[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @sssoumie voor jou geldt hetzelfde als voor jesse. Ik verwacht dat je tussen vandaag en de 28e de bezorgafspraak kunt maken. Ik zou uitgaan van de 28e, maar het kan elk moment zijn! 

Ik heb zojuist mijn bezorgafspraak ingepland maar dat is pas op 12 januari, bijna een maand. Dat betekent dat m'n telefoon ergens in een magazijn voor een maand ligt te verstoffen, is niet gewoon mogelijk om de telefoon op te halen. Ik heb namelijk geen zin om een maand te wachten voordat mijn telefoon in een busje wordt gestopt waarvoor ik de hele dag thuis moet zijn. 

Ik heb zojuist mijn bezorgafspraak ingepland maar dat is pas op 12 januari, bijna een maand. Dat betekent dat m'n telefoon ergens in een magazijn voor een maand ligt te verstoffen, is niet gewoon mogelijk om de telefoon op te halen. Ik heb namelijk geen zin om een maand te wachten voordat mijn telefoon in een busje wordt gestopt waarvoor ik de hele dag thuis moet zijn. 

Jeeetje wat een slechte service! Niet normaal hoe lang je dan al met al moet wachten op een nieuwe telefoon!

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets veranderd is. 

Op 24-11 mijn iphone 13 pro max besteld en vandaag een bezorgafspraak voor 8 januari kunnen plannen👍🏻

Op 24-11 mijn iphone 13 pro max besteld en vandaag een bezorgafspraak voor 8 januari kunnen plannen👍🏻

Ondertussen kunnen aanpassen naar 4 januari💪🏼

Hoi, 

Ik heb zojuist een bezorgafspraak gemaakt. Dit heb ik echter pas voor 13 januari kunnen doen. Dat betekend dat ik 2 maanden moet wachten op de nieuwe telefoon. Ik was van de levertijd uitgegaan zoals deze hier staat beschreven. Als ik dit had geweten had ik besteld bij een andere provider.

 

Nu zie ik in het lijstje dat ze direct leverbaar zijn. Kan ik het toestel niet eerder in ontvangst nemen? Hoe kan het dat ik voor 13 januari pas een afspraak kan plannen als ze nu direct leverbaar zijn? Ik kan de bezorgafspraak niet verplaatsen naar eerder. 

Groeten. 

Gisteren inderdaad ook een bezorg afspraak kunnen maken voor 16/01/2021 (!!!!). Hoe kan het dat ik alsnog een maand moet wachten voordat mijn telefoon binnen komt, terwijl ik in de tabel zie dat die dorect leverbaar is…? In totaal dus 2 maanden mee bezig om mijn nieuwe iPhone in handen te krijgen. Lol is er nu wel een beetje van af…

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allen, goed om te horen dat jullie allemaal een bezorgafspraak ingepland hebben. Ik snap dat het nog even wachten is. De toestellen zijn direct leverbaar, omdat ze op voorraad zijn. Echter komen we nu bij de bezorging. Door de huidige drukte bij onze bezorgers zijn deze wachttijden een stuk langer dan normaal. Het is ook inderdaad niet mogelijk om het toestel op te halen. Ik had het ook graag anders gezien, maar ik geef deze feedback absoluut door. 

@Marciano van Tele2 , dank voor uw reactie.

Ik vraag mij echter wel af waarom dit niet van te voren gemeld word, zo kan er toch niet met klanten om worden gegaan? Er word informatie achtergehouden. Tijdens het verlengen/bestellen stond er bij het toestel alleen dat de levertijd 4-6 weken betreft. Hier word niet gesproken over levering problemen waardoor het een maand langer duurt.

 

De levering problemen zouden al bekend moeten zijn omdat ik anders niet een maand na bestellen pas de mogelijkheid krijg om een bezorgafspraak te maken. 

 

Ik overweeg het om overstappen naar een andere provider op deze manier. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @FK2

 

Laat ik vooropstellen dat wij zo transparant en zo snel mogelijk willen communiceren met jullie, echter is het de laatste tijd zo druk geweest bij de bezorgdiensten (mede doordat alle waardevolle toestellen uit alle winkels van de telecomproviders zijn gehaald). Natuurlijk hoop ik dat jij snel kan genieten van je toestel! Mocht er nog iets zijn, trek dan aan de bel! 😄

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee

 

Hi! Als het toestel is overgedragen aan AMP is het aan hun om jou op de hoogte te stellen, je hoort hier als het goed is zo snel mogelijk over! Mocht je nog niets hebben ontvangen, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met je mee! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...

Reputatie 5
Badge +6

Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...

 

Ik snap dat je het toestel zo snel mogelijk in huis wilt hebben, in dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met AMP. Zij zijn hier namelijk verantwoordelijk voor en kunnen jou hiermee helpen. 😉

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Reputatie 1

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, de beste wensen!

De levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Dit keer is er alleen iets voor de 'Zilver’ 128GB aangepast. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.