T ontvangen? Zo niet, dan verwacht ik dat je die elk moment krijgt. Laat je het me weten? 😅

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thom2804, thanks voor de update! Super om te horen dat m'n voorspelling is uitgekomen! Je liet me even schrikken, maar goed om te horen dat 'ie wel via PostNL komt. Als ik het systeem niet meer kon vertrouwen, had ik het ook niet meer geweten. Ik heb je T&T er ook even bij gepakt en ik zie dat je hem deze ochtend gaat ontvangen! 😍 Laat je het me weten als je hem daadwerkelijk in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 

Iemand die misschien weet of je bij AMP wanneer ze de telefoon komen brengen moet pinnen of kan je ook contant betalen? 

Hi @Marciano van Tele2 ,

zou je mij misschien ook een indicatie kunnen geven wanneer ik m’n telefoon kan verwachten ? 😄

ordernummer > 76569874

Alvast bedankt :) 

Hey @Marciano van Tele2 ,
Heb je voor mij misschien ook wat informatie van wanneer ik mijn bestelling zou kunnen verwachten?

Mijn order nummer is: 75699248
Alvast bedankt!

Hey @Thom2804, thanks voor de update! Super om te horen dat m'n voorspelling is uitgekomen! Je liet me even schrikken, maar goed om te horen dat 'ie wel via PostNL komt. Als ik het systeem niet meer kon vertrouwen, had ik het ook niet meer geweten. Ik heb je T&T er ook even bij gepakt en ik zie dat je hem deze ochtend gaat ontvangen! 😍 Laat je het me weten als je hem daadwerkelijk in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 

Hey @Marciano van Tele2 De telefoon is vanochtend inderdaad goed bezorgd! Ik was zelf helaas niet op het moment thuis, zat op kantoor amelijk maar mijn moeder die wel thuis was heeft hem zonder problemen aangenomen en gecontroleerd, ik heb hem vanavond helemaal ingesteld en werkt super fijn!
Nu alleen nog wachten tot mn hoesje en screenprotector morgen worden bezorgd! 😁

hey  @Marciano van Tele2 ik heb op 19-09 de iPhone 14 pro Max paars 256GB met ordernr: 75718020 besteld, vrienden van mij hebben het al ontvangen en later dan mij besteld. Kun je mij een update geven van mijn bestelling? Wanneer kan ik het verwachten?

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt