[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Ohh dan hoop ik dat volgende week mijn tel binnen krijg 13 okt besteld 😍

Hoor graag of je iets hebt gehoord aankomende week! Ik heb mijne namelijk 11 oktober besteld

Dat zal ik doen! Hopelijk krijg je snel bericht want anders moet ik ook nog langer wachten 🙈..

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, allereerst heel tof om te lezen dat veel van jullie een bezorgafspraak hebben gemaakt en dat jullie elkaar laten weten wanneer jullie deze mail hebben ontvangen i.c.m. je besteldatum!

Hier even een update: De laatste levertijden update die wij hebben ontvangen was op 1 november en ik verwacht vandaag of in ieder geval deze week weer een update te hebben voor meer duidelijkheid. Wacht deze update even af. We plaatsen een reactie als deze is gedaan. Mocht je dan nog vragen hebben over een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling, dan geef ik deze graag. :smile:

Hey guys, allereerst heel tof om te lezen dat veel van jullie een bezorgafspraak hebben gemaakt en dat jullie elkaar laten weten wanneer jullie deze mail hebben ontvangen i.c.m. je besteldatum!

Hier even een update: De laatste levertijden update die wij hebben ontvangen was op 1 november en ik verwacht vandaag of in ieder geval deze week weer een update te hebben voor meer duidelijkheid. Wacht deze update even af. We plaatsen een reactie als deze is gedaan. Mocht je dan nog vragen hebben over een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling, dan geef ik deze graag. :smile:


Of jullie houden je bewust van de domme of snappen de vragen niet. De tabel van 1 november klopt niet. 
 

zoals ik een aantal dagen geleden al vroeg, wanneer wordt mijn specifieke toestel geleverd, besteld op 14 oktober.

 

Het lijkt wel heel erg op bewuste dwaling met onrealistische levertijden om klanten te trekken om vervolgens alle vragen te ontwijken. Apple communiceert op haar website heel duidelijk over leertijden. Hoe kan Tele2 nou zo de mist in gaan?

Hey guys, allereerst heel tof om te lezen dat veel van jullie een bezorgafspraak hebben gemaakt en dat jullie elkaar laten weten wanneer jullie deze mail hebben ontvangen i.c.m. je besteldatum!

Hier even een update: De laatste levertijden update die wij hebben ontvangen was op 1 november en ik verwacht vandaag of in ieder geval deze week weer een update te hebben voor meer duidelijkheid. Wacht deze update even af. We plaatsen een reactie als deze is gedaan. Mocht je dan nog vragen hebben over een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling, dan geef ik deze graag. :smile:

Graag zou ik de verwachtte levertijd willen weten van een op 22 oktober bestelde pro Max grey 

 

9 oktober de 13 pro max graphite 128GB besteld, ik heb nog geen mail ontvangen 😑 HOEEDANN?

Vroeg me af wanneer ik mijn telefoon kan verwachten als ik de bestelling 22okt heb gemaakt, het gaat om een iPhone 13 pro max, zwart, 256GB :grin:

Alvast dank voor meer duidelijkheid :)

Gisteren maar gebeld… niemand kan duidelijkheid geven. 
Mega apart dat ze bij de telefoonwinkels en de mediamarkt voor het oprapen liggen, en iedereen om mij heen daar zo een telefoon kan ophalen.

En wij maar wachten 🤷🏽‍♀️

 

Gisteren maar gebeld… niemand kan duidelijkheid geven. 
Mega apart dat ze bij de telefoonwinkels en de mediamarkt voor het oprapen liggen, en iedereen om mij heen daar zo een telefoon kan ophalen.

En wij maar wachten 🤷🏽‍♀️

 

Kan je ze bij de mediamarkt gewoon halen dan?

Wanneer had jij ook alweer besteld en welke tel?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

Gisteren maar gebeld… niemand kan duidelijkheid geven. 
Mega apart dat ze bij de telefoonwinkels en de mediamarkt voor het oprapen liggen, en iedereen om mij heen daar zo een telefoon kan ophalen.

En wij maar wachten 🤷🏽‍♀️

 

Kan je ze bij de mediamarkt gewoon halen dan?

Wanneer had jij ook alweer besteld en welke tel?

Mijn broertje heeft er van de week daar eentje gehaald. En een vriendin van mij liep een telefoon winkel in en kon een week later haar telefoon krijgen..

Gisteren maar gebeld… niemand kan duidelijkheid geven. 
Mega apart dat ze bij de telefoonwinkels en de mediamarkt voor het oprapen liggen, en iedereen om mij heen daar zo een telefoon kan ophalen.

En wij maar wachten 🤷🏽‍♀️

 

Kan je ze bij de mediamarkt gewoon halen dan?

Wanneer had jij ook alweer besteld en welke tel?

Mijn broertje heeft er van de week daar eentje gehaald. En een vriendin van mij liep een telefoon winkel in en kon een week later haar telefoon krijgen..

Mmmm en indd wij maar wachten

Er werd maandag aangeboden om specifiek in te zoomen op bestellingen. Ik heb hier meerdere keren tevergeefs om gevraagd.

 

Uitleg over de vertraging komt er ook niet. Het meest vervelende is dat er ook geen alternatief wordt aangeboden. Denk aan meer geheugen of andere kleuren wat sneller leverbaar is.

 

heel apart om 2 jaar in zee te gaan met een bedrijf waarbij op voorhand al geen service te vinden is. Als er geen antwoord komt annuleer ik de hele zooi.

iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld op 11 oktober. Wanneer kan ik hem verwachten. Het duurt echt veel te lang

Reputatie 7
Badge +12

 Hey @Ramon90   ik heb inderdaad aangeboden om jullie bestellingen op te zoeken voor een zo accuraat mogelijke levertijd en dat ga ik dus ook doen. Iets later dan ik zelf had gewild i.v.m. drukte. Mijn excuses hiervoor, maar ik ben er nu!

​Voor iedereen: de levertijden blijven een schatting. Naar mijn ervaring door alle berichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen, kan ik zeggen dat je uit mag gaan van de uiterste levertijd vanaf moment van je bestelling en de bevestiging hiervan. Ik heb veel berichtjes mogen ontvangen vanuit de Community waarbij de meeste klanten op de ‘laatste’ dag van de totale levertijd de mail kregen om een bezorgafspraak te maken. Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je iets langer moet wachten, maar nogmaals, ik geef iedereen met alle plezier een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling. 😊

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Ik snap dat dit geen ideale situatie is, maar ik hoop dat ik hiermee toch iets meer duidelijkheid heb gecreëerd over de langere levertijden.

Ik doe m’n best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden, het kan soms alleen even duren, maar geen zorgen. Mocht je nieuw bij ons zijn, stuur me dan gerust een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Met deze gegevens kan ik je bestelling erbij pakken. Voor al bestaande klanten is het invullen van je 06-nummer in je profiel genoeg voor mij om de bestelling erbij te pakken.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @hylander goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je op 11 oktober je bestelling hebt gedaan. Nu zie ik dat de levertijd voor dit toestel op 4-6 weken staat. Met de huidige drukte bij AMP kun je de bezorgafspraak verwachten op of rond 22 november. Dit zou dan precies 6 weken zijn en naar mijn ervaring ontvangen veel klanten de mail op die 'laatste’ dag. Nu zijn er ook wat klanten die hun toestel eerder hebben ontvangen en ik hoop natuurlijk dat dit bij jou ook het geval zal zijn! 

@Ramon90 Zou jij me een DM willen sturen met je postcode + huisnummer en ordernummer? Dan pak ik je bestelling er gelijk bij!

