[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hallo @Marciano van Tele2

Ik heb op 3-12-2022 mijn toestel besteld. Kan ik een indicatie krijgen over de levertijd?Ordernummer 78171798.

Alvast bedankt.

Hoi, ik heb mij iphone 14 pro op 17 november besteld met ordernummer 77599081. Wanneer kan ik hem verwachten in huis te hebben?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @YoelleG volgens de T&T kun je hem vanmiddag verwachten! Laat je het me weten als ‘ie is bezorgd? 😍

Hi @Stardust9935 Ik verwacht dat AMP tussen 29 dec en 12 januari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey ​​​​guys, op dit moment kan ik jullie bestellingen niet volledig inzien. Geen idee waarom, dus ik zal het op een later moment nog een keer proberen. Op basis van jullie toestel en besteldatum de indicaties:

@Dd1987 ik verwacht dat je tussen 5 en 19 januari meer info van PostNL/AMP ontvangt!

@VTR ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari meer info van PostNL/AMP ontvangt!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @hnzs because of the longer delivery time for your device, I expect you to receive it between Dec 27 - Jan 10. There’s always a chance that you will receive it sooner, but I wouldn’t assume that.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Thijs Lunenborg sorry, ik bedoel 5 november! De indicatie blijft hetzelfde.

Hey @YoelleG volgens de T&T kun je hem vanmiddag verwachten! Laat je het me weten als ‘ie is bezorgd? 😍

Hi @Stardust9935 Ik verwacht dat AMP tussen 29 dec en 12 januari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Ik heb hem inderdaad vandaag ontvangen! Erg blij mee! Bedankt :)

Hi @Marciano van Tele2 

Ik heb mijn Iphone 14 pro 256gb goud op 5 december besteld met ordernummer 78208432. Toen stond er dat het 1-2 weken zou duren. Het is inmiddels weer uitgesteld. Ik heb momenteel ook geen telefoon. Wanneer kan ik hem verwachten in huis te hebben?

 

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Bjorn Zwennicker 

Hi hi,

zou je een schatting kunnen geven wanneer mn bestelling binnenkomt? 
77887421

 

thanks!

Hallo, ik heb een gouden 256 GB besteld op 30-11, zou jij kunnen nakijken wanneer deze geleverd gaat worden. Order; 78064291

 

 

Hey goedemiddag, enig idee wanneer ik mij IPhone 14 Pro kan verwachten. Besteldatum verandert regelmatig. Gaat om order: 77828836

alvast bedankt!

groet, Willem

Reputatie 7
Badge +12

De besteldatum veranderd niet, die heb jij al gedaan. De levertijd kan wel veranderen afhankelijk van het aantal toestellen wat Apple aan een provider levert. Zie ook de FAQ in de openingspost:

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Verberg inhoud

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bjrz ik verwacht dat AMP hem tussen 2 en 16 januari bezorgd. Ik hoop dat je hem eerder hebt - de kans is klein, maar hij is er wel, maar je kunt het beste van 16 januari uitgaan.

Hi @Juuuul jouw toestel wordt bezorgd door PostNL en ik gok dat ze je tussen 7 en 21 januari de T&T sturen.

Hey @Joeymolegraaf AMP bezorgt jouw toestel en ik verwacht dat je tussen 28 dec en 11 januari de bezorgafspraak kunt inplannen!

Hoi @willemr voor jou verwacht ik dat PostNL tussen 5 en 19 januari de exacte bezorgdatum laat weten d.m.v. de T&T.

Laten jullie het me weten als PostNL/AMP contact met jullie heeft opgenomen? Ik hoor het graag! 😄

 

Hi @Marciano van Tele2 ,

Het zal geen onbekende vraag zijn 😉, maar..

Heb jij toevallig voor een bestelupdate voor mij. De 14 pro heb ik op 5december besteld. BestelNummer: 78185777

 

alvast bedankt!

 

 

met vriendelijke groet,

Timo Choufoer 

Hey @Marciano van Tele2 kan je even checken of mijn bestelling al bijna binnenkomt? Ik heb het namelijk op 25-11-2022 》bestelt, dus inmiddels al 4 weken geleden.

