[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

What is the expected delivery date for Order dated 24-September for Iphone 13 Pro Max Gold (256GB)? Is it possible this week?

Hey @Joa00 welk toestel heb je precies besteld? Als je al 3 weken wacht, dan verwacht ik dat je binnenkort wel een mail van AMP zal ontvangen. 

@Michelleke Hoi, neehoor, als het goed gaat dan zou je jouw nieuwe toestel binnen 3-4 weken moeten ontvangen. Zolang de levertijd op 3-4 weken staat, wacht je niet langer dan klanten die eerder hebben besteld. Uiteraard zijn klanten die eerder hebben besteld, eerder aan de beurt. 

Ik heb vandaag gemerkt dat AMP weer een aantal klanten heeft gemaild voor een bezorgafspraak, waarbij de klanten keurig in die 3-4 weken zaten, dus ik verwacht ook zeker dat jullie het toestel binnen de verwachtte tijd zullen ontvangen. :blush:

Dag ,

heb een zwarte 128 gb 13 pro Max. 

Hey @Joa00 welk toestel heb je precies besteld? Als je al 3 weken wacht, dan verwacht ik dat je binnenkort wel een mail van AMP zal ontvangen. 

@Michelleke Hoi, neehoor, als het goed gaat dan zou je jouw nieuwe toestel binnen 3-4 weken moeten ontvangen. Zolang de levertijd op 3-4 weken staat, wacht je niet langer dan klanten die eerder hebben besteld. Uiteraard zijn klanten die eerder hebben besteld, eerder aan de beurt. 

Ik heb vandaag gemerkt dat AMP weer een aantal klanten heeft gemaild voor een bezorgafspraak, waarbij de klanten keurig in die 3-4 weken zaten, dus ik verwacht ook zeker dat jullie het toestel binnen de verwachtte tijd zullen ontvangen. :blush:

Aah ok dankjewel! 

Hey, ik heb mijn telefoon op 25-09 al besteld en wacht nu ondertussen al bijna 3 weken. Wanneer krijg je een mail om een bezorg datum af te spreken? Want deze lijkt maar niet binnen te komen. 
 

Ps: ik heb een blauwe iphone 13 pro Max besteld met 128 gb geheugen. Op 25-09-

Ik weet niet of het komt omdat ik nu een reactie heb. Maar zojuist een afspraak kunnen maken dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Top. 

Hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Hey @Ron B , wat geweldig om te horen dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik ben echt blij om te horen dat het dus nog voor vrijdag gaat lukken. Nogmaals veel sterkte met de operatie, gaat ook helemaal goed komen. Ik hoop dat je tijdens het herstellen veel plezier gaat hebben van je nieuwe iPhone 13! :blush:

Dank je. Gaat vast goed komen met de operatie. Nieuwe knie. Dus voorlopig niet mobiel maar gelukkig wel een nieuwe mobiel 😉

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

ik heb mijn telefoon 23 dagen geleden besteld en nog steeds niet binnen, wat is dat voor onzin zo lang op een telefoon wachten.  ik loop een maand rond met een kapotte telefoon die half werkt. me geduld begint nu wel op te raken. ik dacht ik pre order dan krijg ik hem snel…… dus hoe zit het nou met bestelling????

Ik heb vandaag mijn 3 weken gevierd. Gelukkig is mijn oude telefoon nog prima te gebruiken.  Zou nu toch wel de nieuwe telefoon willen ontvangen. Helaas heeft Tele2 de beste aanbieding dus ik wacht nog maar even. Hoop dat het het waard is,

gert

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast. In de tabel vind je de meest actuele levertijden.

Wanneer weer een update is dan laten we het weer direct weten!

Wat zitten jullie nou de hele tijd schijnheilig over dat AMP mailtje te murmelen… ik verwacht gewoon netjes een mail van jullie met de verwachte levertijd na het kopen van een telefoon… en dan ons alleen dit nietszeggende kut tabelletje sturen met een forum waarbij jullie de helft privé beantwoorden… op die manier kunnen we hier natuurlijk geen gesprek voeren als de helft van de reacties niet zichtbaar zijn... Het is een schande hoe jullie mensen hun geld hebben afgetroggeld en dan nog doen alsof er niks aan de hand is en dat we dit hadden kunnen weten... jullie weten net zo goed als wij wat voor n vies spelletje dit is geweest met "leverbaar vanaf" jullie hebben t gewoon laten blijken dat je de nieuwe iPhone bij jullie kon pre orderen! Ik heb hem nog voordat hij bij de Apple store lag bij jullie "gepreorderd" en nog steeds niks binnen terwijl ik hem destijds gewoon bij de Apple winkel kon kopen of bij een andere provider. Jullie hebben bewust niet op de site gezet dat je een aantal weken moest wachten omdat jullie 0 voorraad hebben en kom nu niet weer met een schijnheilige reactie ik hoop dat dit voor vele klanten het laatste abonnement bij Tele2 is... voor mij in ieder geval wel ik betaal nog liever een paar euro per maand meer dan dat ik nog langer met deze nep provider te maken heb! Bah!!!

Wat zitten jullie nou de hele tijd schijnheilig over dat AMP mailtje te murmelen… ik verwacht gewoon netjes een mail van jullie met de verwachte levertijd na het kopen van een telefoon… en dan ons alleen dit nietszeggende kut tabelletje sturen met een forum waarbij jullie de helft privé beantwoorden… op die manier kunnen we hier natuurlijk geen gesprek voeren als de helft van de reacties niet zichtbaar zijn... Het is een schande hoe jullie mensen hun geld hebben afgetroggeld en dan nog doen alsof er niks aan de hand is en dat we dit hadden kunnen weten... jullie weten net zo goed als wij wat voor n vies spelletje dit is geweest met "leverbaar vanaf" jullie hebben t gewoon laten blijken dat je de nieuwe iPhone bij jullie kon pre orderen! Ik heb hem nog voordat hij bij de Apple store lag bij jullie "gepreorderd" en nog steeds niks binnen terwijl ik hem destijds gewoon bij de Apple winkel kon kopen of bij een andere provider. Jullie hebben bewust niet op de site gezet dat je een aantal weken moest wachten omdat jullie 0 voorraad hebben en kom nu niet weer met een schijnheilige kut reactie ik hoop dat dit voor vele klanten het laatste abonnement bij Tele2 is... voor mij in ieder geval wel ik betaal nog liever een paar euro per maand meer dan dat ik nog langer met deze nep provider te maken heb! Bah!!!

En heb je hoop ook niet gevestigd op het moment dat je HET mailtje krijgt van AMP. Het reserveren gaat prima. Alleen mogen de bezorgers wellicht niet langer dan 1 minuut over een levering doen. Ik heb netjes aangegeven dat ik in een appartementencomplex woon. Daarop zou ik worden gebeld.

Nou, 2 keer overgegaan. Voor de zekerheid toch gelijk naar beneden gelopen, maar de bezorger was al weg. Ga zoeken op internet, maar ook hier op het forum, naar klachten over AMP. Dan vraag je je af waarom Tele2 met een dergelijke partij in zee gaat.

Ik heb voor morgen een nieuwe afspraak ingepland. Als dat weer op dezelfde manier gaat dan steekt AMP of Tele2 die telefoon maar daar waar het licht nooit schijnt. Dan zal ik de order en mijn abonnementen bij Tele2 opzeggen vanwege wanprestatie. En dat ik dan via een andere provider alsnog 3 weken langer moet wachten neem ik maar voor lief.