@Samvdbeek Hey Sam, zou jij je 06-nummer in je profiel willen invullen? Hiermee kan ik je bestelling erbij pakken. Is dit je eerste bestelling bij ons? Stuur me dan even een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ralph1976 goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld! Ik zie inderdaad je bestelling op 22 oktober. Volgens de tabel is de levertijd 4-6 weken. Ik verwacht dat je op 3 december een bezorgafspraak kunt maken. Ook voor jou hoop ik dat je, net als sommige klanten, eerder aan de beurt bent! :fingers_crossed_tone2:

Hoi @Torp zoals bij Ralph, geldt ook voor jouw toestel de 4-6 weken levertijd. Ik verwacht dat je tussen nu en volgende week zondag de 21e de bezorgafspraak kunt maken. Ik snap dat je al even wacht, maar ik weet zeker dat je nieuwe toestel het straks waard zal zijn. 

Als jullie de bezorgafspraak hebben kunnen maken, laat het me dan ook zeker weten. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @spoortvliet Wil je je 06-nummer in je profiel zetten? Of stuur me even een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Dan pak ik je bestelling erbij! :smile:

Hi @M4N0UK voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 12 en 26 november een bezorgafspraak kunt maken. Ik hoop dat mijn bericht hierboven meer duidelijkheid geeft over de situatie en de langere levertijden. Ik hoop echt van harte dat je jouw toestel z.s.m. mag ontvangen! 

Hey @spoortvliet Wil je je 06-nummer in je profiel zetten? Of stuur me even een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Dan pak ik je bestelling erbij! :smile:

Hi @M4N0UK voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 12 en 26 november een bezorgafspraak kunt maken. Ik hoop dat mijn bericht hierboven meer duidelijkheid geeft over de situatie en de langere levertijden. Ik hoop echt van harte dat je jouw toestel z.s.m. mag ontvangen! 

Nou marciano, bedankt dat je mijn bestel datum hebt opgezocht en daar 4-6 weken bij op hebt geteld. Maar zo ver was ik zelf ook al wel. 👍

 

Hey @spoortvliet Wil je je 06-nummer in je profiel zetten? Of stuur me even een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Dan pak ik je bestelling erbij! :smile:

Hi @M4N0UK voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 12 en 26 november een bezorgafspraak kunt maken. Ik hoop dat mijn bericht hierboven meer duidelijkheid geeft over de situatie en de langere levertijden. Ik hoop echt van harte dat je jouw toestel z.s.m. mag ontvangen! 

Nou marciano, bedankt dat je mijn bestel datum hebt opgezocht en daar 4-6 weken bij op hebt geteld. Maar zo ver was ik zelf ook al wel. 👍

 

Hey @Marciano van Tele2 kan jij ook voor mij kijken?

Reputatie 7
Badge +12

@M4N0UK Je zei dat niemand je duidelijkheid kon geven, dus ik dacht dat doe ik dan even. :sweat_smile:  Meer dan de verwachtte levertijden kan ik je niet geven, ik kan de gegevens van AMP niet inzien. Als ik dit wel kon had ik het uiteraard gedaan.

@Brandon19 Jazeker, je hebt een DM terug! :smile:

@M4N0UK Je zei dat niemand je duidelijkheid kon geven, dus ik dacht dat doe ik dan even. :sweat_smile:  Meer dan de verwachtte levertijden kan ik je niet geven, ik kan de gegevens van AMP niet inzien. Als ik dit wel kon had ik het uiteraard gedaan.

@Brandon19 Jazeker, je hebt een DM terug! :smile:

@Marciano van Tele2 dat snap ik niet want AMP gaf aan dat hun geen toestellen hebben maar dat jullie ze krijgen en afhankelijk van Tele2 zijn? Of klopt dat niet 

 

bedankt voor je berichtje 😀

Op 18 oktober de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 256GB besteld en afgelopen dinsdag de afspraak kunnen maken voor 20 November. 😎

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

 

Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

 

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! :grinning:

Op 18 oktober de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 256GB besteld en afgelopen dinsdag de afspraak kunnen maken voor 20 November. 😎

Nice! Ik heb 22 oktober besteld , hopelijk betekent dat dat ik over 4 dagen bericht krijg 🤩  alvast veel plezier er mee ! Vraagje : had je ook eerdere bezorg opties of was 20 november de eerste mogelijkheid die jij kon kiezen?

Heb 11 oktober besteld en heb eindelijk een afspraak kunnen maken!