[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, goed dat jullie je 06-nummer in jullie profiel hebben ingevuld. Ik heb jullie bestellingen even nagekeken en zie dat alles in ieder geval in orde is. Echter is het nu echt nog even wachten op een mailtje van AMP voor de bezorgafspraak. Ik heb geen inzicht in wanneer dit precies zal zijn, maar ik hoop uiteraard dat jullie je nieuwe toestel snel mogen ontvangen. :smile:

Partijen zoals belsimpel hebben een eigen voorraad en daar weten wij verder geen details over. Net als ieder ander, zijn we allemaal afhankelijk van het aantal toestellen dat we per keer aangeleverd krijgen en hoeveel er besteld worden. 

Met een vriend tegelijk besteld op 21-09, Hij via Vodafone en ik via Tele2.

 

Raad eens wie hem eerder heeft? Mijn vriend natuurlijk, vind het echter wel netjes voor het vervolg als Tele2 gewoon erbij zet "zolang de voorraad strekt". 

Wacht al veel te lang voor een telefoon die ik heb ge pre-ordered, misschien toch maar Belsimpel?

Hoe kant het dat jullie bij sommige telefoon nog op de besteldatum 17-09 en andere al bij 29-09?

Ik heb 18-9 me iPhone 13 pro max besteld en heb nog steeds niks gehoord en het duurt nu wel erg lang 

Ik heb de Iphone 13 pro max 22 september besteld. Ik heb nog steeds geen e-mail gehad wanneer mijn telefoon geleverd wordt. Ik lees hier dat mensen die deze telefoon later hebben besteld al een leveringsdatum hebben kunnen kiezen!

 

Ik had me iPhone 13 pro Max besteld de 18e en heb hem geannuleerd en gisteren heb k bij belsimpel hem besteld en vandaag al in huis 

19 september besteld en nog niets. Tele2 behoord toch ook tot T-mobile?? Waarom krijgen T-mobile klanten sneller hun toestel?

Kunnen jullie niet gaan beginnen met met wachtrij nummers zodat wij weten over hoeveel telefoon wij aan de beurt zijn

Wat is dit voor onzin, 21-9 een zwarte 128gb pro max besteld "Pre order". Nog steeds geen mailtje of wat dan ook met de verwachte levertijd. Wanneer horen we wat? Ben al ruim 12 jaar klant bij tele2, maar begin nu wel naar andere providers kijken. Wat een slechte service, hoelang moet ik nog wachten?

Hallo vandaag mail ontvangen van amp heb de iPhone 13 pro Max 128  18-9 besteld en woensdag 6-10 wordt hij geleverd dus een kleine 2 weken moeten wachten  🥳 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit uiteraard weer direct weten! 

Ik zie dat er nog steeds geen fatsoenlijke communicatie is, mensen mensen. Bestel hem toch ergens anders net als ik. Belsimpel heeft mij uit voorraad geleverd, nu mag ik al anderhalve week mijn nieuwe telefoon showen aan de wereld :D

Hoezo reageren jullie niet op de vragen van klanten? We hebben godverdomme meer dan €1000 euro betaald en we krijgen niet eens een mail. Ik vind dit de slechtste service ooit en ik ga zo spoedig mogelijk overstappen! Bah ik walg van jullie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bo.F ik doe m’n best om alle vragen te beantwoorden, maar om het overzicht te bewaren doe ik dit over het algemeen in m’n berichten, aangezien de meeste vragen hetzelfde zijn. Als ik op elk bericht reageer is het overzicht direct weg. Zoals in eerdere berichten aangegeven, je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je kunnen plannen. Deze ontvang je direct zodra het kan (je kunt deze dus verwachten n.a.v. de levertijden in de afbeelding hierboven). Wanneer dit precies is, daar hebben wij geen inzicht in. 

Ik snap dat het om veel geld gaat en ik hoop natuurlijk dat je jouw nieuwe toestel snel mag ontvangen! 

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertje van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.
 

Het zou bijzonder prettig zijn als er een antwoord komt. Nee is ook een antwoord namelijk. Maar het zwijgen van Tele2, ook via Twitter zorgt er wel voor dat ik twijfel of ik wel klant wil blijven. Ik voel me namelijk geen klant maar een melkkoe. Heb inmiddels 3 weken geleden een telefoon betaald. Dan mag daar toch wel een stukje service tegenover staan. Op de hoogte houden van de bestelling is er 1 van.  Alleen de levertijd aanpassen, die met 3-4 weken ook nog niet heel specifiek is, vind ik erg klantonvriendelijk. 

Hey @Bo.F ik doe m’n best om alle vragen te beantwoorden, maar om het overzicht te bewaren doe ik dit over het algemeen in m’n berichten, aangezien de meeste vragen hetzelfde zijn. Als ik op elk bericht reageer is het overzicht direct weg. Zoals in eerdere berichten aangegeven, je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je kunnen plannen. Deze ontvang je direct zodra het kan (je kunt deze dus verwachten n.a.v. de levertijden in de afbeelding hierboven). Wanneer dit precies is, daar hebben wij geen inzicht in. 

Ik snap dat het om veel geld gaat en ik hoop natuurlijk dat je jouw nieuwe toestel snel mag ontvangen! 