 

Iphone 14 pro 128gb spacezwart

Bestelnummer: 77894358

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Tchoufoer als ik een euro kreeg elke keer dat ik die vraag kreeg… 😉 Ik kijk graag met je mee. PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik gok dat ze tussen 1 en 15 januari de T&T opsturen met de exacte bezorgdatum. Het kan altijd iets later, maar ook zeker eerder zijn. Ik hoop uiteraard dat laatste!

Hey @Arda.dkl ik zie het inderdaad. PostNL kan elk moment contact met je opnemen. Ik verwacht tussen vandaag en 6 januari. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag!

Voor nu alvast fijne feestdagen allebei! 🎄

@Marciano van Tele2 alright thanks! Nog een vraag: ik zie hierboven mensen (Arda.dkl) met dr zelfde bestelling, Iphone 14pro spacezwart die de telefoon hebben besteld op de zelfde dag als dat ik hem heb besteld: 25 november. 
de schatting is echter dat mijn telefoon 2 weken later aankomt. 
Waardoor kan er zoveel verschil in levertijd zijn? 

 

Thanks en fijne feestdagen!

Hi @Marciano van Tele2,

16 november heb ik de Iphone 14 Pro 128 gb Zwart besteld. Ik lees dat sommige mensen later hebben besteld en binnenkort binnenkrijgen. Kan dat kloppen? 

Wil je voor mij nakijken, waar mijn order is? Ik heb nog geen informatie of T&T.
Ordernummer: 77565237

 

Alvast bedankt!

Hey @Marciano van Tele2, ik zag dat een aantal mensen al bericht hadden gekregen rond de zelfde datum. Heb ik misschien ook zo’n geluk? Zou fijn zijn als je misschien het kan checken nu met alle veranderde info

 

Bestel nummer:  77771663

iPhone 14 Pro Zwart 128GB 

Hi @Marciano van Tele2 , 

Zou je een update kunnen geven van de lever tijd van mijn bestelling met nummer 78179565. 

Dank je wel alvast! 

Vriendelijke groet, Rianne 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Juuuul dankje, ik hoop dat jij ook een fijne Kerst hebt gehad! Scherp van je, ik zie dat ik verkeerd heb gekeken.

@Arda.dkl de juiste indicatie voor jou is tussen 6 en 20 januari! Ik denk dat ik naar een model heb gekeken met 4-6 weken levertijd. Mijn excuses!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rachelcederpark ik zie dat je hem inmiddels hebt ontvangen, de middag nadat je de reactie hebt geplaatst! Precies op tijd voor kerst en ik wens je er veel plezier mee! 😍

Hey @weste617 ik gok dat AMP tussen 4 en 18 januari de bezorgafspraak met je inplant. Het kan altijd later, maar zeker ook eerder. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord?

Hi @R.Ricky met alle plezier! Jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 1 en 8 januari contact met je opnemen om de bezorging in te plannen. Jouw nieuwe jaar gaat dus goed beginnen! 

Hoi @Marciano van Tele2 , 

Zou je ook een update kunnen geven over de levertijd van mijn bestelling? Het bestelnummer is 78507985.

Met vriendelijke groet, Jan

Hey @rachelcederpark ik zie dat je hem inmiddels hebt ontvangen, de middag nadat je de reactie hebt geplaatst! Precies op tijd voor kerst en ik wens je er veel plezier mee! 😍

Hey @weste617 ik gok dat AMP tussen 4 en 18 januari de bezorgafspraak met je inplant. Het kan altijd later, maar zeker ook eerder. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord?

Hi @R.Ricky met alle plezier! Jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 1 en 8 januari contact met je opnemen om de bezorging in te plannen. Jouw nieuwe jaar gaat dus goed beginnen! 

 

Kijk, dat klinkt goed, dank je wel! Alvast een mooi 2023! Vriendelijke groet, Rianne 

@Marciano from Tele2  Hi Marciano, could you indicate the delivery time of my order 77880870

Thank you so much!

Best,

Kerem