[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58405 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Ik heb mijn nieuwe iPhone 14 pro 128gb space black besteld op 5 december. 

Heb de T&T ontvangen en hij komt morgen, 4 januari, binnen.

 

Bedankt @Marciano van Tele2 voor het updaten en veel succes nog ;)

Hey @Dd1987, ja natuurlijk, met alle plezier! Geen reden om zenuwachtig te worden hoor. Ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 19 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik hoop dat je je nieuwe toestel snel in handen hebt! 😎

Ik heb hem geannuleerd. Net gebeld met de klantenservice en die geven aan de het 8 tot 10 weken wordt. Heb geen zin om nog langer te wachten. Koop hem wel bij coolblue ofzo. 

Hey @Dd1987, ja natuurlijk, met alle plezier! Geen reden om zenuwachtig te worden hoor. Ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 19 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik hoop dat je je nieuwe toestel snel in handen hebt! 😎

Ik heb hem geannuleerd. Net gebeld met de klantenservice en die geven aan de het 8 tot 10 weken wordt. Heb geen zin om nog langer te wachten. Koop hem wel bij coolblue ofzo. 

Net besteld bij Coolblue!! Komt morgen binnen!! Hoppa!! 😎😎😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @VTR @Thijs Lunenborg heel fijn om te horen, guys. Thanks voor het laten weten. Jullie jaar begint al goed! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dd1987 ik weet niet hoe ze bij 8-10 weken komen, want alle officiële levertijden gaan via dit topic en ik weet bijna zeker dat ‘ie tussen morgen en de 19e zou komen. Ik baalde al dat je hem net daarvoor had geannuleerd, maar wel fijn om te horen dat je hem nu al hebt! 😊

Hey @Dd1987 ik weet niet hoe ze bij 8-10 weken komen, want alle officiële levertijden gaan via dit topic en ik weet bijna zeker dat ‘ie tussen morgen en de 19e zou komen. Ik baalde al dat je hem net daarvoor had geannuleerd, maar wel fijn om te horen dat je hem nu al hebt! 😊


Hey @Marciano van Tele2 ,

Geen idee… ik vroeg nog of ze het zeker wist. Maar nee… de dame aan de lijn was er heilig van overtuigd dat het nog 2 weken langer zou duren. En daar had ik niet zo’n zin in… ik moet toch ergens vanuit gaan… Naja dan staat ie in de rij voor de volgende! Bedankt in ieder geval voor je reply!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Dd1987 geen dank! Jij ook bedankt voor het laten weten. Het belangrijkste is dat je het toestel in handen hebt. Ik hoop dat 'ie bevalt! 

Hey @Marciano van Tele2, zou jij mijn bestelling kunnen inzien wanneer ik 'm kan verwachten? 🙂 bestelnummer 78871970!  

Beste @Marciano van Tele2, zou je mij een update kunnen geven over mijn bestelling? Het bestelnummer is: 78958652. Alvast bedankt!😁

Hey @Dxrxi2012 met alle plezier! Ik zie dat de status van je bestelling sinds vanochtend op in afleverproces koerier staat. Ik zie nog geen T&T-nummer, dus mocht jij die ook nog niet hebben ontvangen, dan gok ik dat je die héél binnenkort ontvangt. Ik denk vandaag nog wel! Laat je het me weten als je hem hebt en weet wanneer je toestel wordt bezorgd? 😄

Hi Marciano! Lekker snel: vandaag binnen gekregen in minder dan 6 weken! Besteld op 2 december en 5 januari binnen. 🙏🏼 lucky me

Kan iemand vertellen wanneer die geleverd wordt? Ik zit al bijna aan de zes weken voor de gouden versie 256gb. Order 78123611 .

 

Gr, eefje

Hi @Marciano van Tele2 bedankt altijd voor de snelle reacties. Gister liep ik langs de apple store en die bleken de iPhone goud 256gb al op voorraad te hebben. Die kon ik gelijk meenemen dus heb daarom de bestelling geannuleerd maar neem dan wel een sim only bij jullie! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dxrxi2012 kijk, daar worden we blij van! Super nice om te horen, geniet ervan! 😎

Hoi @Leonie358 dat kan ik zeker! PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze je tussen 10 en 24 februari de Track & Trace sturen met de exacte bezorgdatum.

Hey @TomCZ jouw toestel zal bezorgd worden door AMP en ik verwacht dat ze tussen 14 en 28 februari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen.

Hi @Eefjestyl PostNL kan elk moment contact met je opnemen! Ik verwacht dat ze dit tussen vandaag en en de 12e doen. 

Het kan altijd iets langer duren, maar zoals jullie hierboven lezen kan het ook altijd sneller. Ik zou uitgaan van de uiterste indicatiedatum. Ik hoor graag van jullie als AMP en PostNL van zich hebben laten horen! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @nadechet ah, bedankt voor je berichtje en natuurlijk graag gedaan! Heel nice dat je hem direct hebt kunnen meenemen, en fijn dat je toch in onze Tele2-familie blijft. Geniet van je toestel en nog een hele fijne dag! 

Hi, 

 

ik heb op 3 december de goude iPhone 14 pro besteld. Heb je een update over de wanneer die geleverd word? 
 

bestelnummer 78174051

Reputatie 7
Badge +12

Hi @zprov ik geef je graag een indicatie! Ik verwacht dat PostNL tussen 31 jan en 14 februari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Het kan altijd later of eerder. Ik hoop natuurlijk het laatste. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen?

Hi, 

 

ik heb op 7 december de goude iPhone 14 pro 256gb besteld. Weet u wanneer die geleverd word? bestelnummer 78255484

Reputatie 7
Badge +12

Hey @flaviopimentell ik verwacht dat PostNL tussen vandaag en de 18e de Track & Trace naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Dat kan dus elk moment zijn! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen?😄

Hoi @Leonie358 dat kan ik zeker! PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze je tussen 10 en 24 februari de Track & Trace sturen met de exacte bezorgdatum.

 

Heb hem vandaag al ontvangen! 😱 thnx voor de update!

Reputatie 7
Badge +12

Wow, geweldig! @Leonie358 😁

Ik heb op 16 januari iPhone 14 pro paars besteld  bestelnummer: 79330990 wanneer kan ik deze verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @R.Gonzales, tof dat je voor de iPhone 14 Pro hebt gekozen! Ik heb even wat navraag moeten doen bij mijn collega's over de status van jouw bestelling. Vanwege een wijziging in het adres bij de bestelling, was er vermoeden van fraude, waardoor de bestelling werd geannuleerd. Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je begrijpt dat we dit hebben gedaan voor je eigen veiligheid. Zou je de verlenging opnieuw willen plaatsen? Dan komt het helemaal goed en dan heb je binnen no time je nieuwe toestel in handen!

Groetjes,

Marciano

Ow wat vervelend! hoe ziet het dan met het bedrag dat ik al had betaald want dat heb ik ook niet ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @R.Gonzales, de aanbetaling die je hebt gedaan ontvang je binnen 14 werkdagen terug op je rekening. Ik kan niet zien wanneer de bestelling precies is geannuleerd, dus ik kan je geen concrete datum geven, maar ik gok dat het rond 17-18 januari was, net na de bestelling. Laat je het me weten als je het geld terug hebt? Ik hoor het graag en hoop dat je het snel hebt!

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 14 FAQ.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.