Wat zitten jullie nou de hele tijd schijnheilig over dat AMP mailtje te murmelen… ik verwacht gewoon netjes een mail van jullie met de verwachte levertijd na het kopen van een telefoon… en dan ons alleen dit nietszeggende kut tabelletje sturen met een forum waarbij jullie de helft privé beantwoorden… op die manier kunnen we hier natuurlijk geen gesprek voeren als de helft van de reacties niet zichtbaar zijn... Het is een schande hoe jullie mensen hun geld hebben afgetroggeld en dan nog doen alsof er niks aan de hand is en dat we dit hadden kunnen weten... jullie weten net zo goed als wij wat voor n vies spelletje dit is geweest met "leverbaar vanaf" jullie hebben t gewoon laten blijken dat je de nieuwe iPhone bij jullie kon pre orderen! Ik heb hem nog voordat hij bij de Apple store lag bij jullie "gepreorderd" en nog steeds niks binnen terwijl ik hem destijds gewoon bij de Apple winkel kon kopen of bij een andere provider. Jullie hebben bewust niet op de site gezet dat je een aantal weken moest wachten omdat jullie 0 voorraad hebben en kom nu niet weer met een schijnheilige kut reactie ik hoop dat dit voor vele klanten het laatste abonnement bij Tele2 is... voor mij in ieder geval wel ik betaal nog liever een paar euro per maand meer dan dat ik nog langer met deze nep provider te maken heb! Bah!!!

En heb je hoop ook niet gevestigd op het moment dat je HET mailtje krijgt van AMP. Het reserveren gaat prima. Alleen mogen de bezorgers wellicht niet langer dan 1 minuut over een levering doen. Ik heb netjes aangegeven dat ik in een appartementencomplex woon. Daarop zou ik worden gebeld.

Nou, 2 keer overgegaan. Voor de zekerheid toch gelijk naar beneden gelopen, maar de bezorger was al weg. Ga zoeken op internet, maar ook hier op het forum, naar klachten over AMP. Dan vraag je je af waarom Tele2 met een dergelijke partij in zee gaat.

Ik heb voor morgen een nieuwe afspraak ingepland. Als dat weer op dezelfde manier gaat dan steekt AMP of Tele2 die telefoon maar daar waar het licht nooit schijnt. Dan zal ik de order en mijn abonnementen bij Tele2 opzeggen vanwege wanprestatie. En dat ik dan via een andere provider alsnog 3 weken langer moet wachten neem ik maar voor lief.

Wouw wat een schande… betaal je zo veel voor een telefoon… ik snap heel goed dat je op het punt staat alles te annuleren… ik ga ook nog maar is goed nadenken of ik de telefoon hier ook wel wil… heb ik immers nog genoeg bedenk tijd voor…

Wat zitten jullie nou de hele tijd schijnheilig over dat AMP mailtje te murmelen… ik verwacht gewoon netjes een mail van jullie met de verwachte levertijd na het kopen van een telefoon… en dan ons alleen dit nietszeggende kut tabelletje sturen met een forum waarbij jullie de helft privé beantwoorden… op die manier kunnen we hier natuurlijk geen gesprek voeren als de helft van de reacties niet zichtbaar zijn... Het is een schande hoe jullie mensen hun geld hebben afgetroggeld en dan nog doen alsof er niks aan de hand is en dat we dit hadden kunnen weten... jullie weten net zo goed als wij wat voor n vies spelletje dit is geweest met "leverbaar vanaf" jullie hebben t gewoon laten blijken dat je de nieuwe iPhone bij jullie kon pre orderen! Ik heb hem nog voordat hij bij de Apple store lag bij jullie "gepreorderd" en nog steeds niks binnen terwijl ik hem destijds gewoon bij de Apple winkel kon kopen of bij een andere provider. Jullie hebben bewust niet op de site gezet dat je een aantal weken moest wachten omdat jullie 0 voorraad hebben en kom nu niet weer met een schijnheilige kut reactie ik hoop dat dit voor vele klanten het laatste abonnement bij Tele2 is... voor mij in ieder geval wel ik betaal nog liever een paar euro per maand meer dan dat ik nog langer met deze nep provider te maken heb! Bah!!!

je hebt helemaal gelijk ouwe ik zit 3 weken op die telefoon te wachten terwijl ik hem heb “gepreorderd” dit kan echt niet 

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

ik heb mijn telefoon 23 dagen geleden besteld en nog steeds niet binnen, wat is dat voor onzin zo lang op een telefoon wachten.  ik loop een maand rond met een kapotte telefoon die half werkt. me geduld begint nu wel op te raken. ik dacht ik pre order dan krijg ik hem snel…… dus hoe zit het nou met bestelling????

jullie kunnen wel mijn berichten verwijderen maar reageren doen jullie niet. 