Je zou er ook voor kunnen kiezen een mail te sturen naar de persoon die wat vraagt. Als het goed is heb je die gegevens. Alle vragen doodzwijgen levert voor niemand wat op. Een stukje tekst, we hebben de levertijden aangepast, geeft ook geen duidelijkheid.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ron B allereerst alvast veel sterkte bij je operatie! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik zie inderdaad je bestelling op 21 september. Dit zou inderdaad betekenen dat jouw toestel deze week klaar zou kunnen liggen en anders waarschijnlijk volgende week. Wanneer jouw toestel geleverd wordt, dat is aan jou.

Zodra jouw toestel klaarligt bij AMP, nemen zij contact met je op voor een bezorgafspraak. Jij bepaald dan wanneer je het toestel wil ontvangen. Mocht dit nog voor vrijdag kunnen, dan zou ik erg blij voor je zijn! Echter heb ik geen inzicht in wanneer jouw toestel precies op voorraad is en wanneer AMP hem bij je kan bezorgen. Als ik hier zicht op had, had ik het met alle plezier gedeeld.

Weet je toevallig hoelang je in het ziekenhuis moet blijven na je operatie? Ik heb het zojuist nagevraagd of er uitzonderingen zijn voor levering, maar die zijn er niet. Als je de mail hebt ontvangen van AMP terwijl je in het ziekenhuis ligt, dan zou je echt een datum moeten kiezen zodra je weer thuis bent. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar ik hoop je hiermee toch meer duidelijkheid te hebben gegeven. 

Mocht je nog andere (specifieke) vragen hebben, laat het me dan gerust weten. Een goede optie is ook om een topic aan te maken hier op de Community. :smile:

Hey @Ron B allereerst alvast veel sterkte bij je operatie! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik zie inderdaad je bestelling op 21 september. Dit zou inderdaad betekenen dat jouw toestel deze week klaar zou kunnen liggen en anders waarschijnlijk volgende week. Wanneer jouw toestel geleverd wordt, dat is aan jou.

Zodra jouw toestel klaarligt bij AMP, nemen zij contact met je op voor een bezorgafspraak. Jij bepaald dan wanneer je het toestel wil ontvangen. Mocht dit nog voor vrijdag kunnen, dan zou ik erg blij voor je zijn! Echter heb ik geen inzicht in wanneer jouw toestel precies op voorraad is en wanneer AMP hem bij je kan bezorgen. Als ik hier zicht op had, had ik het met alle plezier gedeeld.

Weet je toevallig hoelang je in het ziekenhuis moet blijven na je operatie? Ik heb het zojuist nagevraagd of er uitzonderingen zijn voor levering, maar die zijn er niet. Als je de mail hebt ontvangen van AMP terwijl je in het ziekenhuis ligt, dan zou je echt een datum moeten kiezen zodra je weer thuis bent. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar ik hoop je hiermee toch meer duidelijkheid te hebben gegeven. 

Mocht je nog andere (specifieke) vragen hebben, laat het me dan gerust weten. Een goede optie is ook om een topic aan te maken hier op de Community. :smile:

Ik hoop na het weekend wel weer thuis te zijn. Probleem is alleen dat ik na de operatie niet mobiel ben. Aangezien ik in een flat woon ben ik niet in de mogelijkheid om naar beneden te komen om het toestel in ontvangst te nemen. 
 

Is het een optie dat er bij AMP navraag wordt gedaan op welke plaats ik sta. Dat op het moment dat er telefoons binnen komen, hopelijk vandaag, dat ze dan in ieder geval kunnen kijken of mijn bestelling al in die batch zit.

Ik weet niet of het komt omdat ik nu een reactie heb. Maar zojuist een afspraak kunnen maken dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Top. 

Hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Ondertussen 3 weken aan het wachten.. en helaas het hoesje al wel binnen maar geen telefoon. Nu nog  3 weken wachten tot AMP een voorraad binnen krijgt  denk ik. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik weet niet of het komt omdat ik nu een reactie heb. Maar zojuist een afspraak kunnen maken dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Top. 

Hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Hey @Ron B , wat geweldig om te horen dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik ben echt blij om te horen dat het dus nog voor vrijdag gaat lukken. Nogmaals veel sterkte met de operatie, gaat ook helemaal goed komen. Ik hoop dat je tijdens het herstellen veel plezier gaat hebben van je nieuwe iPhone 13! :blush:

ik heb mijn iPhone 13 pro max 3 oktober besteld. Houd dit in dat de levertijd langer is dan 3-4 weken?  Volgens mij heeft niet iedereen die een pre order heeft gedaan de telefoon ontvangen. 

Aangezien niet iedereen die een pre order heeft gedaan de telefoon heeft ontvangen houdt dit in dat ik langer dan 3-4 weken moet wachten als ik op 3 oktober heb besteld? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Joa00 welk toestel heb je precies besteld? Als je al 3 weken wacht, dan verwacht ik dat je binnenkort wel een mail van AMP zal ontvangen. 

@Michelleke Hoi, neehoor, als het goed gaat dan zou je jouw nieuwe toestel binnen 3-4 weken moeten ontvangen. Zolang de levertijd op 3-4 weken staat, wacht je niet langer dan klanten die eerder hebben besteld. Uiteraard zijn klanten die eerder hebben besteld, eerder aan de beurt. 

Ik heb vandaag gemerkt dat AMP weer een aantal klanten heeft gemaild voor een bezorgafspraak, waarbij de klanten keurig in die 3-4 weken zaten, dus ik verwacht ook zeker dat jullie het toestel binnen de verwachtte tijd zullen ontvangen. :blush: