[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Hallo, ik heb dinsdag 5 oktober de Iphone 13 pro max 128 GB besteld. Er stond toen een wachttijd van 3-4 weken. Inmiddels wacht ik vandaag al 3 weken en zie ik dat de levertijden zijn aangepast naar 4-6 weken... Hebben jullie meer duidelijkheid over wanneer mijn toestel geleverd wordt? 

Vandaag ook de 4 weken gehaald… helaas. voor een zwarte pro Max 128gb. Zou wel leuk zijn om de telefoon een keer te kunnen ontvangen.

Goedenavond, ik had op 4 oktober de iphone 13 pro max 128 Sierra Blue besteld en bij het bellen is mij expliciet vermeld dat ik het in mijn 3e of 4e week zou ontvangen. Ik zie nu staan dat het wellicht 4/6 weken duurt; wat extreem lang is. Zouden jullie bekijken wanneer ik specifiek mijn toestel zal ontvangen? 

Reputatie 1

Goedenavond, ik had op 20 oktober de iphone 13 pro max 128 Sierra Blue besteld en bij het bellen is mij expliciet vermeld dat ik het in mijn 2e of 3e week zou ontvangen. Ik zie nu staan dat het wellicht 4/6 weken duurt; wat extreem lang is. Zouden jullie bekijken wanneer ik specifiek mijn toestel zal ontvangen? Ik heb expliciet gekozen voor Tele2 omdat jullie beloofden optijd te kunnen leveren ivm een kapot toestel. Graag ASAP een bericht want jullie service is wederom embarmelijk.

Hoi, vraagje.

 

ik heb via mobiel.NL verlengd. Ik wacht al 4,5 week.

zij geven nu aan dat jullie aangeven dat het nog 3 tot 4 weken gaat duren omdat de batch die vandaag ontvangen is door Tele2 reeds vergeven is.

 

heeft iemand hier meer info over!

thanks 

Goedenavond, ik had op 20 oktober de iphone 13 pro max 128 Sierra Blue besteld en bij het bellen is mij expliciet vermeld dat ik het in mijn 2e of 3e week zou ontvangen. Ik zie nu staan dat het wellicht 4/6 weken duurt; wat extreem lang is. Zouden jullie bekijken wanneer ik specifiek mijn toestel zal ontvangen? Ik heb expliciet gekozen voor Tele2 omdat jullie beloofden optijd te kunnen leveren ivm een kapot toestel. Graag ASAP een bericht want jullie service is wederom embarmelijk.

Ik wacht als sins 28 september, dus kan van uit gaan dat nog wel even duurt denk ik…

Goedemorgen

Ik heb heb op 27 sept de iphone 13 pro max blauw besteld. 

Dat in vandaag vier en een halve week geleden.

In de lijst staat 3 tot 4 weken levertijd. 

Kan iemand voor mij kijken of het wel goed gaat met mijn bestelling.

 

M. V. G. 

Edwin

Goedemorgen

Ik heb heb op 27 sept de iphone 13 pro max blauw besteld. 

Dat in vandaag vier en een halve week geleden.

In de lijst staat 3 tot 4 weken levertijd. 

Kan iemand voor mij kijken of het wel goed gaat met mijn bestelling.

 

M. V. G. 

Edwin

De levertijden zijn aangepast naar 4-6 weken dus Wss moet je nog 2 weken wachten 

Ik heb de 256 gb versie

Ik heb de 256 gb versie

Ohh dan zijn ze gewoon te laat 😅

Op 29-09-2021 de Iphone 13 pro max 256 GB Blauw besteld.

Inmiddels is de 4e week voorbij en nog geen bericht gehad van AMP. Niemand van de klantenservice kan mij een indicatie geven wanneer ik bericht krijg. Vooral bijzonder dat er staat 3 TOT 4 weken levertijd. Ben benieuwd wanneer of Marciano ons meer kan vertellen.

Alvast bedankt.

Hey allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.

Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.

 

Eindelijk afspraak gemaakt bij AMP

Iphone 13 pro max 256 gb blauw op 27-9-2021 besteld.

Maandag wordt hij bezorgd. 

2 oktober heb ik mijn iPhone sierra blauw besteld mij werd gezegd wacht tijd van 3/4 weken. Nou vandaag is het me laatste week. En nu zie ik 4/6 weken dit is belachelijk. En al hele week staat het bik 27 september gaat niet door.  Heel onduidelijk dit. Ik verwacht nu gewoon me telefoon 3/4 weken wachten zijden ze dan wachten we  hoor je 2 weken extra wachten belachelijk dit.!!! 

Op 28 September pro max 256gb Silver besteld. Wachttijd staat op 4-5 weken. Dat zou betekenen dat ik morgen de 5 weken aantik.  Zoals ik hier al meer lees wordt vanuit Tele2 dit niet altijd gehandhaafd. Zijn er manieren om toch een inzicht te krijgen naar de “echte levertijden” ? Heeft bellen/emailen wel echt zin?

thanks. 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hallo, mijn huidige iphone is kapot. Ik weet dat je het druk hebt, maar ik wacht nieuwsgierig op iphone Gold 256 die op 7 oktober is besteld toen de wachttijd twee was
weken die verstreken. Kan ik mijn telefoon of sneller een ander modeltype, kleur krijgen? Ik hoop van je te horen. Bedankt voor de hulp!

Hallo, mijn huidige iphone is kapot. Ik weet dat je het druk hebt, maar ik wacht nieuwsgierig op iphone Gold 256 die op 7 oktober is besteld toen de wachttijd twee was
weken die verstreken. Kan ik mijn telefoon of sneller een ander modeltype, kleur krijgen? Ik hoop van je te horen. Bedankt voor de hulp!

ik denk helaas dat je pech hebt...

Reputatie 1

@Dsk Ik denk hetzelfde dat je helaas pech hebt, want  niemand invloed heeft op de levering, is er geen voorraad 🙄 Ik wacht al 1 maand op mij IPhone Wat erg vervelend en belachelijk is. 

Reputatie 1

@RSte Ik bedoel jij 😉

Update:

Net een afspraak met AMP kunnen maken voor mijn bestelling van 29-9 pro max 256GB sierra blue. Hebben jullie enigzins een indicatie.

Update:

Net een afspraak met AMP kunnen maken voor mijn bestelling van 29-9 pro max 256GB sierra blue. Hebben jullie enigzins een indicatie.

Ik heb ook net een mail ontvangen. Finally. 

iPhone 13 pro max 128gb zwart. 30-9-21 besteld vandaag een mail van AMP gehad 🥳na . 4,5 week wachten…

Reputatie 1

Ik heb een afspraak gemaakt 🙂 Eindelijk.

Het gaat om de iPhone 13 pro max gold 128 GB

Hallo,

Ik heb 22 oktober een iPhone 13 pro Max Sierra blue 128 GB besteld. Nu is mij niet duidelijk hoe ik de tabel exact moet afleveren. Kunnen jullie mij een indicatie geven hoelang ik nog moet wachten? En is het mogelijk het toestel sneller te ontvangen? 

Hartelijke groet,

 

Hallo,

Ik heb 22 oktober een iPhone 13 pro Max Sierra blue 128 GB besteld. Nu is mij niet duidelijk hoe ik de tabel exact moet afleveren. Kunnen jullie mij een indicatie geven hoelang ik nog moet wachten? En is het mogelijk het toestel sneller te ontvangen? 

Hartelijke groet,

 

*Aflezen