[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58405 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Wanneer is de verwachting dat de werkelijke levertijden bekend worden en is al bekend hoeveel toestellen jullie krijgen?

Reputatie 7
Badge +12

Het is altijd afwachten hoeveel toestellen Apple uiteindelijk uitlevert en hoe snel ze backorder uit de fabricage kunnen krijgen. Dit toestel wordt wereldwijd geïntroduceerd,  dus het blijft altijd lastig om dit in te schatten. 

Is er al een update over de verwachte leverdatum? Ik heb mijn iPhone 14 pro silver 256gb meteen om 14:00 besteld toen het kon. En die levertijd van 16-09 is dat het moment dat ze verstuurd worden of kan je hem die dag ook al krijgen? 

Beetje onduidelijk allemaal wanneer hij nu precies komt. Niet fijn zo

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

ik heb 12-09-2022 de iPhone 14pro 128GB zwart besteld wat is de verwachte leverdatum hiervan?

Reputatie 1

Beste Johrich, je zegt “check snel of de wijziging ook invloed hebben op jouw toestel!”
Maar letterlijk IEDERE iphone op 2 na die beschikbaar zijn kunnen niet meer direct worden geleverd.
Vorig jaar hadden jullie ook al extreme vertragingen met pre-order leveringen. Waar gaat het mis bij jullie en is er een kans dat producten eerder dan de aangegeven levertijd van 4 tot 5 weken wordt geleverd?

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Letterlijk iedere telefoon is niet leverbaar op 2 1TB versies. Er is bijna geen communicatie en niet eens een kleine excuses. IK kan niet geloven dat jullie dit niet zagen aankomen deze week. Erg teleurgesteld in deze manier van communicatie van Tele2. 

 

Ik heb vorige week aan de telefoon besteld en hier werd mij verteld dat ik optijd was en waarschijnlijk gewoon vandaag geleverd zou krijgen. Ik snap dat er misschien wat mensen buiten de boot vallen, maar letterlijk alle orders? Een klein beetje uitleg zou misschien wat sympathie krijgen.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Letterlijk iedere telefoon is niet leverbaar op 2 1TB versies. Er is bijna geen communicatie en niet eens een kleine excuses. IK kan niet geloven dat jullie dit niet zagen aankomen deze week. Erg teleurgesteld in deze manier van communicatie van Tele2. 

 

Ik heb vorige week aan de telefoon besteld en hier werd mij verteld dat ik optijd was en waarschijnlijk gewoon vandaag geleverd zou krijgen. Ik snap dat er misschien wat mensen buiten de boot vallen, maar letterlijk alle orders? Een klein beetje uitleg zou misschien wat sympathie krijgen.

ik ben het hier helemaal mee eens.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @dolle3, op dit moment is dat 4-5 weken vanaf de datum dat je hebt besteld. Wij werken met de ´´First In, First Out´´ methode. Hopelijk heb jij je toestel snel binnen! 

Hi ​​​@TimWendt96, dat klopt inderdaad. Goed voor jou om te weten is dat wij werken met de ´´First In, First Out´´ methode. Het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen, mocht er iets wijzigen updaten wij dit topic natuurlijk meteen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd een nieuwe reactie achterlaten. 

Hi @iamrule, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden. 

Hi @iamrule, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden. 

Ja ik snap dat je nooit een ‘belofte’ maakt. Maar hetzelfde plaatje hierboven gaf aan ‘besteld op 09.09.2022 dan leveren wij waarschijnlijk 16.09.2022’. Wie zegt dat jullie nu wel binnen 4 weken leveren? Dit is precies de rare communicatie. Terwijl op het bestellingsoverzicht pagina al 2 dagen staat op ‘overgedragen aan AMP’. 

Natuurlijk ben ik enthousiast en wil ik mijn telefoon zo snel mogelijk hebben. Ik word ook niet boos als ik hem niet vandaag of morgen binnen heb, maar dit geeft teveel onzekerheid. Zeker als dit de enige manier is waarop jullie communiceren.

Reputatie 5
Badge +6

Ik snap je gevoel zeker, @iamrule. Echter kan ik hier niets aan veranderen op dit moment. We proberen zo open en transparant mogelijk met jullie te communiceren, zodra er een update is plaatsen wij dit meteen in het topic! Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, hoor ik het natuurlijk graag!

Reputatie 1

Hi ​​​@TimWendt96, dat klopt inderdaad. Goed voor jou om te weten is dat wij werken met de ´´First In, First Out´´ methode. Het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen, mocht er iets wijzigen updaten wij dit topic natuurlijk meteen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd een nieuwe reactie achterlaten. 
 

Wat kan ik precies verwachten van deze First In First Out methode? Want de eerste First In lading is ondertussen al op aangezien ik de iphone vandaag niet heb/ga ontvangen.

Wat bedoel je precies met “Het is voor ons ook altijd wachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen?
Het lijkt me toch dat jullie zien hoeveel pre-orders er deze week zijn binnen gekomen en hoeveel iphones jullie geleverd krijgen? Of bestellen jullie in het thema van Royal Club: ‘Doe maar een ladinkje?”