Ik heb de iPhone 13 pro Max zilver 128gb besteld en al die tijd stond er dat hij na 2-3 weken leverbaar is. Ook toen ik dit toestel aan het bestellen was stond er dat het 2-3 zou duren.  Vervolgens moet ik nu lezen dat de levertijd 5-6 weken is??? Ik vind dit belachelijk. Als ik dit had geweten had ik het zeker niet besteld.

Ik heb de iPhone 13 pro Max zilver 128gb besteld en al die tijd stond er dat hij na 2-3 weken leverbaar is. Ook toen ik dit toestel aan het bestellen was stond er dat het 2-3 zou duren.  Vervolgens moet ik nu lezen dat de levertijd 5-6 weken is??? Ik vind dit belachelijk. Als ik dit had geweten had ik het zeker niet besteld.

Ja precies er stond dat we binnen 2-3 werkdagen een mail zouden krijgen om een bezorg afspraak te maken…

Wanneer word mijn telefoon geleverd? 21-9 zwarte iphone 13 pro max 128gb besteld. Tot op heden nog geen mailtje of maar ook iets van jullie ontvangen??? Ik ben het wachten nu wel aardig zat.

24 september besteld de iPhone 13 pro max maar nog steeds geen mailtje. Andere mensen om mij heen hebben gisteren besteld, en morgen al in huis via een andere provider.😠

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @GodZ goed dat je je profiel ingevuld hebt! Ik heb je bestelling er eens bij gepakt en ik snap dat je het wachten zat wordt hoor, je wil die nieuwe iPhone natuurlijk snel in handen hebben. Ik zie dat je op dit moment in de 3e week van wachten zit en de levertijd staat op 3-4 weken. Ik heb goede hoop dat je binnenkort een mail van AMP ontvangt om de bezorgafspraak te plannen. Laat het ons zeker weten zodra je dit hebt gedaan! 

Hey @Leona1312 voor jou geldt hetzelfde als voor GodZ. Nog heel even geduld en ik verwacht dat je binnenkort de mail ontvangt. :smile:

 

Reputatie 7
Badge +12

@Bo.F @hanad Ik houd jullie met alle plezier op de hoogte, maar dan verwacht ik wel dat er normaal gecommuniceerd wordt, schelden met ziektes en andere scheldwoorden wordt hier niet gewaardeerd en deze worden uiteraard verwijderd. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gertdr fijn om te horen dat je huidige telefoon het nog prima doet en dat je van de beste aanbieding bij ons gebruik wil maken! Ook jouw bestelling heb ik er bij gepakt en zie inderdaad dat je op die 3 weken zit. Ik verwacht dat je nog ongeveer een week moet wachten en ik weet zeker dat je nieuwe iPhone het meer dan waard zal zijn! Laat je het me weten als je een bezorgafspraak hebt kunnen maken? Ik hoor het graag!

Hey @MB0411 voor jou geldt hetzelfde als voor Gert. Je ontvangt de mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is. Dan zal het snel gaan en heb je binnen no-time je nieuwe iPhone in handen! :smile:

@Marciano van Tele2  bedankt voor je reactie dan wachten we nog even af.

@Marciano van Tele2  bedankt voor je reactie dan wachten we nog even af.

@Marciano van Tele2 ook bedankt namens Gert. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, zojuist zijn de levertijden weer bijgewerkt. Zoals altijd, zodra er weer een nieuwe update is, zullen we deze direct weer aanpassen.

Ik heb mijn iPhone 13 pro max zilver 128 GB de 23e (september) besteld en schrok van de levertijden van 5 tot 6 weken. Ik kreeg tot mijn verbazing vandaag een sms en mail dat ik mijn bezorging kon inplannen. Morgen wordt mijn toestel bezorgd! Hoop dat ik voor wat duidelijkheid heb kunnen zorgen