Ik ben het volledig met @iamrule eens dat er vrijwel geen communicatie is geweest deze week.
Beloftes zullen jullie niet hebben gemaakt, maar een update over de stand van zaken wat betreft het leveren van iphones blijft uit. Men moet via een forum erachter komen wanneer de iphones geleverd worden.
En precies zoals @iamrule zegt: ik word niet boos als ik hem vandaag of morgen niet heb, ‘nee’ is ook een antwoord. Maar de informatie “we weten niet hoeveel voorraad binnen komt” vind ik onacceptabel in het geval van een product van €1000+.

Ik heb op 13 september de mobiele telefoon Apple iPhone 14 Pro 256GB paars besteld.  wanneer kan ik ontvangen?

 

 

 

 

Yes heb hem binnen. 

Reputatie 1

Ook schandalig om te zien dat @Johrick van Tele2 wel de tijd neemt om reacties waar het goed gaat te liken. En reacties waar vragen worden gesteld over leveringen negeert.

 

Reputatie 7
Badge +12

Moderators kunnen op dit punt niet meer zien dan wat de status van klanten is in hun mijn.tele2 omgeving. Ze werken niet in het magazijn en krijgen echt niet een voorspelling van Apple die het mogelijk maakt om leveringen te garanderen of toe te zeggen. Dit soort wereldwijde introducties door Apple of Samsung gaat altijd gepaart met klanten die geluk hebben om het juiste model/kleur/geheugen grootte te bestellen die Apple al heeft gemaakt en dan aan Tele2 toewijst. 

De rest krijgt te maken met toestellen die.nog geproduceerd moeten worden en dan is het ook hopen dat er geen materiaal/chips tekort ontstaat.

Reputatie 1

Moderators kunnen op dit punt niet meer zien dan wat de status van klanten is in hun mijn.tele2 omgeving. Ze werken niet in het magazijn en krijgen echt niet een voorspelling van Apple die het mogelijk maakt om leveringen te garanderen of toe te zeggen. Dit soort wereldwijde introducties door Apple of Samsung gaat altijd gepaart met klanten die geluk hebben om het juiste model/kleur/geheugen grootte te bestellen die Apple al heeft gemaakt en dan aan Tele2 toewijst. 

De rest krijgt te maken met toestellen die.nog geproduceerd moeten worden en dan is het ook hopen dat er geen materiaal/chips tekort ontstaat.

Dat is allemaal prima Eric. Maar jaar in jaar uit hebben jullie met dit soort wereldwijde introducties te maken. Net als vorig jaar enorme achterstanden qua leveringen, trekken jullie daar geen lering uit?
Het updaten van klanten over hun levering zou het minste zijn wat jullie kunnen doen. En promoot dan ook niet met het feit dat mensen hun mobiel een week na pre-order kunnen ontvangen. 
Want daar kunnen jullie blijkbaar maar een paar gelukkige mee tevreden houden.
Daaraan toegevoegd, je gaat mij niet vertellen dat de iphone die ik recent heb besteld nog geproduceerd moet worden.

Reputatie 7
Badge +12

Jazeker. Apple heeft echt niet gewacht met de launch totdat alle te verkopen toestellen uit de fabricage in een magazijn liggen te ver-intresten. Daarom is de levertijd nu ook 4-5 weken. Na productie worden ze per vliegtuig verzonden , ingeklaard en dan zo snel mogelijk geleverd worden. 

Reputatie 1

Hoe zit het dan met de modellen die 4-6 weken of 2-3 weken levertijd hebben?
Die kunnen minder snel en sneller worden gemaakt dan de modellen die 4-5 weken levertijd hebben?
Lijkt me dat als de voorraad op is, dat de andere modellen evensnel gemaakt worden? Of kunnen de gouden modellen tweemaal zo snel geproduceerd worden?

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Reputatie 1

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Dat is heel fijn om te horen @CassandraOostrom .
Wel heel apart, en nog vreemder voor mij dan, aangezien @Johrick van Tele2 het heeft over First In First Out principe. Ik heb mijn iPhone namelijk vorige week zaterdag besteld en deze is dus nog niet binnen.

Reputatie 6
Badge +4

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Dat is heel fijn om te horen @CassandraOostrom .
Wel heel apart, en nog vreemder voor mij dan, aangezien @Johrick van Tele2 het heeft over First In First Out principe. Ik heb mijn iPhone namelijk vorige week zaterdag besteld en deze is dus nog niet binnen.


Hoi Tim, 

dit heeft te maken met of jouw iPhone op voorraad is. Misschien heb je een andere kleur besteld of een andere opslag grote

 

Reputatie 1

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Dat is heel fijn om te horen @CassandraOostrom .
Wel heel apart, en nog vreemder voor mij dan, aangezien @Johrick van Tele2 het heeft over First In First Out principe. Ik heb mijn iPhone namelijk vorige week zaterdag besteld en deze is dus nog niet binnen.


Hoi Tim, 

dit heeft te maken met of jouw iPhone op voorraad is. Misschien heb je een andere kleur besteld of een andere opslag grote

 

Ja dat begrijp ik Jacco.
Dat is nu dan even de vraag.

Reputatie 1

Helemaal top, 9-9 de paarse 128GB besteld en 17-9 binnen gekomen!